ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

αναφορα τσιαουση

Η Βουλευτής Έβρου του ΠΑΣΟΚ κα. Ελένη Τσιαούση κατέθεσε αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με αντικείμενο την ανεπάρκεια κτιριακών υποδομών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δ.Π.Θ..
Στην αναφορά της η κα. Ε. Τσιαούση επισημαίνει ότι:
«Η λειτουργία του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου στην πόλη της Αλεξανδρούπολης, έχει συμβάλει στην αναβάθμιση και προαγωγή των Παιδαγωγικών Επιστημών με την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα, προωθώντας την εξύψωση του επιπέδου και την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών της εκπαίδευσης σε ό,τι αφορά ζητήματα Παιδαγωγικής. Το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΠΤΔΕ - ΔΠΘ) άρχισε να λειτουργεί από το ακαδημαϊκό έτος 1986 - 87 με την εισαγωγή των πρώτων φοιτητών.
Η δημιουργία της Σχολής στην Αλεξανδρούπολη συνέβαλε στη μελέτη και τη διατύπωση προτάσεων για την αντιμετώπιση των ιδιαίτερων εκπαιδευτικών προβλημάτων που καταγράφονται στην περιοχή της Θράκης και στην αναβάθμιση τόσο του μορφωτικού επιπέδου των κατοίκων της περιοχής, όσο και του ευρύτερου πολιτιστικού περιβάλλοντος. Σήμερα δέχεται 140 περίπου φοιτητές κατά έτος (με ελάχιστες εώς και μηδενικές απώλειες φοιτητών από μετεγγραφές) και το δυναμικό του Διδακτικού Επιστημονικού Προσωπικού του ανέρχεται σε 25 μέλη. Οι κτιριακές όμως υποδομές του Τμήματος θα μπορούσαν να θεωρηθούν ανεπαρκείς, διότι αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τον τρέχοντα φοιτητικό πληθυσμό. Κατά τα δύο προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη ο αριθμός των εισαγόμενων φοιτητών εκτινάχτηκε από τους περίπου 150 στους 300 εισακτέους και σε συνάρτηση με τις σχετικά περιορισμένες υλικοτεχνικές και κτιριακές υποδομές, περιορίζουν τη φέρουσα ικανότητα εξυπηρέτησης των αυξημένων αναγκών, που προκύπτουν κάθε χρονιά (το μέγεθος του φοιτητικού πληθυσμού και για τα τέσσερα έτη σπουδών αγγίζει πλέον τα 1.200 άτομα).
Γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι στην εκπαιδευτική διαδικασία δεν συνάδουν οι προσωρινές και μη διορατικές λύσεις, που υποκύπτουν σε εκπτωτικές και κοντόφθαλμες πρακτικές. Για το λόγο αυτό, θεωρείται απαραίτητη η επέκταση των ήδη περιορισμένων κτιριακών υποδομών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Δ.Π.Θ. ώστε να καταστεί πλέον δυνατή η αποτελεσματική υλοποίηση δομικών συνιστωσών που επιτάσσει το Πρόγραμμα Σπουδών, όπως είναι τα εργαστήρια, το πρόγραμμα της Πρακτικής Άσκησης και ο εξαιρετικά σημαντικός θεσμός της υποχρεωτικής εκπόνησης Πτυχιακών Εργασιών, διαχέοντας στο πολλαπλάσιο τις θετικές επιπτώσεις, προς όφελος των Παιδαγωγικών Επιστημών και της συνεκτικής συγκρότησης του πανεπιστημιακού και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος».
Με την αναφορά της η κα. Ε. Τσιαούση ζητάει να ενημερωθεί από την κυρία Υπουργό για τις προθέσεις της κυβέρνησης και τις περαιτέρω ενέργειες, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η απαιτούμενη επέκταση των κτιριακών υποδομών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δ.Π.Θ, που θα συμβάλει καταλυτικά στην εύρυθμη και σύγχρονη λειτουργία του.