ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ερωτηση πολατιδη

Ερώτηση υπέβαλε προς την Υπουργό Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου ο Βουλευτής Σερρών του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Ηλίας Πολατίδης σχετικά με το πρόγραμμα εκπαιδεύσεως των μουσουλμανοπαίδων. Το πλήρες κείμενο της Ερωτήσεως έχει ως εξής:
Το ελληνικό κράτος κατέβαλε αρκετές προσπάθειες τα τελευταία χρόνια για την βελτίωση της παρεχομένης προς τους Έλληνες μουσουλμάνους συμπολίτες μας εκπαιδεύσεως. Από τις προσπάθειες αυτές ξεχωρίζει το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων 1997-2008 του τότε Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων λόγω των διακηρυγμένων φιλοδόξων στόχων του και του μεγάλου οικονομικού κόστους υλοποιήσεώς του.
Παρ’ όλα τα ανωτέρω, όμως, τα αρνητικά του σημεία λόγω των λανθασμένων προσανατολισμών του ήσαν τέτοια που σήμερα μπορούμε να μιλάμε για αποτυχία του Προγράμματος. Και αυτό διότι με αυθαίρετο τρόπο όρισε ως αποκλειστική γλώσσα στηρίξεως των μουσουλμανοπαίδων για την εκμάθηση της ελληνικής την τουρκική! Με το πρόσχημα της «προφορικότητος» των γλωσσών των Πομάκων και των Ρομά Ελλήνων
μουσουλμάνων απέκλεισε αυτές από το Πρόγραμμα. Μ’ αυτόν τον τρόπο ικανοποίησε τις γνωστές πάγιες και προκλητικές απαιτήσεις της Τουρκίας και του Προξενείου της Κομοτηνής, ούτως ώστε να μιλάμε στην κυριολεξία όχι για μειονοτικά σχολεία, αλλά για ελληνικά κρατικά εκτουρκιστήρια! Να σημειωθεί ότι σεμινάρια πομακικής γλώσσας διοργανώθηκαν –και πολύ πετυχημένα– από το Πολιτιστικό Αναπτυξιακό Κέντρο Θράκης από το 2003 και μετά καθώς και από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πομάκων Ν. Ξάνθης από το 2009, αποδεικνύοντας ότι οι δήθεν επιστημονικές απόψεις αυτών που θεωρούν την πομακική «προφορική» γλώσσα είναι άτοπες και υποβολιμαίες. Να σημειωθεί ακόμη ότι το τελευταίο διάστημα με τις κλιμακούμενες τουρκικές προκλήσεις για εναγκαλισμό της μειονότητος αυξάνονται και οι αντιδράσεις των Πομάκων (όπως και των Ρομά) που απαιτούν με συνεχή διαβήματα προς την ελληνική πολιτεία την διατήρηση της ελληνικής τους εθνικής ταυτότητος αλλά και την διδασκαλία των μητρικών τους γλωσσών.
Εάν στα παραπάνω προστεθεί και ο γενικός χαρακτήρας του Προγράμματος για αποδόμηση των εννοιών του Έθνους και του Πατριωτισμού ως «αναχρονιστικές» και η εκπροσώπηση σ’ αυτό μισθωτών υπαλλήλων της Άγκυρας, κατανοεί κανείς γιατί ομιλούμε για αποτυχία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το Πρόγραμμα χαρακτηρίστηκε από πολλούς και ως «Πρόγραμμα Φραγκουδάκη-Δραγώνα» (επιστημονικές υπεύθυνες του όλου έργου), γνωστές κυρίες για τις ανθελληνικές και τουρκολάγνες απόψεις τους. Συνεπώς

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1. Πόσο κόστισε το ανωτέρω Πρόγραμμα στο ελληνικό δημόσιο και τι ποσά εδόθησαν αναλυτικά στις διάφορες φάσεις του και ανά κατηγορία (εκπαιδευτικό υλικό, επιστημονικό και εκπαιδευτικό προσωπικό, δραστηριότητες κ.λπ.);
2. Για ποιους λόγους στο Πρόγραμμα δεν συμπεριελήφθησαν τα πομακικά, αλλά μόνον τα τουρκικά;
3. Είναι στις προθέσεις του Υπουργείου η εκπόνηση ενός νέου και ανανεωμένου προγράμματος εκπαιδεύσεως μουσουλμανοπαίδων που να περιλαμβάνει ως γλώσσες στηρίξεως τα πομακικά και τα ρομανί αλλά και ως βασικό άξονα την σφυρηλάτηση της ελληνικής εθνικής συνειδήσεως αυτών, έτσι ώστε να αντιμετωπισθούν συν τοις άλλοις και οι επεκτατικές βλέψεις της Τουρκίας στην Θράκη;

Αθήναι, 5/7/10