ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

επιτροπη κατα των διοδιων στην περιφερεια αμθ

Εφτά εκπρόσωποι φορέων πλαισιώσουν σε πρώτη φάση την κίνηση

Επιτροπή με σκοπό το συντονισμό της δράσης ενάντια στην εγκατάσταση σταθμών διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας οδού, εντός της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, συγκροτήθηκε πρόσφατα. Οι φορείς που συγκροτούν σε πρώτη φάση την εν λόγω επιτροπή είναι η Ένωση Καταναλωτών Ροδόπης, η ΑΔΕΔΥ, ο Σύλλογος Διδασκάλων Ν. Ροδόπης, ο Μιχάλης Βεζυριαννίδης πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ν. Ροδόπης, ο Αργύρης Αργυρόπουλος - πρόεδρος του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου, ο Σύλλογος Διοικητικών Υπαλλήλων Δ.Π.Θ. και το Σωματείο Επαγγελματιών ΤΑΞΙ Κομοτηνής.
Οι παραπάνω φορείς αποφάσισαν τη συγκρότηση πενταμελούς συντονιστικού οργάνου που θα οργανώσει τους τρόπους και τις μορφές ενημέρωσης της κοινής γνώμης και θα απευθύνει στο επόμενο χρονικό διάστημα πλατύ κάλεσμα για πλαισίωση της κίνησης αυτής. Το συντονιστικό αποτελούν: Μάγδα Τσιουμάκα - αντιπρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Ροδόπης, Ελένη Λαφτσή - μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης ΚαταναλωτώνΡοδόπης, Παναγιώτης Τσουκαλάς - πρόεδρος τοπικού παραρτήματος ΑΔΕΔΥ, Γιώργος Τριανταφυλλόπουλος - μέλος ΑΔΕΔΥ και Μιχάλης Βεζυριαννίδης πρόεδρος Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ν. Ροδόπης.
Στην πρώτη ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφέρουν, «στη τρέχουσα οικονομική συγκυρία που έχει πλήξει δραματικά τα εισοδήματα των πολιτών, όπου κυριαρχούν οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, η ακρίβεια και η υπερφορολόγηση ακόμη και ειδών πρώτης ανάγκης, η εγκατάστασή τους αποτελεί απόδειξη κοινωνικής αναλγησίας. Η είσπραξη χρημάτων από ιδιωτικές εταιρείες για κατασκευή ή συντήρηση δρόμων που έχουν οι πολίτες πληρώσει πολλαπλάσιες φορές μέσω της υψηλής φορολογίας, των υπέρογκων τελών κυκλοφορίας και της άγριας φορολογίας στα καύσιμα, αποτελεί στην κυριολεξία χαράτσι. Ξεχνά η πολιτεία ότι η ύπαρξη ενός αξιοπρεπούς οδικού δικτύου αποτελεί υποχρέωσή της, την οποία με καθυστέρηση δεκαετιών προσέφερε στον πολίτη», καταλήγει ανακοίνωση της νεοσύστατης επιτροπής.
Εφ. "Ο Χρόνος"