ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου 2010

στη θρακη το επομενο βημα της κωτσοβολος

Λάρισας


Στην περιοχή της Θράκης θα εκδηλωθεί το επόμενο επενδυτικό βήμα του βρετανικού πολυεθνικού ομίλου της DSGi στην ελληνική αγορά, όσον αφορά στα αναπτυξιακά σχέδια που έχει εκπονήσει για την επέκταση της αλυσίδας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών «Κωτσόβολος».

Η επικείμενη κίνηση αν και δεν προσδιορίζεται ούτε χρονικά, ούτε και τοπικά, για λόγους ανταγωνισμού, εντάσσεταιστο βραχυπρόθεσμο πλάνο επενδύσεων της επιχείρησης, η οποία κλείνει έξι δεκαετίες παρουσίας στην εγχώρια αγορά και αριθμεί ένα ευρύ δίκτυο με 104 καταστήματα.

Μάλιστα το τελευταίο της «απόκτημα» εγκαινιάστηκε πριν λίγες ημέρες στην πόλη της Λάρισας, σε ακίνητο συνολικής στεγασμένης επιφάνειας 2.000 τ.μ., το οποίο φιλοξενεί πάνω από 5.000 κωδικούς ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών οικιακών συσκευών.

Ο νέος «κρίκος» της αλυσίδας βρίσκεται εντός του εμπορικού κέντρου, «Forum Νίκαια», στο οποίο λειτουργούν ήδη και τα IKEA, Jumbo, Leroy Merlin, αλλά και ο όμιλος Μασούτη. Δημιουργήθηκε δε, με βάση τις νέες προδιαγραφές, που εφαρμόζονται από τη Dixons και στη Μ. Βρετανία.

«Σε μια περίοδο κατά την οποία άλλες αλυσίδες επιλέγουν τη φυγή από την ελληνική αγορά, εμείς συνεχίζουμε τις επενδύσεις», επισήμανε στην τελετή εγκαινίων του καταστήματος ο διευθύνων σύμβουλος της DSGi Ελλάδος, Chris Matthews, προσθέτοντας ότι το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου ανέρχεται στο ποσό των 15 εκ. ευρώ, είναι ήδη σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο οκτάμηνο.
Σύμφωνα με τον ίδιο, εξάλλου, παρά τη συρρίκνωση των πωλήσεων που καταγράφεται γενικά στην εγχώρια αγορά ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών και κυμαίνεται ποσοστιαία στο 10%-20%, υφίστανται και θετικές ενδείξεις, όπως η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων (μέσω διαδικτύου), αλλά και η ανάπτυξη συνεργασιών με τη χρήση franchising.

Στο πλαίσιο αυτό η DSGi Ελλάδος στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου των καταστημάτων της στην περιφέρεια, στη διεύρυνση του δικτύου σημείων πώλησης με franchise, στην επέκταση ηλεκτρονικών πωλήσεων, αλλά και της υπηρεσίας Business to business, που αποτελεί μία νέα πρωτοβουλία. Σημειώνεται πως στον όμιλο ανήκει και το σήμα Electro World, ενώ από το σύνολο του δικτύου τα 34 καταστήματα έχουν δημιουργηθεί μέσω του συστήματος της δικαιόχρησης.
voria.gr

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΑΡΑΓΕ; ΚΑΙ ΠΟΤΕ; ΡΩΤΑΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ.