ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

ραδιοερασιτεχνες

Από την Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Αλεξ/πολης ανακοινώνεται ότι με σχετική Απόφαση της Υπηρεσίας καθορίστηκε το πρόγραμμα Εξετάσεων για απόκτηση πτυχίου ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ
Κατηγορίας 1 και 2 για την 2η περίοδο του 2008.
Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν στην Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Αλεξ/πολης στις 29 και 30 Οκτωβρίου 2008 και συγκεκριμένα :
Α’ ΓΡΑΠΤΑ
1. Στις 29 Οκτωβρίου 2008 και ώρα 9.00 σε
ΚΕΦ. Α. ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ (Ηλεκτρισμός – Ηλεκτρομαγνητισμός –
Ραδιο-θεωρία).
ΚΕΦ. Β. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ & ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
Β’ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ
2. Στις 29 Οκτωβρίου 2008 και ώρα 11.00 σε..
ΚΕΦ. Γ. ΕΘΝΙΚΟ – ΔΙΕΘΝΕΣ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ.
Γ’ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΩΝ MORSE
3. Στις 30 Οκτωβρίου 2008 και ώρα 9.00 σε..
ΚΕΦ. Δ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΛΗΨΗ ΣΗΜΑΤΩΝ MORSE
Η κατάθεση με αίτηση πλήρων δικαιολογητικών των υποψηφίων για την συμμετοχή τους στις εξετάσεις πρέπει να γίνεται 5 εργάσιμες ημέρες πριν την διεξαγωγή των εξετάσεων. Διαβάστε περισσότερα...

αγροτες σε κινητοποιησεις

Μετά την επιτυχία της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας των αγροτών που έγινε σήμερα στο Διδυμότειχο, συνεδρίασαν η τοπική Γραμματεία της ΠΑΣΥ , μαζί με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων «η ΕΝΟΤΗΤΑ» και αποφάσισαν να κλιμακώσουν τον αγώνα. Για το σκοπό αυτό καλούν τους αγρότες σε πλατειά σύσκεψη που θα γίνει τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου και ώρα 8 το βράδυ στην αίθουσα του εργατικού Κέντρου Ορεστιάδας.
Μπροστά στη δύσκολη κατάσταση που βιώνουν οι αγρότες, δεν έχουν άλλη επιλογή από την κλιμάκωση του αγώνα για την ανατροπή της πολιτικής της ΕΕ , που κυριολεκτικά ξεκληρίζει τους μικρομεσαίους αγρότες, γι’ αυτό και η παρουσία όλων των αγροτών στη σύσκεψη είναι απαραίτητη. Διαβάστε περισσότερα...

ενας παπας στην κρητη

Είναι ένας παπάς ο οποίος μόλις διορίζεται
σε μια εκκλησία στην Κρήτη.
Έχει όμως ένα πρόβλημα. . . δεν συμπαθεί τους
Κρητικούς.
Την πρώτη Κυριακή κατά το κύρηγμα του λέει
στους πιστούς...
-Θα σας μιλήσω σήμερα για την Μαρία τη
Μαγδαλινή , η οποία ήταν μια πόρνη απο τα
Χανιά....
Αμμέσως οι πιστοί αντέδρασαν:
-Από τα Χανιά πάτερ ... τι είναι αυτά που
λες...κτλ
Ο παπάς όμως επέμενε.
Την επόμενη κυριακή πάλι τα ίδια ο παπάς:
-Σήμερα θα σας μιλήσω για την παραβολή του
"Ασώτου Υιού" , ο οποίος ήταν ο γιός
ενός βοσκού απο το Ηράκλειο...
Αγανακτούν οι πιστοί και κάνουν παράπονα
στον Μητροπολίτη. Φωνάζει αυτός τον
παπά και του λέει:
-Ξέρω οτι δεν συμπαθείς τους Κρητικούς ,
ούτε και εγώ τους γουστάρω, προσπάθησε όμως
να είσαι πιο διακριτικός και να μην τους τη
λες χύμα....
Οπότε την επόμενη Κυριακή λέει ο παπάς
στους πιστούς:
-Σήμερα θα μίλήσουμε για το Μυστικό
Δείπνο...
Και συνεχίζει...
-Μαζεύει ο Χριστός τους μαθητές του και
τους λέει "απόψε κάποιος από εσάς θα με
προδώσει". Και αμέσως του απαντά ο Ιούδας:
"Ίντα λες μωρέ σύντεκνε"

Έτσι για να χαλαρώσουμε μιας και πιάσαμε ξημερώματα. . . Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

λαθρομεταναστες

Σωστή η παρατήρηση αναγνωστών. Το τελευταίο αυτοκίνητο που κλάπηκε από λαθρομετανάστη, μετά από μισή ώρα είχε περιέλθει στα χέρια των συνοριοφυλάκων.

Διαβάστε, tomadakis.blogspot.com/2008/10/blog-post_8414.html Διαβάστε περισσότερα...

ονομαζονται τα σκοπια μακεδονια;

Τελικά, διαμαρτυρήθηκε ο Ε. Μεϊμαράκης
για τις στολές των σκοπιανών στρατιωτών στο Αφγανιστάν
που φέρουν την ένδειξη … «MACEDONIA» ;

Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ στην Β΄ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης υπέβαλε την εξής ερώτηση στον υπουργό Εθνικής Άμυνας :

«Ο Ε. Μεϊμαράκης μου απάντησε ανεπαρκώς στην υπ’ αριθμόν 9347/31-3-2008 γραπτή κοινοβουλευτική μου ερώτηση, οπότε αναγκάζομαι να επανέλθω σχετικά με τα διακριτικά των σκοπιανών στρατιωτών που υπηρετούν στο Αφγανιστάν.

Κατόπιν τούτου
Ερωτάσθε

1. Φέρουν οι στολές αυτές ή όχι το διακριτικό «MACEDONIA» ;

2. Πότε διαμαρτυρήθηκε ο Ε. Μεϊμαράκης γι’ αυτήν την πρόκληση και πότε θα υπάρξει η ορθή αναγραφή FYROM ;»


Γ.Τ. Εδώ τη Θράκη τη λένε Δυτική Θράκη (BATI THRAKYA) μέσα στην Ελλάδα και δεν αντιδράει κανείς. . . Διαβάστε περισσότερα...

ολα του γαμου . . . δυσκολα

Γάμος - Μέρος Ι
Ένας τυπικός άντρακλας παντρεύτηκε μία τυπική κουκλάρα και μετά τον γάμο, έθεσε τους εξής κανόνες:'Θα έρχομαι στο σπίτι όποτε θέλω, εάν το θέλω και ό,τι ώρα γουστάρω,και δεν δέχομαι κουβέντα πάνω σε αυτό. Θα με περιμένει ένα ωραίοδείπνο στο τραπέζι, εκτός εάν σε ειδοποιήσω ότι δεν θα έρθω σπίτι για φαγητό. Θα πηγαίνω για κυνήγι, ψάρεμα, ποτό και χαρτιά όταν θέλωμε τους φίλους μου, και μην μου το παίξεις δύσκολη. Αυτοί είναι οικανόνες μου. Έχεις κανένα σχόλιο;'Η νύφη απάντησε, 'Όχι, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Απλά θέλω να καταλάβεις πως εδώ θα έχουμε σεξ στις 7.00 κάθε βράδυ... είτε είσαιεδώ είτε δεν είσαι!'(ΔΙΑΒΟΛΕ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ)
Γάμος - Μέρος ΙΙ
Ο σύζυγος και η σύζυγος είχαν έναν καβγά στην ημέρα της 40κοστήςεπετείου γάμου τους!Ο σύζυγος ουρλιάζει, 'όταν θα πεθάνεις, θα σου βάλω μία ταφόπλακαπου θα γράφει:'εδώ κείτεται η σύζυγός μου - Κρύα όπως πάντα!''Α, ναι;' απαντά αυτή. 'Όταν πεθάνεις εσύ, θα σου βάλω μία ταφόπλακαπου θα γράφει:'Εδώ κείτεται ο σύζυγός μου, σκληρός επιτέλους!' (ΤΑ ΘΕΛΕ!!!)
Γάμος - Μέρος ΙΙΙ
Ο σύζυγος (γιατρός) και η σύζυγος μαλώνουν την ώρα του πρωϊνού... Ο σύζυγος σηκώνεται έξαλλος και λέει, 'Και δεν είσαι και καλή στοκρεβάτι' και φεύγει από το σπίτι.Λίγο αργότερα, συνειδητοποιεί πως δεν φέρθηκε σωστά και αποφασίζεινα τα ξαναβρούν, και της τηλεφωνεί. Αυτή απαντά στο τηλέφωνο μετά από πολύ ώρα, και ο εκνευρισμένος σύζυγος την ρωτά: 'Μα γιατίάργησες τόσο να απαντήσεις;'Αυτή λέει: 'Ήμουν στο κρεβάτι'.'Τέτοια ώρα στο κρεβάτι; Και τι έκανες;' την ρωτάει ο σύζυγος. 'Έπαιρνα μία δεύτερη γνώμη'. (Ω, ΝΑΙ, ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΤΑ'ΘΕΛΕ!)
Γάμος - Μερος IV
Ένας άντρας έχει έξι παιδιά και είναι πολύ περήφανος για τοκατόρθωμά του.Είναι τόσο περήφανος που αρχίζει να φωνάζει την γυναίκα του 'Μητέρατων έξι', παρόλο που δεν της αρέσει καθόλου.Ένα βράδυ πάνε σε ένα πάρτυ. Ο άντρας αποφασίζει πως είναι ώρα να φύγουν και φωνάζει την γυναίκα του μέσα στο πλήθος: 'τι λες;Φεύγουμε Μητέρα των Έξι;'Η γυναίκα του, πολύ εκνευρισμένη για την αδιακρισία του, του φωνάζειεπίσης: 'Όποτε θες, Πατέρα των Τεσσάρων.' (ΔΩΣΤΟΥ!!!!)
Γάμος - Μέρος V
Ένας άντρας και η γυναίκα του τσακώθηκαν και δεν μιλάνε ο ένας στον άλλον. Ξαφνικά, ο άντρας συνειδητοποιεί πως την επόμενη μέρα θαχρειαζόταν να τον ξυπνήσει η γυναίκα του στις 5.00 το πρωί για μίαπτήση για σοβαρό επαγγελματικό ραντεβού. Επειδή δεν θέλει να είναι οπρώτος που θα σπάσει την σιωπή (και ΧΑΣΕΙ), γράφει σε ένα χαρτί, 'Σε παρακαλώ ξύπνησέ με στις 5.00 το πρωί.' Το αφήνει κάπου που ξέρειπως θα το δει.Το επόμενο πρωί, ξυπνά, και ανακαλύπτει πως η ώρα είναι 9.00 τοπρωί, και έχει χάσει την πτήση του. Εξαγριωμένος, ετοιμάζεται να πάει να δει γιατί δεν τον ξύπνησε η γυναίκα του, όταν ανακαλύπτειένα κομμάτι χαρτί δίπλα στο κομοδίνο, που έγραφε: 'Είναι 5.00 τοπρωί. Ξύπνα.
'Οι άντρες δεν είναι εφοδιασμένοι για αυτού του είδους τις αντιπαραθέσεις.Ο Θεός μπορεί να δημιούργησε την γυναίκα από το πλευρό του άντρα,αλλά μην ξεχνάμε ότι πάντα προηγείται ένα προσχέδιο πριν το τελικόαριστούργημα.
Στείλτε αυτό το μήνυμα σε έξυπνες γυναίκες που θέλουν να γελάσουν και σε άντρες που νομίζετε πως μπορούν να το αντιμετωπίσουν Διαβάστε περισσότερα...

φεστιβαλ τραγουδιου θεσσαλονικης



«Ο Έβρος διεκδικεί και πάλι την πρωτιά στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης ψηφίζοντας ″Χίλια Χρόνια″» δήλωσε ο Νομάρχης Έβρου Νικόλαος Ζαμπουνίδης στην κοινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε με τον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης κ. Γιώργο Αλεξανδρή, σε μια προσπάθεια στήριξης των δύο καλλιτεχνών που συμμετέχουν στον ημιτελικό του Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008.
«Στις 9 Οκτωβρίου στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης ο Έβρος διεκδικεί την πρωτιά με ένα καταπληκτικό τραγούδι, το «Χίλια Χρόνια», σε μουσική, στίχους, αλλά και ερμηνεία. Είναι ένα ολοκληρωμένο κομμάτι, μια μπαλάντα εξαιρετική, και νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, όλοι μας, να ευαισθητοποιηθούμε, να συμμετέχουμε και να στηρίξουμε με γραπτό μήνυμα, με sms. Μέσα από την επιτυχία των παιδιών προβάλλεται ο Έβρος. Έχει σημασία η συμμετοχή όλων μας. Κάνουμε έκκληση στον κόσμο να στηρίξει αυτό το καταπληκτικό τραγούδι. Από τον κόσμο του Έβρου, από εμάς όλους, εξαρτάται αν εκείνο το βράδυ ο Έβρος θα έχει την πρωτιά στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Θέλουμε να δικαιωθεί η προσπάθεια γιατί είναι πραγματικά ένα καταπληκτικό τραγούδι. Ο Έβρος έχει να κερδίσει αναδεικνύοντας αυτά τα παιδιά, τα δικά του παιδιά σε μια σημαντική εκδήλωση όπως είναι το Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης.» είπε ο κ. Ζαμπουνίδης.
Την Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008 τα «Χίλια χρόνια» θα διαγωνιστούν μαζί με άλλα 15 τραγούδια στην ημιτελική βραδιά του Φεστιβάλ, και δέκα από αυτά θα περάσουν στον τελικό που θα διεξαχθεί το Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008. Η επιλογή των τραγουδιών θα γίνει από την καλλιτεχνική επιτροπή και από το κοινό (μέσω televoting και SMS) σε ποσοστό 50%-50%. Στον τελικό της 11ης Οκτωβρίου η καλλιτεχνική επιτροπή και το κοινό θα επιλέξουν τρία από τα δέκα τραγούδια, στα οποία θα απονεμηθούν το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο βραβείο αντιστοίχως, ενώ η καλλιτεχνική επιτροπή θα απονείμει και τα τρία ειδικά βραβεία σύνθεσης, στίχου και ερμηνείας.
Ο κ. Αλεξανδρής από την πλευρά του τόνισε «Πρόκειται για δύο αξιόλογους νέους ανθρώπους οι οποίοι έκαναν τα πρώτα τους βήματα στο Δημοτικό Ωδείο και τώρα είναι έτοιμοι να μας εκπροσωπήσουν στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Κάνω έκκληση στους Εβρίτες και στους Θρακιώτες να ψηφίσουν το καλύτερο τραγούδι, γιατί τα «Χίλια Χρόνια» πράγματι το αξίζουν. Έχουμε υποχρέωση να κάνουμε όλοι το καλύτερο.»
Ο δημιουργός του τραγουδιού κ. Κώστας Κάλλιας δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου «Για μας η προσπάθεια αυτή μπορεί να ξεκίνησε σαν Βαγγέλης και Κώστας, αλλά εξελίχθηκε προς μεγάλη μας έκπληξη σε υπόθεση της Αλεξανδρούπολης και του Έβρου. Νιώθουμε ότι μας στηρίζουν όλοι οι φορείς. Είναι μεγάλη η συμπαράσταση και η βοήθεια που μας έχουν δώσει τόσο ο Νομάρχης Έβρου, όσο και ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης και τους ευχαριστούμε θερμά.» Από την πλευρά του ο ερμηνευτής του «Χίλια Χρόνια» κ. Βαγγέλης Καψάλης είπε «Ευχαριστούμε όλους τους φίλους που πλαισίωσαν αυτό το κομμάτι. Το μόνο που έχω να πω είναι να ευχαριστήσω τον κόσμο της Αλεξανδρούπολης, του Έβρου και της Θράκης. Επίσης, ευχαριστούμε και τα Τοπικά Συμβούλια Νέων όλου του νομού που μας βοήθησαν ιδιαιτέρως.»
Στη συνέντευξη τύπου παρέστησαν επίσης οι Πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων Νέων της Αλεξανδρούπολης, των Φερών και των Μεταξάδων.
«Όταν μας ζητήθηκε, σαν Τοπικό Συμβούλιο Νέων Αλεξανδρούπολης, να συνδράμουμε στην προσπάθεια των παιδιών δε διστάσαμε καθόλου να πούμε το «ναι». Διότι θεωρούμε ότι είναι χρέος, είναι καθήκον των Τοπικών Συμβουλίων Νέων, όχι μόνο της Αλεξανδρούπολης, να συνδράμει στην προσπάθεια δύο ανθρώπων με πλούσιο βιογραφικό, που είναι σπλάχνα της Αλεξανδρούπολης, είναι σπλάχνα του Έβρου, και αξίζουν την πρωτιά. Σίγουρα το ταξίδι για τον τελικό έχει τη δική του σημασία, αλλά εμείς θέλουμε να φτάσουμε στον προορισμό. Ενώνουμε τις φωνές μας με τα παιδιά και είναι σαν να συμμετέχουμε και οι ίδιοι στις 9 του μηνός, αλλά και στις 11, που πιστεύω ότι θα υπάρχει και η πρόκριση στον τελικό!» τόνισε ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων Αλεξανδρούπολης κ. Κωνσταντίνος Εξακουστός.
Ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων Φερών κ. Κωνσταντίνος Βαφειάδης δήλωσε «Οι νέοι των Φερών στηρίζουν τα παιδιά. Τα ευχαριστούμε πάρα πολύ που μας τιμούν με τη συμμετοχή τους στον ημιτελικό. Να είναι σίγουροι ότι από εμάς θα έχουν όλη τη στήριξη που χρειάζονται με όσο το δυνατόν περισσότερα γραπτά μηνύματα την Πέμπτη το βράδυ.»
Τέλος, ο Πρόεδρος του Τοπικού Συμβουλίου Νέων Μεταξάδων κ. Χρήστος Κισσούδης τόνισε «Πρέπει να ψηφίσουμε τον Έβρο. Πρέπει να ψηφίσουμε τα δικά μας παιδιά, τον Κώστα και τον Βαγγέλη. Πρέπει όλοι να βοηθήσουμε για να βγει ο Έβρος μπροστά.»
Για να ακούσετε το τραγούδι μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα των δημιουργών στο www.myspace.com/kalliaskapsalis
ή την ιστοσελίδα του Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης
http://www.festivaltragoudiou.gr/symmetoxes-2008/0110-03-xilia-xronia.htm
Διαβάστε περισσότερα...

αναγνωστης


Πότε πέφτει η νύχτα στον κόμβο του Διδυμοτείχου;
Εδώ και μέρες οι λάμπες είναι συνέχεια αναμμένες

Διαβάστε περισσότερα...

οι αγροτες στους δρομους







Διαβάστε περισσότερα...

sousami


Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

14 πανελληνιο συνεδριο ποντιακων σωματειων

Μεγάλη επιτυχία σημείωσαν οι εργασίες του 14ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ποντιακών Συλλόγων για την Εθνική Αυτογνωσία, που πραγματοποιήθηκε στον κινηματογράφο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» στην Ν. Ορεστιάδα από 3 έως 5 Οκτωβρίου 2008.
Το Συνέδριο παρακολούθησαν 550 σύνεδροι από όλη την Ελλάδα, εκπρόσωποι 220 Ποντιακών Σωματείων, από την Ακριτική Θράκη, την ΄Ηπειρο, τη Θεσσαλία, τη Μακεδονία, την Αττική, την Πελοπόννησο, την Κρήτη, τη Σαντορίνη, αλλά και κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Την έναρξη των εργασιών του Συνεδρίου κήρυξε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Αλέξανδρος Κοντός ως εκπρόσωπος του Πρωθυπουργού και της Κυβέρνησης.
Το Συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό:
Ο εκπρόσωπος του Προέδρου της Βουλής κ. Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος, Βουλευτής Έβρου
Ο εκπρόσωπος του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ κ. Μιχάλης Τιμοσίδης, Βουλευτής Καβάλας
Ο εκπρόσωπος της Γεν. Γραμματέως του ΚΚΕ κ. Σταμάτης Γκατζίδης
Η εκπρόσωπος του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ κα Μαρία Παπαδοπούλου
Ο Νομάρχης ΄Εβρου κ. Νικόλαος Ζαμπουνίδης
Ο εκπρόσωπος του κ. Ιβάν Σαββίδη Βουλευτή της Ρωσικής «ΔΟΥΜΑ» & Συντονιστή της 5ης Περιφέρειας του ΣΑΕ κ. Κυριάκος Ιορδανίδης, Πρόεδρος της Εκτελεστικής Γραμματείας της 5ης Περιφέρειας του ΣΑΕ
Ο Αρχιμανδρίτης Πατήρ Βαρθολομαίος ως εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Διδ/χου Ορεστιάδος & Σουφλίου κ.κ. Νικηφόρου
Ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης της Ιεράς Μονής «Παναγία Σουμελά» πατήρ Σεραφείμ Ατματζίδης.
Το Συνέδριο τίμησαν επίσης με την παρουσία τους: ο Γεν. Γραμματέας του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Παπαγιαννίδης, ο ΄Επαρχος Β. ΄Εβρου κ. Πολυχρόνης Αντωνιάδης, ο Αντιπρύτανης Οικονομικού Προγραμματισμού & Ανάπτυξης του Δ.Π.Θ. κ. Σάββας Τοκμακίδης, ο Στρατηγός & Διοικητής της 16ης Μηχανοκίνητης Μεραρχίας κ. Σταύρος Καμάριος, ο Αντ/δρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θρακικών Σωματείων κ. Σπύρος Φωτακίδης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, των εκκλησιαστικών & στρατιωτικών αρχών, των προσφυγικών σωματείων και πλήθος κόσμου.
Το Συνέδριο χαιρέτισαν με μηνύματά τους: ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, ο Πρωθυπουργός κ. Κ. Καραμανλής, ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων κ. Δ. Σιούφας, η Υπουργός Εξωτερικών κα Ν. Μπακογιάννη, ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Θεόδωρος Κασσίμης, ο Υπουργός Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο Υπουργός Μακεδονίας-Θράκης κ. Μ. Τζίμας, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γ. Παπανδρέου, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξης Τσίπρας, ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ κ. Γεώργιος Καρατζαφέρης, οι Βουλευτές: Απόστολος Τζιτζικώστας, Αδάμ Ρεγκούζας, Γεώργιος Ορφανός, ο Βουλευτής της Ρωσικής «ΔΟΥΜΑ» & Συντονιστής της 5ης Περιφέρειας του ΣΑΕ κ. Ιβάν Σαββίδης, ο Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης κ. Δημήτριος Σταμάτης, ο Πρόεδρος ΤΕΔΚ Ν. ΄Εβρου & Δήμαρχος Διδυμοτείχου κ. Χρήστος Τοκαμάνης και ο Πρόεδρος του Ιερού Ιδρύματος Παναγία Σουμελά κ. Γεώργιος Τανιμανίδης.
Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ιερού Ιδρύματος «Παναγία Σουμελά».
Η θεματική του συνεδρίου ήταν:
«ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ
ΑΚΡΙΤΑΣ & ΒΙΓΛΑΤΟΡΑΣ»
Τις ενδιαφέρουσες θεματικές του Συνεδρίου ανέπτυξαν οι αξιόλογοι εισηγητές, Πανεπιστημιακοί και πολιτικοί: Νικόλαος Λυγερός: Καθηγητής Πανεπιστημίου, Νεοκλής Σαρρής: Καθηγητής Κοινωνιολογίας της Ιστορίας Παντείου Πανεπιστημίου, Ιωάννης Κουκιάδης: Ομότιμος Καθηγητής Α.Π.Θ.-π. Ευρωβουλευτής, Μαρία Βεργέτη: Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Δ.Π.Θ., Κωνσταντίνος Σαχινίδης: Δρ. Κοινωνιολογίας-Καθηγητής Σύμβουλος Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, Εύα Καϊλή: Βουλευτής, Κώστας Τσαρούχας: Δημοσιογράφος-Ερευνητής, Στέφανος Διαμαντόπουλος: Δημοσιογράφος, Αρθούρος Καραγκιοζίδης: Καθηγητής, Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Π. Σεραφείμ Ατματζίδης: Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Παναγίας Σουμελά.

Οι σύνεδροι παρακολούθησαν με τεράστιο ενδιαφέρον τις εισηγήσεις, τις οποίες ακολούθησαν τοποθετήσεις και προτάσεις.
Το Συνέδριο ήταν αφιερωμένο σε μια από τις μεγάλες πνευματικές μορφές του Ποντιακού Ελληνισμού τον Γεώργιο Θ. Κανδηλάπτη, ενώ κορυφαία ήταν η στιγμή όταν τιμήθηκε με το μετάλλιο της Παναγίας Σουμελά η δισέγγονη του Γεωργίου Κανδηλάπτη κα Σούλα Κιζιρίδου, η οποία ζει μόνιμα στην Αλεξανδρούπολη και ευχαρίστησε την Οργανωτική Επιτροπή για την τιμή που της έγινε.
Στο συνέδριο επίσης, με την υπ΄ αριθμ. 19/9-9-2008 απόφαση του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων, ανακηρύχθηκε ως επίτιμος Πρόεδρος της Π.Ο.Π.Σ. ο κ. Στέφανος Τανιμανίδης, για την πολυετή & πολυσχιδή προσφορά του στο συντελούμενο έργο της Π.Ο.Π.Σ. και του Ποντιακού Ελληνισμού.

Οι 550 σύνεδροι από 220 Ποντιακά Σωματεία όλης της Ελλάδος ομόφωνα εξέδωσαν το παρακάτω ψήφισμα και απαιτούν:
1. την Αναγνώριση της Γενοκτονίας του Ελληνισμού του Πόντου από την Τουρκία, και την Διεθνή Κοινότητα. Διεκδικούμε ως προαπαιτούμενους όρους από την πλευρά της Τουρκίας, για την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή οικογένεια, πέραν της αναγνώρισης της Ποντιακής Γενοκτονίας, το σεβασμό των δικαιωμάτων των Ποντιόφωνων Μουσουλμάνων της Τουρκίας και την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης.
2. την ανάδειξη και περιφρούρηση των Μνημείων Πολιτισμού, που οι πρόγονοί μας δημιούργησαν στον Ιστορικό Πόντο και τώρα ερημώνουν και καταστρέφονται λόγω της αδιαφορίας του Τουρκικού κράτους και της προσπάθειας αλλοίωσης και σφετερισμού τους.
3. Επισημαίνουμε για άλλη μια φορά στο Ελληνικό Κράτος, ότι κρίνεται απαραίτητη η λήψη άμεσων μέτρων για την πλήρη και βιώσιμη αποκατάσταση των αδελφών μας νεοπροσφύγων από τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ. Ζητάμε να ξαναρχίσει η χορήγηση στεγαστικών δανείων, όπως επίσης, και την ανάδειξη και την προβολή της ιδιαίτερης πολιτιστικής φυσιογνωμίας των Ελλήνων στις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ.
4. Να συμπεριληφθεί ολοκληρωμένη η ιστορία των Ελλήνων του Πόντου και της πρώην Σοβιετικής ΄Ενωσης στα σχολικά βιβλία και να αξιοποιηθεί το ανθρώπινο δυναμικό τους.
5. Θέλουμε να επαναβεβαιώσουμε για μια φορά ακόμη την υποστήριξη και την στήριξή μας στο ΄Ιδρυμα της Παναγίας Σουμελά και στο Διοικητικό της Συμβούλιο όπως αυτό λειτουργεί μέχρι τώρα με βάση το υπάρχον νομικό καθεστώς που απορρέει από το βασιλικό διάταγμα και την κανονιστική διάταξη της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ευχόμενοι και στο επόμενο συνέδριο εθνικής αυτογνωσίας να έχουμε την αγάπη τους και την υποστήριξή τους.

Ψηφίστηκε ομόφωνα από τους συνέδρους η πρόταση του κ. Νεοκλή Σαρρή Καθηγητή Κοινωνιολογίας της Ιστορίας Παντείου Πανεπιστημίου, για τη δημιουργία τμήματος Ελληνικής Γλώσσας στην Ν. Ορεστιάδα.
Την πρόταση για την ανάληψη των εργασιών του 15ου Συνεδρίου Εθνικής Αυτογνωσίας κατέθεσε ο Ποντιακός Σύλλογος Βίγλας «Οι Πρόσφυγες», πρόταση η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα από τους 550 συνέδρους.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου κα Δέσποινα Ζακοπούλου-Νικολαϊδου μεταξύ άλλων δήλωσε: «Διεκδικούμε τη διοργάνωση του 15ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Ποντιακών Συλλόγων για την Εθνική Αυτογνωσία, στην Άρτα. ΄Εχουμε ήδη την στήριξη του Νομάρχη ΄Αρτας κ. Γεωργίου Παπαβασιλείου και του Δημάρχου Αμβρακικού κ. Γεωργίου Σιώζου».
Ευχαριστούμε θερμά για την συμβολή τους η οποία συνετέλεσε τα μέγιστα στην επιτυχία του Συνεδρίου: τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, τον Νομάρχη ΄Εβρου, τον Πρόεδρο ΤΕΔΚ & Δήμαρχο Διδυμοτείχου και τον Δήμο Ν. Ορεστιάδας. Διαβάστε περισσότερα...

νεο προγραμμα για επαγγελματιες

"e-Services" :Nέα δράση για την ενίσχυση επιχειρήσεων με επιχορήγηση 60% για την Υλοποίηση Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών
Η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. ανακοινώνει την έναρξη υλοποίησης νέας δράσης ενίσχυσης του ιδιωτικού τομέα, η οποία θα έχει ως στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της συνεργασίας των επιχειρήσεων με την πελατειακή τους βάση, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες πληροφορικής και το Internet. Ενισχύονται ενέργειες που αποσκοπούν στη διενέργεια εμπορικών συναλλαγών μέσω αυτοματοποιημένης ηλεκτρονικής διαδικασίας και στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας προς τους πελάτες (διαδραστική πληροφόρηση, υποστήριξη ή παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες με ηλεκτρονικά μέσα, κ.ά.) που αναβαθμίζουν ή επεκτείνουν το προσφερόμενο προϊόν ή υπηρεσία.Στις βασικές κατηγορίες εξειδικευμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών περιλαμβάνονται:
Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Ηλεκτρονική Εκπαίδευση, Επιμόρφωση, Ξενάγηση
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Διαδραστικής Ενημέρωσης - Πληροφόρησης
Λοιπές Εξειδικευμένες Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Ο μέγιστος προϋπολογισμός των ενισχυόμενων έργων ανέρχεται στις 50.000 ευρώ με αντίστοιχη επιχορήγηση έως του ποσού των 30.000 ευρώ (ποσοστό επιχορήγησης: 60%), ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται στα 17.000.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση ο επιχορηγούμενος προϋπολογισμός δεν μπορεί να υπερβαίνει το 30% του κύκλου εργασιών της επιχείρησης και να είναι μικρότερος των 5.000 ευρώ.Επιλέξιμες είναι οι υφιστάμενες με ημερομηνία σύστασης πριν την 01/01/2008 επιχειρήσεις ιδιωτικού δικαίου, κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Ελληνική επικράτεια.Επιλέξιμες κατηγορίες δαπανών είναι οι :
Προμήθεια εξοπλισμού λειτουργίας του e-service ως 50% του προϋπολογισμού.
Λογισμικό
Τηλεπικοινωνιακές δαπάνες συνδρομής στο Internet
Συνδρομή σε υπηρεσίες
Ενέργειες προώθησης / Προβολής ως 4.000 €
Υπηρεσίες Συμβούλου ως 1.500 € Οι παραπάνω δαπάνες πρέπει να υλοποιηθούν (τιμολόγηση και εξόφληση) από την ημερομηνία προκήρυξης της πρότασης έως την 31/12/2008, χωρίς τη δυνατότητα παράτασης.Η προθεσμία υποβολής λήγει την 29/10/08. Επίσης, μέχρι την 28/02/09 θα πρέπει η νέα υπηρεσία να βρίσκεται σε πραγματική λειτουργία.Τα κριτήρια αξιολόγησης είναι κατά 80% ποιοτικά (Κ1 αξιολόγησης επιχειρηματικής ιδέας 40%, Κ2 αξιολόγηση λειτουργικής και τεχνικής πληρότητας της προτεινόμενης λύσης 40%) και κατά 20% αντικειμενικά (Κ3 εγκατάσταση σε ορεινή, μειονεκτική και νησιωτική περιοχή). Κατ' αυτό τον τρόπο καθίσταται ιδιαίτερα κρίσιμη η ποιότητα της μελέτης υπηρεσίας και της συγγραφής της πρότασης. Διαβάστε περισσότερα...

στιβος στον α.ο.

Το τμήμα του Κλασικού Αθλητισμού (Στίβος)

του Α.Ο Ορεστιάδας,

ενημερώνει κάθε ενδιαφερόμενο:

ότι η πρώτη συγκέντρωση του τμήματος

θα πραγματοποιηθεί την



Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

στις 17:00 η ώρα
στο Νέο Κλειστό γήπεδο Ορεστιάδας .
(στην αίθουσα του κυλικείου)


*** Για πληροφορίες στο 6977 610 253
ή 6976 021 804. Διαβάστε περισσότερα...

οστρακοειδη

Με την αριθ. Τ/4215/1-10-2008 Απόφαση του Νομάρχη Έβρου, μετά από
εισήγηση της Δ/νσης Κτηνιατρικής;
1.Ανακαλείται η με αριθμ Τ/3490/4-9-2007 Απόφαση του Νομάρχη Έβρου σχετικά με την λήψη περιοριστικών μέτρων στην Ζώνη Κ3 (Π5 Δυτικός Βραχίονας ρέματος Μαίστρου –Π6(200)διακόσια μέτρα Δυτικά από τις εκβολές ρέματος Λουτρού-θαλάσσια περιοχή Δήμου Τραιανούπολης),όπως είχε οριοθετηθεί με την αριθ. Πρωτ Τ/1215/20-3-2007 Απόφαση του Νομάρχη Έβρου και επιτρέπεται η αλιεία, συγκομιδή και διάθεση στην αγορά δίθυρων μαλακίων
2.Η με αριθμ πρωτ.Τ/3490/4-9-2007 Απόφαση του Νομάρχη Έβρου παύει να ισχύει. Διαβάστε περισσότερα...

αναγνωστης

Αν είναι έτσι όπως τα λέτε για τη μουσουλμανοποίηση του Έβρου, γιατί δεν αντιδρούν οι υπηρεσίες και οι πολιτικοί μας;

tomadak@mail.gr Διαβάστε περισσότερα...

τροχαιο




Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των φωτογραφιών
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

λαθρομεταναστες

Ακόμα ένα αυτοκίνητο έκλεψαν λαθρομετανάστες από τον κάμπο της Ορεστιάδας.
Καιρό είχε να σημειωθεί κλοπή στην περιοχή, όμως και πάλι συνέβη.
Χαλάρωσαν τα μέτρα ασφαλείας ή ήταν απλά ένα τυχαίο γεγονός; Διαβάστε περισσότερα...

αποψη

Στείλτε μας email για να επικοινωνούμε πιο άμεσα κάθε στιγμή.

tomadak@mail.gr

Στα κείμενα που στέλνετε πάντα διατηρείται η ανωνυμία, εκτός αν αναφέρετε ρητά το αντίθετο. Διαβάστε περισσότερα...

μουσουλμανοποιηση του εβρου

Ο Στέλιος Παπαθεμελής μίλησε και επιβεβαίωσε όλα όσα γράφουμε τόσους μήνες. Διαβάστε περισσότερα...

κκε για κοντο

Έκρυψαν τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης
από τους οργισμένους αγρότες

Με αφορμή την επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης στο Βόρειο Έβρο την Παρασκευή 3/10/2008, η Αχτιδική Επιτροπή Β. Έβρου του ΚΚΕ επισημαίνει τα παρακάτω:
Θεωρούμε πέρα για πέρα δικαιολογημένη την αγανάκτηση των αγροτών της περιοχής μας, γιατί ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης αντί να συναντήσει τους αγρότες και να συζητήσει μαζί τους τα προβλήματα που κυριολεκτικά τους «καίνε» και αυτά είναι οι χαμηλές τιμές στο σιτάρι και στο καλαμπόκι, προτίμησε περιστοιχιζόμενος από στελέχη της Ν.Δ , ορισμένους « πρόθυμους » της Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ισχυρή αστυνομική δύναμη , να εγκαινιάσει μια γεώτρηση!!! στην κάμπο της Βύσσας , να επισκεφθεί κάποιο θερμοκήπιο στις Καστανιές , και φυσικά να κάνει δηλώσεις στα ΜΜΕ για …το μεγάλο ενδιαφέρον της κυβέρνησης κτλ , κτλ.
Φοβούμενοι μάλιστα δυσάρεστες αντιδράσεις των αγροτών επιμελώς απέκρυπταν μέχρι και την τελευταία στιγμή το πρόγραμμα των επισκέψεων και μετακινήσεων του Υπουργού.
Η Αχτιδική Επιτροπή Β. Έβρου του ΚΚΕ
· καλεί τους αγρότες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. Βρίσκονται μπροστά σε μια πολιτική , που χαράσσεται στις Βρυξέλλες και ακολουθούν οι Ελληνικές κυβερνήσεις χθές του ΠΑΣΟΚ, σήμερα της Ν.Δ . Μια πολιτική που οι ανεξέλεγκτες κερδοσκοπικές ορέξεις των εμποροβιομηχάνων και οι αντιαγροτικές πολιτικές της ΕΕ και του ΠΟΕ επιβάλλουν τη συρρίκνωση των τιμών των αγροτικών προϊόντων και του εισοδήματος των αγροτών, φέρνοντάς τους μπροστά στη χρεοκοπία.
· Καλεί τους αγρότες να συσπειρωθούν στην ΠΑ.ΣΥ και στους Αγροτικούς Συλλόγους, να πάρουν όλοι μέρος στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει στο Διδυμότειχο την Τρίτη 7 Οκτώβρη και ώρα 10 το πρωί μπροστά στην Αγροτική Τράπεζα, να διεκδικήσουν τιμές που να καλύπτουν το κόστος… 40 λεπτά το κιλό για το σκληρό σιτάρι, 26 λεπτά το κιλό για το καλαμπόκι, 60 λεπτά το κιλό για το βαμβάκι, για το πρόβειο γάλα 1,40ευρώ το κιλό, 92 λεπτά το κιλό για το γίδινο, 70 λεπτά το κιλό για το αγελαδινό και για το αμνοερίφια 8 ευρώ το κιλό το κρέας. Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2008

μουσουλμανοποιηση του εβρου

Για κρυπτομουσουλμάνους ετοιμάζονται να μιλήσουν οι γείτονες. Σύμφωνα με πληροφορίες συγκεντρώνουν στοιχεία για πληθυσμούς στην περιοχή, χωρίς βέβαια να στέκει το παραμικρό από αυτά που θα υποστηρίξουν.


Διαβάστε
tomadakis.blogspot.com/2008/09/blog-post_5181.html Διαβάστε περισσότερα...

δια βιου εκπαιδευση

Έναρξη Προγραμμάτων Διά Βίου Εκπαίδευσης από Απόσταση

Τα Προγράμματα Διά Βίου Εκπαίδευσης από Απόσταση ετήσιας διάρκειας (250 ώρες) για την περιφέρεια Αν. Μακεδονίας & Θράκης:
· Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών (για αποφοίτους Λυκείου) – Τ.Π.Ε.
· Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών (για αποφοίτους Γυμνασίου) – Τ.Π.Ε. Γ.
· Οικονομία - Διοίκηση – Επιχειρήσεις (για αποφοίτους Λυκείου) – Ο.Δ.Ε.
· Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη (για αποφοίτους Λυκείου) – Π.Α.Α.
· Πολιτισμός, Τουρισμός, Περιφερειακή Ανάπτυξη (για αποφοίτους Λυκείου) –Π.Τ.Π.Α.

αρχίζουν τη λειτουργία τους με την πρώτη εκπαιδευτική συνάντηση, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 5 Οκτωβρίου, 2008 και ώρα: 10.00, στους χώρους που αναφέρονται παρακάτω:

Κομοτηνή Τ.Π.Ε. Ο.Δ.Ε. Κ.Ε.Ε. ΡΟΔΟΠΗΣ Χατζηκωνσταντή Ζωίδη 6
Δράμα Π.Α.Α. Π.Τ.Π.Α.
Κ.Ε.Ε. ΔΡΑΜΑΣ 1ης Ιουλίου & Χρυσοβέργη γωνία Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

14 πανελληνιο συνεδριο ποντιακων σωματειων








Το συνέδριο ξεκίνησε και αναμένεται να ακουστούν πολλά που θα ενδιαφέρουν όχι μόνο του Πόντιους, αλλά όλους τους Έλληνες, αύριο και μεθαύριο.



Διαβάστε περισσότερα...

κερδισε ο σιανκουρης


Όπως γράψαμε νωρίτερα, οι Δήμαρχοι ¨εσφαγιάστηκαν" για να επισκεφτεί την περιοχή τους ο Αλέξανδρος Κοντός.
Νικητής ήταν ο Δήμαρχος Βύσσας Παναγιώτης Σιανκούρης.
Μετά τον Μάγκα αντιδήμαρχο στη Βύσσα έχουν και το νικητή Δήμαρχο.
Υ.Γ. Πρέπει πάντως να αναφέρουμε και την παρουσία του πρώην Δημάρχου Βαγγέλη Μαρασλή, ο οποίος έδωσε το παρόν στην επίσκεψη και διεκδίκησε για την περιοχή του.
Διαβάστε περισσότερα...

παιδικα χωρια sos

Το «Σπίτι» των Παιδικών Χωριών SOS συνεχίζει το ταξίδι του
Επόμενος Σταθμός το Διδυμότειχο!
Αθήνα, 3 Οκτωβρίου 2008: Με βασικό μήνυμα «Χτίζουμε μαζί την επόμενη αγκαλιά στο Παιδικό Χωριό SOS Θράκης», το «Σπίτι» των Παιδικών Χωριών SOS συνεχίζει το ταξίδι του με επόμενο σταθμό την πόλη του Διδυμότειχου !
Σκοπός του μεγάλου αυτού ταξιδιού είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την ανάγκη οικονομικής ενίσχυσης του οργανισμού σχετικά με το νέο πρόγραμμα, το Παιδικό Χωριό SOS Θράκης, που θα τεθεί σε λειτουργία τον Νοέμβριο του 2008. Θερμός υποστηρικτής στη νέα αυτή προσπάθεια των Παιδικών Χωριών SOS είναι η ασφαλιστική εταιρεία Groupama Φοίνιξ.
Το «Σπίτι» των Παιδικών Χωριών SOS θα παραμείνει στο Διδυμότειχο και συγκεκριμένα στην Κεντρική Πλατεία από τις 6 Οκτωβρίου έως τις 7 Οκτωβρίου και θα είναι ανοιχτό για το κοινό από τις 10:30 – 14:30 και από τις 17:30 – 21:30. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του «Σπιτιού» το κοινό θα μπορεί να προσφέρει την βοήθεια του μέσα από ένα διασκεδαστικό παιχνίδι όπου έναντι αντιτίμου θα προμηθεύεται ένα «τουβλάκι» το οποίο θα τοποθετεί στο μεγάλο puzzle που βρίσκεται μέσα στο «Σπίτι».

Σας περιμένουμε όλους εκεί και σας προσκαλούμε να «Χτίσουμε μαζί την επόμενη αγκαλιά στο Παιδικό Χωριό SOS Θράκης»

Πληροφορίες για ΜΜΕ:
Publicis ConsultantsAthens, 210 27 11 721
Δήμητρα Νινιού dniniou@ publicis-consultants.gr

Τα Παιδικά Χωριά SOS, είναι ειδικά αναγνωρισμένο Φιλανθρωπικό Σωματείο (ΝΠΙΔ), που έχει σκοπό να προστατεύει παιδιά, τα οποία για σοβαρούς κοινωνικούς λόγους στερούνται μόνιμα τη φροντίδα των φυσικών τους γονιών.

Στα Παιδικά Χωριά SOS λειτουργούν τα εξής προγράμματα :
· το Παιδικό Χωριό SOS Βάρης, στην Αθήνα
· το Παιδικό Χωριό SOS Πλαγιαρίου Θεσσαλονίκης,
· τις Στέγες Νέων στην Αθήνα & στη Θεσσαλονίκη,
· το Κέντρο Πρόληψης & Θεραπείας για το Παιδί και την Οικογένεια
· o Ξενώνας Εφήβων στο Χαλάνδρι
· Το Παιδικό Χωριό SOS Θράκης, στην Αλεξανδρούπολη, υπό ανέγερση.
· Ο Ξενώνας Ελίζα - SOS Διαβάστε περισσότερα...

μια "διαφορετικη" ερωτηση στη βουλη

«Αφού ο Κ. Χατζηδάκης βρήκε τον «τρελλό» που αναζητούσε
για να επενδύσει στον ΟΣΕ,
τότε ας μετονομάσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε …ΤΡΕΛΛΟΣΕ !»
-------------------------------- ------------------------
Οι τεχνικοί της Ο.Α. θα γίνουν μήπως …εφοριακοί
και οι αεροσυνοδοί μήπως γίνουν
υπάλληλοι του Υπουργείου π.χ. Μακεδονίας – Θράκης ;…

Παρεμβαίνοντας στη συζήτηση που έγινε στην Βουλή σχετικά με Ν/Σ του Υπουργείου Μεταφορών, ο βουλευτής του ΛΑΟΣ στη Β΄ Αθηνών Κωστής Αϊβαλιώτης ανέφερε ότι «αν τελικά ο Κ. Χατζηδάκης βρήκε τον τρελλό που έλεγε ότι έψαχνε για να επενδύσει στον ΟΣΕ τότε δεν έχει παρά να μετονομάσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε …ΤΡΕΛΛΟΣΕ !»
Ο βουλευτής του ΛΑΟΣ ρώτησε τον Κ. Χατζηδάκη αν προμηθεύθηκε επιτέλους ο ΟΣΕ ρόδες και βαγόνια φτιαγμένα στην Ελλάδα αλλά και τροχαίο υλικό ώστε να μπορούν να κυκλοφορούν στοιχειωδώς τα τραίνα και ζήτησε να μάθει για ποιο λόγο δεν απορροφώνται κονδύλια του Γ΄ ΚΠΣ για τα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ ώστε να προλαμβάνονται τα ατυχήματα.
Αναφορικά με την «Ολυμπιακή» ο Κωστής Αϊβαλιώτης ρώτησε τον Κ. Χατζηδάκη πώς βρέθηκαν 1,2 δις ευρώ για την εθελούσια έξοδο υπαλλήλων της Ο.Α. αλλά δεν βρέθηκαν πόροι για τη σωτηρία της… Αναρωτήθηκε, επίσης, ποια χρησιμότητα εξυπηρετεί και ποιο είναι το όφελος από την μετακίνηση εργαζομένων της Ο.Α. (η οποία ανήκει στο Δημόσιο) σε άλλες θέσεις πάλι του …Δημοσίου !!
Τέλος, ο Κωστής Αϊβαλιώτης παρατήρησε ότι κάποιος θα πρέπει να ενημερώσει επιτέλους τον ελληνικό λαό και τους εργαζόμενους της Ο.Α. αν οι εξειδικευμένοι τεχνικοί αεροσκαφών θα διορισθούν π.χ. σε …εφορίες ή αν οι αεροσυνοδοί της Ο.Α. θα μετατραπούν σε υπαλλήλους π.χ. του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης… Διαβάστε περισσότερα...

ο "θανατος" τις επιχειρηματικοτητας στον εβρο

Καμιά εταιρία δεν έλαβε μέρος στον πλειστηριασμό της αλλαντοβιομηχανίας «Θράκη»

Ενώ όλος ο κόσμος διανύει μία παγκοσμιοποιημένη κρίση, η οποία έχει άμεσες αρνητικές επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία, η περιφέρεια τις δέχεται με το σκληρότερο τρόπο. Ο Έβρος το τελευταίο χρονικό διάστημα δέχεται έντονα πλήγματα στην επιχειρηματικότητα και ανταγωνιστικότητά του, τα οποία παράγουν δομικά προβλήματα στην οικονομική και κοινωνική του βάση.
Η αποδιάρθρωση του παραγωγικού ιστού του Έβρου λαμβάνει πλέον δομικό χαρακτήρα που πρέπει να προβληματίσει τις τοπικές ηγεσίες της περιοχής. Αιχμή του δόρατος της ζοφερής αυτής κατάστασης είναι ο «θάνατος» βασικών παραγωγικών ισχυρών μονάδων, που μεταμορφώνουν τον Έβρο σε «νεκρό επιχειρηματικό πεδίο». Στην ιδιάζουσα περίπτωση του εργοστασίου της ζάχαρης της Ορεστιάδας, το οποίο παρακμάζει με ταχύτατους ρυθμούς, χωρίς να υπάρχει συγκεκριμένο ανορθωτικό σχέδιο από κανένα φορέα, προστίθεται η δεινή θέση της «Ενωμένης κλωστοϋφαντουργίας» και το σκοτεινό μέλλον της αλλαντοβιομηχανίας «Θράκη». Ο όμιλος της «Ενωμένης κλωστοϋφαντουργίας», συμφερόντων του επιχειρηματία Θ. Λαναρά, διανύει διαρκή κρίση. Οι εργαζόμενοι του ομίλου στη Θράκη βιώνουν μία απερίγραπτη κατάσταση. Το ελληνικό δημόσιο δέχθηκε, υπό την πίεση των θέσεων εργασίας, που κινδυνεύουν να χαθούν, να εγγυηθεί τραπεζικά δάνεια 30 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά έπειτα από καταγγελία ανταγωνιστών παρενέβη η Ευρωπαϊκή Ένωση και απαγόρευσε την επίσημη κρατική υποστήριξη της επιχείρησης, αφού σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο περί ανταγωνισμού, αυτή συνιστά νόθευσή του. Απ’ ότι έχει διοχετευθεί ανεπίσημα το Υπουργείο Οικονομίας και οι τράπεζες – μέτοχοι και δανειστές του τα βρήκαν κάτω από το τραπέζι αλλά έμπειροι παράγοντες της αγοράς της κλωστοϋφαντουργίας εκτιμούν ότι το μέλλον των εργοστασίων του ομίλου Λαναρά είναι εξαιρετικά επισφαλές.
Τη Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου είχε προγραμματισθεί να διεξαχθεί ο πλειοδοτικός διαγωνισμός για την πώληση της αλλαντοβιομηχανίας «Θράκη» η οποία διαθέτει εκτός της μονάδας στις Φέρες εγκαταστάσεις και οικόπεδα στην Κομοτηνή, τη Λάρισα, τη Θέρμη, το Ηράκλειο, τα Χανιά και τη Ρόδο. Προς έκπληξη όλων (Υπουργείων – Εθνικής τράπεζας – εργαζομένων) στον πλειστηριασμό της Δευτέρας δεν παρουσιάσθηκε να πάρει κανένας μέρος παρ’ όλο που το φάκελο του διαγωνισμού τον είχαν πάρει 27 ενδιαφερόμενοι και επιχειρήσεις (ανάμεσά τους όλες σχεδόν οι μεγάλες ελληνικές εταιρίες του κλάδου). Κανείς δεν μπορεί να ερμηνεύσει με αξιοπιστία την αδιαφορία που έδειξαν Έλληνες και αλλοδαποί «επενδυτές» και τι κρύβει αυτή η συμπεριφορά τους. Γιατί είναι σίγουρο ότι κάτι κρύβει.
Το μέλλον της επιχείρησης και του εργοστασίου είναι ακόμη δυσκολότερο, αφού όπως διαπίστωσε ο εκκαθαριστής του ελληνικού Δημοσίου, τα 27 εμπορικά σήματα της εταιρίας έχουν μεταβιβαστεί από το 2005 αντί 300 ευρώ το καθένα σε άλλη εταιρία, συμφερόντων του ιδρυτή της Θράκης, Κωνσταντίνου Σπέντζου, ο οποίος μέχρι σήμερα παράγει προϊόντα σε μονάδα που έχει δημιουργήσει στο Μοσχάτο. Αυτό σημαίνει ότι το όνομα «Θράκη» δεν είναι πλέον περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας.

εφ. Θάρρος Διαβάστε περισσότερα...

αν ζουσε ο προπαπους μου. . .

Με μια ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά πράγματα της Ελλάδας, ο πρωθυπουργός των Σκοπίων κ. Νίκολα Γκρούεφσκι, το απόγευμα της Πέμπτης εξέφρασε την ανησυχία του για τη θέση των «Μακεδόνων» στη βόρεια Ελλάδα λόγω της διεξαγωγής στρατιωτικής άσκησης στη Φλώρινα!
Εμμέσως, ο κ. Γκρούεφσκι εμμέσως αναφέρθηκε σε περιστατικό που σημειώθηκε τη νύχτα της προηγούμενης Δευτέρας 29 Σεπτεμβρίου στο χωριό Λόφοι της Φλώρινας. Όπως αναφέρουν έγκυρες πληροφορίες του protothema.gr, ολιγάριθμοι κάτοικοι του χωριού επιχείρησαν να σταματήσουν την εκπαίδευση μονάδας τεθωρακισμένων στο πεδίο βολής Λόφων, προκαλώντας την επέμβαση της ελληνικής αστυνομίας και των εισαγγελικών αρχών του νομού. Παρά το γεγονός ότι οι στρατιωτικές δυνάμεις επρόκειτο να ξεκινήσουν 12ημερη άσκηση σε επίπεδο λόχου, με απλές βολές τυφεκιοφόρων και χωρίς χρήση πυροβόλων, οι διαφωνούντες με την πραγματοποίηση των γυμνασίων κάτοικοι του χωρού, ισχυρίζονταν ότι θα δημιουργηθούν προβλήματα στις καλλιέργειες κι ότι πλήττονται οι αγρότες της περιοχής!
Κυβερνητικοί παράγοντες απαντούσαν ότι «η επίμονη προσπάθεια του κ. Γκρούεφσκι να ισχυροποιηθεί στο εσωτερικό πολιτικό παιγνίδι στα Σκόπια τον οδηγεί σε ενέργειες και δηλώσεις στερούμενες κάθε σοβαρότητας».
Κατά πληροφορίες, οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι των Λόφων συγκεντρώθηκαν και πάλι την Τετάρτη απαιτώντας τη διακοπή της στρατιωτικής εκπαίδευσης, αποχώρησαν όμως έπειτα από την παροχή εξηγήσεων από τις στρατιωτικές αρχές.
Το πεδίο βολής λειτουργεί εδώ και 13 χρόνια χωρίς προβλήματα επισήμαιναν άλλες πηγές και παρατηρούσαν ότι «πρόκειται για αστεία απόπειρα παρέμβασης στα εσωτερικά πράγματα της Ελλάδας όταν ο κ. Γκρούεφσκι εμφανίζεται σαν αυτόκλητος συνδικαλιστικός εκπρόσωπος Ελλήνων αγροτών με περιβαντολογικές ανησυχίες».
του Μάκη Πολλάτου
protothema.gr
Γ.Τ. Οι κάτοικοι των Λαβάρων, του Κουφόβουνου, του Ασπρονερίου, της Κυανής και των τόσων άλλων χωριών που αντιδρούν για το πεδίο βολής "Ψηλός Στάλος", σύμφωνα με τις ηλίθιες λογικές τι μειονότητα είναι;
Μωρέ πίσσα και πούπουλα που χρειάζονται για να μπούμε όλοι μέσα. . .
Διαβάστε περισσότερα...

εμβολιασμος

Σύμφωνα με το Αριθμ. Πρωτ. Υ1/Γ.Π/126769/7-12-07 έγγραφο του Υπουργείου Υγείας & Κ.Α. όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα εφαρμοστεί ο αντιφυματικός εμβολιασμός στα Δημοτικά Σχολεία του Νομού.
Ο εμβολιασμός αφορά παιδιά που φοιτούν στην Α΄ και Β΄ τάξη και όσα δεν έχουν εμβολιαστεί μέχρι και την ΣΤ΄ τάξη.
Ο εμβολιασμός θα πραγματοποιηθεί από την Δ/νση Υγείας Αλεξ/πολης σε συνεργασία με τα Νοσοκομεία του Νομού και θα διαρκέσει τους μήνες Σεπτέμβριο του έτους 2008 μέχρι Μάιο του 2009.

Τηλέφωνο για πληροφορίες 2551021058 Διαβάστε περισσότερα...

ο υπουργος

"Σφάζονται" οι δήμαρχοι για το ποια περιοχή θα επισκεφτεί ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης που σε λίγη ώρα θα προεδρεύσει σε σύσκεψη στην Αλεξανδρούπολη.


Μέχρι χθες πάντως ξέραμε ότι θα επισκεφτεί τη Βύσσα και την Ορεστιάδα. Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

απολογισμος δημου διδυμοτειχου, αποψη

Αγαπητοί δημότες του Δήμου Διδυμοτείχου
Θέλοντας να αποφύγουμε την στείρα κριτική και την καταστροφική αντιπολίτευση πιστεύουμε πως όλα τα προηγούμενα χρόνια της διακυβέρνησης από τον σημερινό Δήμαρχο, έγιναν όντως φιλότιμες προσπάθειες και μερικά έργα που ωφέλησαν το Διδυμότειχο.
Να αναφέρουμε την ίδρυση ΤΕΙ Νοσηλευτικής Σχολής Διδυμοτείχου, την θεμελίωση του Αρχαιολογικού Μουσείου, την πλακόστρωση στο Κάστρο του Καλέ, την ανασκαφή στον Τύμβο της Θυρέας, την συμπαθητική Πλατεία Διοικητηρίου.
Τα θετικά αυτά έργα υπολείπονται κατά πολύ όμως μπροστά στα πολλαπλά προβλήματα που ταλανίζουν τους δημότες μας και παραμένουν άλυτα, ενώ υπάρχει παντελής έλλειψη σχεδιασμού και δράσεων από την μεριά του δημάρχου. Η εύκολη δικαιολογία της έλλειψης πόρων και χρημάτων δεν μπορεί να σταθεί.
Το Διδυμότειχο βυθίζεται σε λήθαργο και τελματώνει.
Δρόμοι που δεν καθαρίζονται, ιδιωτικά συμφέροντα που επικρατούν πάντοτε του δημοσίου συλλογικού συμφέροντος της πόλης, περιοχές που δεν φωτίζονται, μέρη που δεν αστυνομεύονται ,κάδοι που δεν πλένονται, εστίες μόλυνσης, μπαζωμένα ρέματα και όχθες στον Ερυθροπόταμο
Πιο βρώμικο πιο σκοτεινό και πιο ανασφαλές από πριν είναι το Διδυμότειχο και τα παραπάνω έργα που φυτρώνουν ατάκτως εριμμένα σε διάφορα σημεία της πόλης γίνονται χωρίς οργανωμένο σχέδιο, στόχευση και προστιθέμενη αξία, αλλά με μοναδικό κριτήριο την υλική υπεραξία που μπορεί να αποφέρουν στους εκλεκτούς της διαχείρισης.
Ο μηχανισμός της διακυβέρνησης της πόλης παραμένει ακόμη αναποτελεσματικός και σπάταλος.
Ένα μεγάλο ποσοστό από τα έσοδα του Δήμου, πηγαίνει στην αναπαραγωγή των μηχανισμών εξασφάλισης εκλογικής πελατείας, την ώρα που οι δημότες πληρώνουν υπέρογκα δημοτικά τέλη και απολαμβάνουν φτωχές ανταποδοτικές υπηρεσίες, επιλεκτικά κατανεμημένες σε ημέτερους.
Παρακάτω θα παραθέσουμε περιληπτικά τα προβλήματα του Δήμου που δεν επιλύθηκαν αλλά και τους τομείς στους οποίους δεν έγινε καμία πρόοδος όχι λόγω έλλειψης χρημάτων αλλά λόγω της ανεπάρκειας του δημάρχου και των συνεργατών του.
1)Το Διδυμότειχο δεν είναι πλέον «βιώσιμη» πόλη. Δεν διαθέτει πόσιμο νερό και φυσικά ούτε επαρκές σε ποσότητα για όλους τους δημότες μας.
2)Προβληματική αποχέτευση, ανεπαρκή διαχείριση απορριμμάτων, καμία ανακύκλωση (παρόλη την ύπαρξη επιδοτούμενων προγραμμάτων) έλλειψη πρασίνου, κυκλοφοριακή αναρχία, αφύλακτα ιστορικά μνημεία.
3) Έλλειψη παιδικών χαρών και υποβάθμιση των υπαρχόντων.
4)Δεν λειτουργεί το δημοτικό ραδιόφωνο ως μέσο ενημέρωσης και ως μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας και κοινωνικής διαβούλευσης μεταξύ του δημάρχου και των συμπολιτών μας.
5)Δεν στηρίζονται τα τοπικά Σωματεία, οι επαγγελματικοί φορείς και οι παραγωγικοί Σύλλογοι, που δραστηριοποιούνται στον τόπο μας, παρά μόνο επιχορηγούνται οι ημέτεροι Πολιτιστικοί Σύλλογοι.
6)Οι Κοινωνικές Υπηρεσίες του δήμου (Βοήθεια στο σπίτι, ΚΕΦΟ, Ιατροκοινωνικό κέντρο) εξυπηρετούν στοιχειωδώς τους δημότες και τα δικαιώματα τους βαφτίζονται χάρες από τους δημοτικούς άρχοντες και παρέχονται με αντάλλαγμα την ψήφο τους.
7)Υποβαθμισμένες Υπηρεσίες από το ΚΑΠΗ (βλ. Ιατρικές).
8) Δεν υπάρχει επαρκής ιστοσελίδα για την προβολή του Δήμου.
9) Παιδικοί σταθμοί που δέχονται τα παιδιά με αδιαφανή κριτήρια στην βάση της λογικής της συναλλαγής και του πάρε-δώσε.
10)Ανεπαρκείς πολιτιστικές εκδηλώσεις μειωμένης εμβέλειας που δεν συγκινούν κανένα και το κυριότερο δεν αποτελούν πόλο έλξης επισκεπτών. Λειτουργούν στα στενά όρια του «κιτς», της επανάληψης παραδοσιακών χορών και παράγουν μηδενική υπεραξία.
11)Οι χώροι προβολής των τοπικών πολιτιστικών μας θησαυρών παραμένουν κλειστοί και μη επανδρωμένοι (Τουριστικό περίπτερο, Πινακοθήκη Ναλμπάντη, Λαογραφικό Μουσείο).
12)Έλλειψη συγκεκριμένων χώρων αμμοληψίας και χώρων εναπόθεσης μπαζών, με αποτέλεσμα όλος ο φυσικός χώρος του Ερυθροποτάμου να είναι ένας ανεξέλεγκτος μπαζότοπος και σκουπιδότοπος.
14) Παντελής έλλειψη πρασίνου και δενδροφυτεύσεων σε όλον τον ιστό της πόλης.
15)Έλλειψη χώρων στάθμευσης και κυκλοφοριακής μελέτης.
16)Έλλειψη καθαριότητας, πυροπροστασίας και αξιοποίησης του περιαστικού δάσους της Τσίγγλας και των χώρων αναψυχής και αθλητισμού εντός αυτής, ώστε να αποτελέσει πόλο έλξης και προορισμό επισκεπτών.
17) Έλλειψη συντήρησης και ανάπλασης κοινόχρηστων χώρων στα χωριά.
18)Έλλειψη λειτουργίας κυνοκομείου και πολιτικής διαχείρισης των αδέσποτων.
19)Έλλειψη συστηματικού καθαρισμού πλατειών, πεζοδρομίων, του Κάστρου και των αρχαιολογικών χώρων και μνημείων.
20) Αδυναμία προβολής ανάδειξης και διαχείρισης των βασικών πολιτιστικών πυλώνων-μνημείων της πόλης (Κάστρο, Τέμενος, Πλωτινούπολη, Κάστρο Πυθίου) ως τουριστικό προϊόν και πόλο έλξης επισκεπτών
21) Καμία συμμετοχή της πόλης σε φεστιβάλ και εκδηλώσεις σε συνδιοργάνωση με άλλες πόλεις.
22)Δημοτικές επιχειρήσεις χρεοκοπημένες, διαχειριστικά ελεγχόμενες, με χρέη, απευθείας αναθέσεις, απουσία ελέγχων, δαπάνες χωρίς παραστατικά, χωρίς ισολογισμούς με απλήρωτους και ανασφάλιστους εργαζόμενους
23)Έλλειψη πάρκου κυκλοφοριακής αγωγής.
24)Έλλειψη προστασίας, αξιοποίησης και τουριστικής εκμετάλλευσης του Ερυθροποτάμου και της παραποτάμιας ζώνης του.
25)Παντελής απουσία συνεργασίας με τους τοπικούς κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς της πόλης.
26)Απουσία αισθητικής ανάπλασης του κέντρου της πόλης.
27)Διοικητική ανεπάρκεια στο Δήμο και ανυπαρξία δομών και διαδικασιών, με αποτέλεσμα αδυναμία εξασφάλισης επενδυτικών προγραμμάτων και παροχή υπηρεσιών χαμηλής ποιότητας προς τους δημότες.
Το βασικότερο, βέβαια, ανυπέρβλητο εμπόδιο που αποτελεί την πραγματική τροχοπέδη για την πόλη μας είναι η νοοτροπία, η κουλτούρα και η πεποίθηση περί πολιτικής των σημερινών δημοτικών αρχόντων, που έχουν αναγκάσει τους πολίτες να χορεύουν στους ρυθμούς της συναλλαγής.
Είναι η αντίληψη που βαφτίζει τα δικαιώματα των πολιτών χάρες..
Είναι η αντίληψη που καθιστά κάθε πολίτη έρμαιο της εξουσίας, που γίνεται αντικείμενο μικρών ή μεγάλων εκβιασμών που παρακαλά για να του παρέχονται οι βασικές ανάγκες του, δηλ. τον καθαρό δρόμο μπροστά από το σπίτι του, το ελεύθερο πεζοδρόμιο, τον κάδο των σκουπιδιών, μία θέση εργασίας για το παιδί του ακόμα και ένα απλό πιστοποιητικό.
Είναι η αντίληψη του πάρε-δώσε, του όλα αγοράζονται αφού κάποιος τα πουλάει. Είναι η αντίληψη που θέλει τον μουσουλμάνο συμπολίτη μας επειδή δεν γράφει ελληνικά, να πρέπει να παρακαλά τον αιρετό για ένα πιστοποιητικό και για μία άδεια στο παζάρι.
Αυτή την νοοτροπία πρέπει να γκρεμίσουμε.
Αλλά εξίσου σημαντική είναι και η απουσία ενός σχεδίου ανάπτυξης της πόλης. Τα έργα που γίνονται, γίνονται χωρίς προγραμματισμό χωρίς μελέτη ,πρόχειρα και ασύνδετα και το χειρότερο, μερικά από τα έργα που έγιναν ή γίνονται δημιουργούν ανισότητες και προβλήματα περισσότερα από αυτά που σκόπευαν να λύσουν όταν σχεδιάστηκαν π.χ. πεζόδρομος Βενιζέλου που στοίχισε 900.000 Ευρώ και απαξιώθηκε λειτουργικά μόλις μέσα σε ένα χρόνο ..
Ανάπτυξη και πρόοδος για την πόλη σημαίνει ότι οικοδομώ σταδιακά και όχι συσσωρεύω ασκόπως και απρογραμμάτιστα μπετόν, όπως γίνεται δυστυχώς μέχρι τώρα.
Σε τελική ανάλυση, στόχος του Δημάρχου και του επιτελείου του, πρέπει να είναι ένας δήμος φιλικός προς τους πολίτες, ένας δήμος όπου δεν πρωταγωνιστεί η μικροπολιτική, οι διακρίσεις, η συναλλαγή και η εμπορευματοποίηση των δικαιωμάτων μας, αλλά η εξυπηρέτηση και βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών της πόλης και των χωριών μας.

ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΑ.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ

Σιναπίδης Στέφανος
Πρωτοβουλία Ενεργών Πολιτών
http://sinapidistef.blogspot.com/


Σημείωση διαχειριστών tomadakis.blogspot.com. Ο απολογισμός πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα και δεν καλύφθηκε δημοσιογραφικά λόγω της πανελλήνιας απεργίας των ενώσεων συντακτών. Διαβάστε περισσότερα...

14 πανελληνιο συνεδριο ποντιακων σωματειων

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ποντίων Βορείου ΄Εβρου «Ο ΔΙΓΕΝΗΣ», τον Μορφωτικό ΄Ομιλο Ποντίων Ν. Ροδόπης «Αλ. Υψηλάντης», τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ποντίων Γυναικών Θρυλωρίου, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Νίψας, την ΄Ενωση Παλιννοστούντων Ν. Έβρου και με την συμμετοχή Ποντιακών Σωματείων απ΄ όλη την Ελλάδα, διοργανώνουν το 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ποντιακών Συλλόγων για την Εθνική Αυτογνωσία, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στον ΄Εβρο στην αίθουσα του κινηματογράφου «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» στην Ν. Ορεστιάδα, από 3 έως 5 Οκτωβρίου 2008, μετά από πρόταση του Συλλόγου Ποντίων Β. ΄Εβρου «Ο Διγενής» και με Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής το Δήμαρχο Ορεστιάδας κ. Δημήτριο Μουζά.
Η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο “ALEXANDER” στο Χειμώνιο Ορεστιάδας την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008 και ώρα 20.30΄. Την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου θα κηρύξει ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Αλέξανδρος Κοντός.
Οι εργασίες του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν στον κινηματογράφο «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» στην Ν. Ορεστιάδα το Σάββατο 3/10 και την Κυριακή 4/10/2008.
Ο προσφυγικός Ελληνισμός ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος σε ότι αφορά ιστορικά γεγονότα, συνθήκες και αποτελέσματα που καθόρισαν την πορεία του έθνους στον 20ο αιώνα, οργανωμένος σε δυναμικά αξιόλογα σωματεία σ΄ όλο τον κόσμο, μπορεί και παρεμβαίνει στην σύγχρονη πραγματικότητα, εμποδίζοντας την λήθη, ξυπνώντας συνειδήσεις, δίνοντας κατευθύνσεις.
Το Συνέδριο είναι αφιερωμένο σε μια από τις μεγαλύτερες πνευματικές μορφές του Ποντιακού Ελληνισμού τον Γεώργιο Θ. Κανδηλάπτη, ο οποίος κατά τις δραματικές ώρες της ανταλλαγής διέσωσε και μετέφερε στην Ελλάδα ιστορικά και λαογραφικά κειμήλια από τις Ιερές Μονές και τη Μητρόπολη Χαλδίας, τα οστά του Αυτοκράτορα της Τραπεζούντας Αλεξίου του Μεγαλοκομνηνού και την περίφημη βιβλιοθήκη της Αργυρουπόλεως «Ο ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ».
Στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο έχουν δηλώσει συμμετοχή 220 Ποντιακά Σωματεία απ΄ όλη την Ελλάδα (Κρήτη, Σαντορίνη, Πρέβεζα, Αθήνα, Φλώρινα, Πελοπόννησο, Σέρρες, Δράμα κ.λ.π) και αναμένεται να παρακολουθήσουν τις εργασίες του περισσότεροι από 550 αντιπρόσωποι.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ είναι:
Νικόλαος Λυγερός: Καθηγητής Πανεπιστημίου
«Η συμβολή της Γενοκτονίας των Ποντίων στο μέλλον του
Ελληνισμού»
Νεοκλής Σαρρής: Καθηγητής Κοινωνιολογίας της Ιστορίας Παντείου
Πανεπιστημίου
«Παράδοση και μετανεωτερισμός στην Ελλάδα: πολυπολιτισμός και
κοσμοπολιτισμός»
Ιωάννης Κουκιάδης: Ομότιμος Καθηγητής Α.Π.Θ.-π. Ευρωβουλευτής
«Η προοπτική ενσωμάτωσης της Τουρκίας στην Ε.Ε. και οι αντιφάσεις
της»
Μαρία Βεργέτη: Επίκουρη Καθηγήτρια Κοινωνιολογίας Δ.Π.Θ.
«Η προσωπικότητα και το έργο του Γ.Θ. Κανδηλάπτου-Κάνεως»
Κωνσταντίνος Σαχινίδης: Δρ. Κοινωνιολογίας-Καθηγητής Σύμβουλος
Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
«Ο λαϊκός πολιτισμός του Πόντου ως φάρος και θεματοφύλακας του Ποντιακού Ελληνισμού: χορός-πανηγύρια-λαϊκά δρώμενα»
Εύα Καϊλή: Βουλευτής
«Η νεολαία της μνήμης, του οραματισμού και της δημιουργίας»
Κώστας Τσαρούχας: Δημοσιογράφος-Ερευνητής
«Μια νέα αντίληψη για τον ξεριζωμό των Ποντίων και την ένταξή τους
Στην ελληνική πραγματικότητα»
Στέφανος Διαμαντόπουλος: Δημοσιογράφος
«Παράδοση ως μηχανισμός συνοχής της σύγχρονης κοινωνίας»
Αρθούρος Καραγκιοζίδης: Καθηγητής
«Το Ελληνικό κράτος και η εθνική αυτογνωσία των Ελλήνων
Παλιννοστούντων από την πρώην ΕΣΣΔ»
Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Π. Σεραφείμ Ατματζίδης:
Καθηγούμενος Ιεράς Μονής Παναγίας Σουμελά
«Ο ΄Ελλενος»
Το συνέδριο πραγματοποιείται σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Ορεστιάδας, το Νομαρχιακό Διαμέρισμα ΄Εβρου και τελεί υπό την αιγίδα του Ιερού Ιδρύματος «Παναγία Σουμελά». Διαβάστε περισσότερα...

εκπροσωποι της εσηεμθ στο νομαρχη εβρου

Η αναβάθμιση του Πανελληνίου Δημοσιογραφικού Συνεδρίου της Σαμοθράκης συζητήθηκε στη διάρκεια της συνάντησης του Νομάρχη Έβρου κ. Νικόλαου Ζαμπουνίδη με τον Πρόεδρο και μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης που πραγματοποιήθηκε στη Νομαρχία.
Από όλους τονίστηκε ότι το συνέδριο πρέπει να αλλάξει δομή και χαρακτηριστικά και να αναπτύξει δραστηριότητες σε ολόκληρη τη διάρκεια του χρόνου.
«Το συνέδριο είναι δική σας υπόθεση. Πρέπει να το στηρίξετε, να βρούμε τρόπους να αναβαθμιστεί ώστε να αποτελέσει γεγονός για όλο το δημοσιογραφικό κόσμο και όχι μόνο της Ελλάδας», τόνισε ο κ. Ζαμπουνίδης
Η ΕΣΗΕΜ-Θ, θα επεξεργαστεί ολοκληρωμένη πρόταση, ανατρέχοντας, όπως είπε ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Μόσχος Βοϊτσίδης «στην πλούσια εμπειρία της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, ώστε το Συνέδριο της Σαμοθράκης να είναι εργαλείο ανάπτυξης της δημοσιογραφικής έρευνας και βήμα διαρκούς και ουσιαστικού διαλόγου». Διαβάστε περισσότερα...

τουρνουα βολεϊ στην αλεξανδρουπολη

ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΒΟΛΕΪ «ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ»

3-5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ


Παρασκευή 3/10/2008

18:00 Μουδανιά vs Lukoil Neftochimic Burgas

20:00 Pirin Balkanstroj Razlog vs Εθνικός Αλεξ/πολης


Σάββατο 4/10/2008

16:00 Μουδανιά vs Pirin Balkanstroj Razlog

18:00 Εθνικός Αλεξ/πολης vs Lukoil Neftochimic Burgas


Κυριακή 5/10/2008

11:00 Lukoil Neftochimic Burgas vs Pirin Balkanstroj Razlog

13:00 Εθνικός Αλεξ/πολης vs Μουδανιά

Με την υποστήριξη της Νομαρχίας Έβρου και του Δήμου Αλεξανδρούπολης Διαβάστε περισσότερα...

αγγλικα για επαγγελματιες

Η Ένωση Επαγγελματιών & Βιοτεχνών Νέας Ορεστιάδας & Περιφέρειας σε συνεργασία με το ΚΕΚ ΓΣΕΒΕΕ (Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος) ανακοινώνει την διοργάνωση σεμιναρίου για επιχειρηματίες.
Καλεί τους Επαγγελματίες – Μέλη της να δηλώσουν συμμετοχή στο σεμινάριο με θέμα: Εκμάθηση Αγγλικής Γλώσσας,
διάρκεια του προγράμματος 40 ωρών.
Οι ενδιαφερόμενοι επιχειρηματίες θα πρέπει να κάνουν αίτηση, προκειμένου να κρατηθεί σειρά προτεραιότητας.
Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές από την Τετάρτη 1 έως την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2008.
Για περισσότερες πληροφορίες στα γραφεία της Ένωσης (Αγίων Θεοδώρων 184) και στο τηλέφωνο 25520 22763. Διαβάστε περισσότερα...

βορεας εκδηλωση


Μια εκδήλωση από το περιοδικό «Βορέας»

Το κοινωνικό κράτος σήμερα

Σε μια περίοδο κατά την οποία το κοινωνικό κράτος αναδεικνύεται σε κύριο πεδίο σύγκρουσης αντιλήψεων και πολιτικών για την κοινωνία την οικονομία

Το Σάββατο, 11 Οκτωβρίου, 6 και 30 μ.μ. στη Νέα Ορεστιάδα


Το Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2008, στις 6 και 30 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου «ΒΙΕΝΝΗ» στη Νέα Ορεστιάδα, με την πρωτοβουλία του περιοδικού «ΒΟΡΕΑΣ»», θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα :
Το κοινωνικό κράτος σήμερα
με ομιλητές τους :
· Δημήτρη Αγανίδη
Master στη Διεθνή Προστασία Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
· Πασχάλη Αγανίδη
Πολιτικό οικονομολόγο
Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι :
· Πέτρος Χασανίδης
Πρόεδρος Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ορεστιάδας
· Απόστολος Γκιγκούδης
Αντιπρόεδρος Εργατικού Κέντρου Έβρου
«Το κοινωνικό κράτος»-επισημαίνει ο εκδότης –διευθυντής του «Βορέα» κ. Σταύρος Παπαθανάκης –«αναδεικνύεται σήμερα σε κύριο πεδίο σύγκρουσης αντιλήψεων και πολιτικών για την κοινωνία και την οικονομία. Η ύπαρξη και η υπεράσπισή του είναι θέμα ζωτικής σημασίας για τον κόσμο της εργασίας, του μόχθου και της παραγωγής. Η συζήτηση για το κοινωνικό κράτος τέμνει την ελληνική κοινωνία και αφορά το μέλλον και την ταυτότητα των πολιτικών δυνάμεων».
Ο διανοητής Νόαμ Τσόμσκι στο βιβλίο του «Οι έχοντες και οι μη κατέχοντες» που κυκλοφόρησε από τη σειρά «ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ» των εκδόσεων «ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ» αναφέρεται στις «τεράστιες προπαγανδιστικές επιθέσεις»με στόχο την «ανάσχεση της ελευθερίας, της δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και άλλων απειλών εναντίον της εξουσίας», για τις οποίες οι υπερεθνικές εταιρείες «κάθε χρόνο ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολάρια στην προπαγάνδα. Το κάνουν μ’ ένα συγκεκριμένο σκοπό. Για ένα μεγάλο διάστημα, ο σκοπός τους ήταν ν’ αντισταθούν, ν’ ανασχέσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη δημοκρατία, τη συνολική δομή του κράτους κοινωνικής πρόνοιας και το κοινωνικό συμβόλαιο, που χρειάστηκαν χρόνια για ν’ αναπτυχθούν. Ήθελαν να τα ανασχέσουν και να τα περιορίσουν. Τώρα, στη σημερινή περίοδο, πιστεύουν ότι μπορούν να τα καταργήσουν».

Η φωτογραφία της πρόσκλησης είναι από τη διαμαρτυρία των εργαζόμενων της FANCO, του ομίλου Λαναρά, στην Κομοτηνή.
Διαβάστε περισσότερα...

μακεδονικος αγων 1904-1908

Ο εορτασμός της ημέρας του Μακεδονικού Αγώνα με τη διοργάνωση εκδηλώσεων (π.χ. δοξολογίες, ομιλίες στα σχολεία, σημαιοστολισμό και φωταγώγηση δημόσιων κτιρίων και καταστημάτων) έχει στόχο να προβάλλει και να αναδείξει καλύτερα τη σπουδαιότητά του, καθώς και την ιστορική σημασία του μαρτυρικού θανάτου του Παύλου Μελά.
Σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης (Αριθμ. Πρωτ. 236/4240/17.09.2008) , ο καθιερωμένος κατ’ έτος εορτασμός θα πραγματοποιηθεί φέτος την Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008.
Ο εορτασμός περιλαμβάνει :
1. Ομιλίες σε μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, με ευθύνη των Διευθυντών των σχολείων τους, την Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008.
2. Σημαιοστολισμό όλων των Δημόσιων και Δημοτικών καταστημάτων, όπως και των ΝΠΔΔ από την ανατολή μέχρι τη δύση του ηλίου της 12ης Οκτωβρίου 2008.
3. Φωταγώγηση όλων των Δημοσίων και Δημοτικών καταστημάτων, όπως και των ΝΠΔΔ τις βραδινές ώρες της 12ης Οκτωβρίου 2008. Διαβάστε περισσότερα...

αγροτες σε κινητοποιησεις

Πανάκριβα μας πωλούν οι πολυεθνικές τα γεωργικά εφόδια ( λιπάσματα, σπόρους, φάρμακα, πετρέλαιο κτλ,) αυξάνοντας κατακόρυφα τα κέρδη τους σε βάρος των αγροτών.
Οι τιμές στα βασικά αγροτικά προϊόντα όπως στα σιτηρά, καλαμπόκι, καπνό, γάλα , κρέας κ.α είναι εξευτελιστικές και σε μερικές περιπτώσεις είναι ίσες ή χαμηλότερες από τις περσινές. Πολλές φορές δεν καλύπτουν ούτε το κόστος
Οι τιμές παρέμβασης των δημητριακών στα 10 λεπτά/ το κιλό, που ψήφισε το 2003 η προηγούμενη κυβέρνηση , στα πλαίσια της ενδιάμεσης αναθεώρησης της ΚΑΠ και διατηρεί και η σημερινή κυβέρνηση, δεν προσφέρουν καμιά προστασία στους παραγωγούς. Αντίθετα αφήνουν ασύδοτα τα «καρτέλ» να διαμορφώνουν τις τιμές των δημητριακών σε εξευτελιστικά επίπεδα και να κερδοσκοπούν σε βάρος των αγροτών και των καταναλωτών. Το εισόδημά μας συνεχώς μειώνεται . Την περίοδο 2000 – 2005 μειώθηκε κατά 17,9% και η μείωση συνεχίστηκε με γρηγορότερους ρυθμούς το 2006 και το 2007.
Αναγκαζόμαστε να εγκαταλείψουμε βασικές καλλιέργειες ( τεύτλο, καπνός, βαμβάκι κλπ) που έφερναν στην περιοχή μας πολλά δισ.
Η αγροτική παραγωγή συνεχώς συρρικνώνεται και η διατροφική εξάρτηση της χώρας μας μεγαλώνει. Το έλλειμμα του αγροτικού ισοζυγίου από θετικό που ήταν έχει φτάσει στ α -2,5 δις ευρώ.
Η ύπαιθρος εγκαταλείπεται. . Τα σχολεία κλείνουν τα χωριά ερημώνουν. Οι απόμαχοι της αγροτιάς με εξευτελιστικές συντάξεις προσπαθούν να τα βγάλουν πέρα με την ακρίβεια και τις δυσκολίες της τρίτης ηλικίας.
Συνάδελφοι αγρότες , με καθαρές κουβέντες. Από αυτήν την πολιτική κερδίζουν οι εμποροβιομήχανοι, οι μεσάζοντες, τα «καρτέλ» και χάνουν οι αγρότες και οι εργαζόμενοι καταναλωτές. Τα συμφέροντα αυτών υπηρετούν η ΕΕ και τα κόμματα που ψήφισαν την συνθήκη του Μάαστριχτ και την ΚΑΠ (Ν.Δ –ΠΑΣΟΚ- ΣΥΝ- ΛΑΟΣ ). Αυτήν την πολιτική και όσους τη στηρίζουν πρέπει να βάλουν στο στόχαστρό οι αγρότες. Μεγάλες όμως είναι και οι ευθύνες των καρεκλοκένταυρων ηγεσιών της ΠΑΣΕΓΕΣ, της ΓΕΣΑΣΕ και της ΣΥΔΑΣΕ , που εργολαβικά όλα αυτά τα χρόνια ανέλαβαν την προπαγάνδιση της ΚΑΠ.
Μπροστά λοιπόν σ’ αυτήν την κατάσταση δεν μπορεί να περιμένουμε με τα χέρια σταυρωμένα. Η ΠΑΣΥ σας καλεί να ανοίξουμε μέτωπο ενάντια στην πολιτική της ΕΕ , να ανοίξουμε μέτωπο ενάντια στα κόμματα και τους συνδικαλιστές - συνεταιριστές που τη στηρίζουν. Ενωμένοι να διεκδικήσουμε:
Ανάπτυξη της γεωργίας και κτηνοτροφίας σύμφωνα με τις δυνατότητες της χώρας μας, χωρίς περιορισμούς, ποσοστώσεις και πρόστιμα.
Έγκαιρη διάθεση της αγροτικής παραγωγής με τιμές και επιδοτήσεις που θα διασφαλίζουν βιώσιμο εισόδημα στον αγρότη.
Προστασία της εγχώριας παραγωγής από αθρόες εισαγωγές και προώθηση των εξαγωγών, μέσα από ισότιμες διακρατικές εμπορικές συμφωνίες.
Ουσιαστική μείωση του κόστους παραγωγής με εκτέλεση από το κράτος των αναγκαίων έργων υποδομής στην αγροτική οικονομία.
Μέτρα κατά της κερδοσκοπίας των εμποροβιομηχάνων, με χτύπημα της αισχροκέρδειας που γίνεται σε βάρος των αγροτών και των καταναλωτών.
Πλήρη προστασία της αγροτικής παραγωγής και του αγροτικού κεφαλαίου από όλους τους φυσικούς κινδύνους από δημόσιο ΕΛΓΑ , που θα επιχορηγείται από το κράτος.
Αναβάθμιση των συνεταιρισμών για να μπορούν να παίζουν ουσιαστικό ρόλο στην παραγωγή, την μεταποίηση και την εμπορία των αγροτικών προϊόντων.
Αντιμετώπιση των σύγχρονων κοινωνικών προβλημάτων των ανθρώπων της υπαίθρου.
Συνταξιοδότηση στα 60 για τους άνδρες και 55 για τις γυναίκες.
>>>ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΔΥΝΑΤΑ Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΑΣ<<<

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η Π.Α.ΣΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 7 ΟΚΤΩΒΡΗ
Ώρα 10 το πρωί… μπροστά στην Αγροτική Τράπεζα Διαβάστε περισσότερα...

ενα ομορφο ιστολογιο

Εφτά μήνες ακριβώς συμπληρώθηκαν από τότε που δημιουργήθηκε αυτό το ταπεινό μπλογκ, ένα μπλογκ χωρίς καμία απολύτως ιδαίτερη βιτρίνα, αφού οι τεχνολογικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες, για να μην πω μηδαμινές... Προσπάθησα όμως να είμαι αληθινός, να είμαι ο εαυτός μου, να εξωτερικεύω τα συναισθήματα μου, πράγμα μάλλον εξαιρετικά σπάνιο για μένα πρίν μπω στη διαδικτυακή γειτονειά μας...

Έκανα αρκετές εγγραφές και επειδή δεν είμαι δεινός χειριστής του λόγου, όπως καποιοι (-ες) φίλοι (-ες), η εύκολη λύση ήταν κάποια ωραία βιντεάκια, μέσω των οποίων εξέφραζα τα συναισθήματά μου...

Στην προσπάθειά μου λοιπόν να βρώ σήμερα κάποιο ωραίο βιντεάκι που να με εκφράζει απόλυτα, "'έπεσα επάνω" στο βιντεάκι της εγγραφής αυτής... Και θα το εξομολογηθώ δημόσια-κάτι που δεν το συνηθίζω- πρώτη φορά βλεποντας ένα τέτοιο βιντεάκι δάκρυσα... Γιατί είναι ομολογουμένως εκπληκτκός ο τρόπος που παρουσιάζονται τα σημάδια που αφήνει στις καρδιές μας η κάθε σχέση (φιλική, ερωτική ή απλά ανθρώπινη)

Το βιντεάκι αυτό το αφιερώνω σε εκλεκτούς φίλους που βρίσκονται μέσα στο διαδικτυακό χωριό μας με όλη μου την αγάπη... Γιατί θέλω να πιστεύω ότι με τους φίλους αυτούς έχουμε ανταλλάξει κομμάτια από τις καρδιές μας...

Η Συνέχεια ....επί της οθόνης!!!...

http://didymoteicho.pblogs.gr Διαβάστε περισσότερα...

πυρινικη ενεργια

Εκπλήξεις έκρυβε η χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, στην οποία παρουσιάστηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης ο μακροχρόνιος ενεργειακός σχεδιασμός.
Και αυτό γιατί τόσο ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Τρυφωνίδης, όσο και ο βουλευτής του ΚΚΕ κ. Καραθανασόπουλος άνοιξαν και πάλι το θέμα της χρήσης της πυρηνικής ενέργειας στην χώρα μας!
O κ. Τρυφωνίδης τάχθηκε σαφέστατα υπέρ της χρησιμοποίησης της πυρηνικής ενέργειας για την παραγωγή ηλεκτρισμού, επισημαίνοντας μάλιστα ότι η χώρα έχει αξιόλογο παραγωγικό δυναμικό (ουράνιο) του οποίου θα μπορούσε να κάνει χρήση.
Ο δε κ. Καραθανασόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το ΚΚΕ δεν δαιμονοποιεί οποιαδήποτε μορφή ενέργειας, άρα ούτε και την πυρηνική.
Για την κυβέρνηση, πάντως, επισήμως δεν έχει αλλάξει κάτι, αφού ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χρήστος Φώλιας επανέλαβε ότι μέχρι το 2020 στον ενεργειακό σχεδιασμό δεν περιλαμβάνεται η χρησιμοποίηση της πυρηνικής ενέργειας για την παραγωγή ηλεκτρισμού.
Αναφέρθηκε, πάντως, ο υπουργός στην ανάγκη να είναι έτοιμη η χώρα μας από πλευράς τεχνογνωσίας, ούτως ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει τυχόν ζητήματα που θα προκύψει από την χρήση της πυρηνικής ενέργειας σε γειτονικά κράτη.
Σημειώνουμε ότι η Βουλγαρία έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζει νέο πυρηνικό αντιδραστήρα, ρωσικής τεχνολογίας, στο Μπέλενε, ενώ σχέδια σε λιγότερο ή περισσότερο προωθημένη φάση έχουν εκπονηθεί και στην Αλβανία, στην Τουρκία καθώς και στην Αίγυπτο.

του Σωτήρη Χιωτάκη
protothema.gr

Γ.Τ. Την πρόταση του Δήμαρχου Κυπρίνου Μιχάλη Στράντελη τη θυμάστε; Διαβάστε περισσότερα...

συνεδριο για τον ορφεα

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

Ο Ορφέας ή καλύτερα ο Ορφισμός είναι μια “οντότητα” υπαρκτή και αναμφισβήτητη, η οποία όχι μόνο κυριάρχησε κατά την αρχαιότητα και βιώθηκε από τους “μυημένους”, αλλά, διαχρονικά, εξαπλώθηκε και επηρέασε την παγκόσμια σκέψη στις τέχνες, την επιστήμη και τη μεταφυσική.
Όπως ο Όμηρος έτσι και ο Ορφέας διασώθηκε μέσα από γραπτά κείμενα επιγόνων συγγραφέων και με τον τρόπο αυτό μας είναι γνωστή μια ξεχωριστή θεώρηση στις τέχνες, στην κοσμογονία και στη θεογονία, η οποία προκαλεί τον θαυμασμό μας ακόμα και σήμερα.
Αυτός ο Ορφέας, αν και δεν περιορίστηκε μόνο στα όρια του αρχαίου ελληνικού κόσμου, έδρασε κυρίως στην περιοχή της ευρύτερης Θράκης όπως προκύπτει από πολλές πηγές. Ο απόηχος φτάνει μέχρι τη σημερινή εποχή αφού το όνομά του χρησιμοποιείται ως φωτισμένο πρότυπο κατεξοχήν στην περιοχή της Θράκης, από φορείς, συλλόγους, άτομα.
Ενώ όμως η παγκόσμια κοινότητα ακουμπά με σεβασμό στα Ορφικά κείμενα, ασχολείται με αυτά με υπευθυνότητα και εμπνέεται από αυτά, ο Ορφέας, για τους πολλούς σύγχρονους Έλληνες, είναι απλά ένα μυθικό πρόσωπο που λατρεύτηκε στα Ορφικά μυστήρια τα οποία, κατά την αντίληψή τους, περιβάλλονται από σκοτεινό πέπλο.
Επειδή η παραπάνω αντίληψη απέχει πολύ από την πραγματικότητα, και κυρίως επειδή ο Ορφέας έδρασε στην περιοχή της Θράκης, πήραμε την πρωτοβουλία να αναδείξουμε τη μορφή του στο χώρο μας, στη σύγχρονη εποχή.
Στην πρωτοβουλία αυτή συμμετέχει ο ακαδημαϊκός χώρος με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, αφού ο Καθηγητής Ψυχιατρικής Νικόλαος Τζαβάρας είναι από τους πρωτεργάτες της ιδέας της ανάδειξης του Ορφέα στον τόπο του, τη Θράκη, και αφετέρου η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης Έβρου μαζί με τις Νομαρχίες Ροδόπης και Έβρου εκπροσωπώντας τις τοπικές κοινωνίες.
Θεωρούμε την πρώτη αυτή συνάντηση, ως συνάντηση γνωριμίας ανθρώπων οι οποίοι με υπευθυνότητα και γνώση έχουν εντρυφήσει στα κείμενα του Ορφέα. Πιστεύουμε ότι η γνωριμία μεταξύ μας θα αποτελέσει το βασικό κορμό επόμενων συναντήσεων με εξειδικευμένη πλέον θεματολογία, έτσι ώστε αυτές να αποτελέσουν θεσμό στην περιοχή της Θράκης.
Το οφείλουμε στον τόπο μας, σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά, όπου τα σύνορα μεταξύ των κρατών ενώνουν, δεν χωρίζουν τους λαούς, και όπου η ενιαία γεωγραφική περιοχή της Θράκης αποκτά και ενιαία πολιτιστική ταυτότητα ως περιφέρεια της μεγάλης Ευρωπαϊκής οικογένειας. Ας μην μας διαφεύγει άλλωστε το γεγονός ότι γειτονικοί λαοί προσπαθούν να αναδείξουν τον Ορφέα ως αυτόνομο κυρίαρχο ιστορικό γεγονός.
Τη συνάντηση αυτή την θεωρούμε ένα σημαντικό γεγονός.
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας με την παρουσία του και το εγνωσμένο κύρος ενός πνευματικού ανθρώπου, όχι μόνο μας περιποιεί εξαιρετική τιμή, αλλά αναδεικνύει και τη σπουδαιότητα του γεγονότος.

Με τιμή
Ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής

Γεώργιος Ι. Μηνόπουλος
Πρόεδρος της ΝΑΡΕ
Καθηγητής Χειρουργικής ΔΠΘ Διαβάστε περισσότερα...