ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

απληρωτοι οδηγοι ταξι

Καλησπερα.Θα ηθελα να προχωρησω σε μια κααγγελια.Ειμαι ιδιοκτητης ταξι σε κωμοπολη της Βορειου Ελλαδας.Προσωπικα εχω τελειωσει φιλολογια και ειμαι 30 αλλα οι καταστασεις με οδηγησαν σε αυτη τη λυση.Οπως πολλοι συναδελφοι αυτοκινητιστες πηρα κ εγω δρομολογιο σχολικο προς εξυπηρετηση των παιδιων σε δυσβατες περιοχες.Πηρα μερος στον μειοδοτικο διαγωνισμο κ μου ανατεθηκε ενα δρομολογιο.Υπεβαλα ολα τα δικαιολογητικα,οπως οριζει αλλωστε η εγκυκλιος,καθως κ ! την προκαταβολη υψους 1500 ευρω.Πληρωνω καθε διμηνο το ΤΣΑ χωρις καθυστερησεις(420 ευρω). Αυτο που θελω να καταγγειλω ειναι πως εχουμε να πληρωθουμε απο τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ.Ναι.6 μηνες απληρωτοι με τις υποχρεωσεις να τρεχουν.Μας εχουν ολοι στο περιμενε και καντε λιγακι υπομονη ακομα κ πως απο το δημοσιο κανεις δεν χανει.Ομως οταν εγω παω να βαλω πετρελαιο δεν λεω θα περιμενω να πληρωθω κ μετα θα στα δωσω.Ουτε κ στο σουπερ μαρκετ.Τα εξοδα λοιπον τρεχουν κ εχουμε κυριολεκτικα γονατισει.Να ναι καλα οι δικοι μου που χωρις την σημαντικοτατη βοηθεια τους δεν ! ξερω και εγω τι εκανα αλλα κ απεναντι σε αυτους αισθανομαι πλεον πολυ ασχημα. Καταλαβαινω κ αφουγκραζομαι τα σημεια των καιρων αλλα ντρεπομαι πια να αντικρυσω αυτους στους οποιους χρωσταω (βλ κοινοχρηστα).Κ για να προλαβω τις οποιες αντιδρασεις του στυλ"μιλαν κ οι ταξιτζηδες"εχω να πω πως ειναι τελειως διαφορετικα να εχεις ταξι σε πολη απο το να εχεις σε χωριο.Κ επαναλαμβανω πως αναντιρρητα οι εποχες ειναι δυσκολες αλλα οι εισπρακτικοι μηχανισμοι του δημοσιου οταν εχουν λαμβανειν κινουνται αμεσα ενω στους πολιτες δεν υπαρχει κανενα μα καν! ενα μεσο για να διεκδικησουν τα λεφτα για τα οποια δουλεψαν.Δεν θα λαϊκισω λεγοντας πως δεν μπορω να κανω οικογενεια με αυτες τις συνθηκες,αυτο αλλωστε ειναι οφθαλμοφανεστατο,αλλα θα πω οτι πλεον τιθεται θεμα επιβιωσης.Μπορει να ακουγεται υπερβολικο αλλα πιστεψτε με ετσι ειναι. Για ενα ομως εχω ησυχη τη συνειδηση μου.Οτι ποτε δεν ψηφισα και ουτε βεβαια θα το κανω.Ποτε δεν εδωσα την ευκαιρια σε κανεναν να κανει ολα αυτα που τοσο καιρο διαβαζουμε κ κανουμε τους εκπληκτους λες κ ανακαλυψαμε την Αμερικη..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_9183.html


Σημείωση διαχειριστών ιστολογίου: έχουμε την εντύπωση ότι τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για επαγγελματίες του Έβρου.