TΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ Π.Α.ΜΕ. B. ΕΒΡΟΥ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΟ Π.Α.ΜΕ ΚΑΙ ΤΟ Μ.Α.Σ
Με αφορμή την προσαγωγή των μαθητών της Ορεστιάδας σε δίκη που θα γίνει 29/10/2010 στο μονομελές της Ορεστιάδας και με κατηγορητήριο τις καταλήψεις του φθινοπώρου του 2009 το Π.Α.ΜΕ και το Μ.Α.Σ (Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών), επισημαίνουν τα παρακάτω:
Θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός να σέρνονται στα δικαστήρια και να κάθονται στο εδώλιο μαθητές γιατί αγωνίστηκαν για μια καλύτερη παιδεία. Ο στόχος τους είναι καθαρός, αξιοποιώντας το αντιδημοκρατικό αυταρχικό νομοθετικό πλαίσιο που ψήφισαν στη Βουλή οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ , είναι να ενοχοποιήσουν τους αγώνες του μαθητικού κινήματος, να τους τρομοκρατήσουν, έτσι ώστε με «σκυμμένο» το κεφάλι, χωρίς διαμαρτυρίες, να αποδέχονται την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Οι ενέργεια αυτή δείχνει ακόμα πόσο φοβούνται τους αγώνες του λαού μας και ιδιαίτερα της νεολαίας.
Το φαινόμενο αυτό να «σέρνονται» ομαδικά στα δικαστήρια ανήλικοι μαθητές των σχολείων της περιοχής μας πρέπει να καταδικαστεί απ’ όλους τους μαζικούς φορείς της περιοχής μας.
Σήμερα, μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, είναι ανάγκη να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να αντιπαλέψουν την πολιτική που:
Παραδίδει την Παιδεία όλων των βαθμίδων στους νόμους της αγοράς και υποβαθμίζει την μορφωτική της αποστολή στη δια βίου κατάρτιση.
Ροκανίζει καθημερινά ότι απέμεινε από το Δημόσιο και Δωρεάν χαρακτήρα της , την εμπορευματοποιεί και συνεχώς τροφοδοτεί την Λερναία Ύδρα της παραπαιδείας που κατατρώγει κυριολεκτικά το εισόδημα των λαϊκών οικογενειών.
Εξοντώνει τους μαθητές στο « μαγγανοπήγαδο » σπίτι – σχολείο – φροντιστήριο, για την απόκτηση αποσπασματικών, ασυνάρτητων και πολλές φορές « περιττών » γνώσεων. Με την χρόνια υποχρηματοδότηση έχει δημιουργήσει τις μεγάλες ελλείψεις σε υποδομές και εξοπλιστικά μέσα.
Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΩΝΑΣ
και μαζί μαθητές, φοιτητές, γονείς, εκπαιδευτικοί να απαιτήσουν την Παιδεία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, να διεκδικήσουν:
Ενιαία Δημόσια και Δωρεάν εκπαίδευση . Κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής εκπαίδευσης και της έμμεσης ιδιωτικοποίησης της δημόσιας.
Θέσπιση δίχρονης προσχολικής αγωγής μέσα από κρατικό δίκτυο παιδικών κέντρων.
Καθιέρωση Ενιαίου και 12/χρονου σχολείου γενικής εκπαίδευσης.
Οικοδόμηση Ειδικών Επαγγελματικών Σχολών ενταγμένων στο εκπαιδευτικό σύστημα με κατάργηση των ιδρυμάτων κατάρτισης ΙΕΚ , ΚΕΚ κλπ.
Αναδιαμόρφωση μιας αληθινά Ενιαίας Ανώτατης Εκπαίδευσης που θα παρέχει πλήρη επιστημονική επάρκεια και επαγγελματική ικανότητα στους απόφοιτους.
15% από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη των αναγκών της δημόσιας εκπαίδευσης.
Την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που ψήφισε το 1999 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ , διατήρησε σε ισχύ η κυβέρνηση της Ν.Δ, και εφαρμόζει και πάλι το ΠΑΣΟΚ. Πράξη με την οποία οδηγούνται σε μαθητοδικεία εκατοντάδες μαθητές σε όλη τη χώρα.
Την αποτροπή των σχεδίων της κυβέρνησης να «αποκεντρώσει» , με τον σχέδιο « Καλλικράτης» , τις ευθύνες της για τη λειτουργία της εκπαίδευσης και να τις φορτώσει αποκλειστικά στις πλάτες των Δήμων.
Το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο Εκπαιδευτικών
και το Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών
Καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς , τους φοιτητές, τους μαθητές να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας
που θα γίνει στην πλατεία Ορεστιάδας στις 8 το πρωί.
Θα ακολουθήσει πορεία προς τα δικαστήρια
Όχι στην ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων
Η τρομοκρατία στους εκπαιδευτικούς και μαθητές δεν θα περάσει
Να καταργηθεί τώρα η πράξη νομοθετικού περιεχομένου
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών
Μέτωπο Αγώνα Σπουδαστών
28/10/ 2010
2 σχόλια:
ΠΑΜ(Ε)ΗΤΕΣ. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ...ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
Η δίωξη και η αθώωση των μαθητών ήταν σωστά.
Οι καταλήψεις είναι η πιο ακραία μορφή αγώνα, αλλά ευτυχώς δεν έγιναν ζημιές.
Κάποιοι θέλουν να χρησιμοποιούν τα παιδιά(κρέας) ενάντια στο κράτος(μηχανή του κιμά) για να έχουν πολιτική δύναμη(κρεοπώληδες).
Αυτοί που κυβερνάνε, και δεν δίνουν σημασία στην παιδεία, είναι οι χθεσινοί αγωνιστές του πολυτεχνείου.
Τα παιδιά δεν ξέρουν τι τους γίνεται, δεν γνωρίζουν ποιο ΦΕΚ ή προεδρικό διάταγμα γράφει τα δικαιώματα τους, δεν γνωρίζουν πως να αντιδράσουν και έτσι τα εκμεταλλεύονται κάποιοι γονείς συγκεκριμένης ιδεολογίας και κομματικής ταυτότητας. Είναι η μειοψηφία που μας οδήγησε στον εμφύλιο και στο θάνατο πολλών νέων. Όποιος ξεχνά την ιστορία θα την ξανά ζήση.
Αν πραγματικά ήθελαν τα παιδιά να διεκδικήσουν καλύτερη παιδεία θα έπρεπε:
1. να μάθαιναν ποια είναι τα δικαιώματα τους,
2. να διατύπωναν τα αιτήματα τους καθαρά
3. θα συζητούσαν(έχουμε ελευθερία λόγου) με τους συλλόγους γονέων, καθηγητών, τον δήμαρχο κτλ.
4. θα τύπωναν τα αιτήματα και θα τα μοίραζαν στον κόσμο,
5. θα έκαναν μια πορεία,
6. θα έκαναν αποχή,
7. θα έβρισκαν μια εναλλακτική λύση.
Οι καταλήψεις είναι η ποιο ακραία μορφή αντίδρασης, είναι η άρνηση του διαλόγου, είναι η άρνηση της ελευθερίας του λόγου του άλλου.
Δημοσίευση σχολίου