ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

"απατεωνας" στην αλεξανδρουπολη

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί ένας άνδρας (όχι μεγαλύτερος από 35 χρονών) καλοντυμένος και χαμογελάει σε ανθρώπους οι οποίοι κυκλοφορούν στο κέντρο της πόλης. Μόλις αντιληφθεί θετική αντίδραση σπεύδει να δώσει το χέρι του και λέει στον ανυποψίαστο περαστικό: "τι κάνεις; Εγω δεν είμαι καλά, ο πατέρας μου είναι στο νοσοκομείο. Ξέχασα να πάρω λεφτά μαζί μου δως μου σε παρακαλώ πέντε € να πληρώσω τον καφέ που πίνω και θα στα φέρω αύριο". Αρκετοί έχουν τσιμπήσει και δίνουν χρήματα, καθώς ντρέπονται να πουν στον άγνωστο δε σε θυμάμαι. . . Άσε που κάποιος του ζήτησε να δώσει και χαιρετίσματα στον πατέρα του!