ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου 2010

συμπαρασταση στους σιδιροδρομικους

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ
Το Εργατ/κο Κέντρο Ν. Έβρου στηρίζει την Συγκέντρωση – Διαμαρτυρία των Σιδηροδρομικών που εξήγγειλε η ΠΟΣ για αύριο 14 Οκτώβρη και ώρα 10.00 το πρωί μπροστά στην Νομαρχία Έβρου στην Αλεξανδρούπολη και εκφράζει την πλήρη συμπαράστασή του και αλληλεγγύη του στον αγώνα και στα δίκαια αιτήματα των Σιδηροδρομικών .
Με το κατατεθέν Σχέδιο Νόμου, η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ, η εμπορική αξία της οποίας, όπως πολύ πρόσφατα ανεγράφη στον Τύπο ,είχε εκτιμηθεί σε 4,6 δις ευρώ, «αναβαθμίστηκε»ως δια μαγείας στα 10,35 δίς ευρώ, όσο και το φερόμενο ως «χρέος του ΟΣΕ¨» περιέρχεται στην ιδιοκτησία του Δημοσίου, ‘¨Εναντι της κάλυψης του ισόποσου χρέους του ΟΣΕ, το οποίο αναλαμβάνει το Δημόσιο»
Με αυτή τη ρύθμιση «υφαρπάζεται» κυριολεκτικά η περιουσία του ΟΣΕ από το Δημόσιο, αφού , όπως όλοι καθ’ ύλη αρμόδιοι έχουν παραδεχθεί, το χρέος του ΟΣΕ είναι χρέος του Δημοσίου και στον ΟΣΕ αναλογεί ποσοστό της τάξης του 15-20% που μεταφράζεται σε 1,5 2 δίς ευρώ..
Όσον αφορά στη φιλοσοφία και το περιεχόμενο του κατατεθέντος Σχεδίου Νόμου μας βρίσκουν αντίθετους γιατί :
Δεν διασφαλίζεται ότι ο ΟΣΕ θα είναι αποκλειστικός διαχειριστής της σιδηροδρομική υποδομής, αφήνοντας έτσι ανοιχτό παράθυρο για μελλοντική συνεκμετάλλευση της με ιδιώτες.
Στοχοποιείται το προσωπικό με την «μεταφορά» μεγάλου αριθμού του σε άλλους φορείς , χωρίς να διασφαλίζονται οι Τακτικές του αποδοχές.
Καταργούνται οι κανονισμοί και οι Συλλογικές Συμβάσεις , που αποτελούν κατακτήσεις ετών , μετά από σκληρούς αγώνες των εργαζομένων , σηματοδοτώντας εργασιακό μεσαίωνα και χωρίς να διασφαλίζονται οι υφιστάμενες Τακτικές Αποδοχές και τα θεμελειωθέντα συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εργαζομένων.
Τίθεται σε κίνδυνο η ασφαλής κυκλοφορία των συρμών αφού το όλο σύστημα θα κληθεί να μεταβεί , εν μία νυκτί σε λειτουργία με αριθμό προσωπικού κατά 40% μικρότερο της σημερινής κατάστασης.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Του Εργατ/κού Κέντρου Ν. Έβρου

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας


Γκιγκούδης Απόστολος Χατζηαναστασίου Μιχάλης