ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

στα παλιοσιδερα τα πεντε πλοια


Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται πρωτοβουλία του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης για την απομάκρυνση των πέντε πλοίων του πλοιοκτήτη της «ΣΑΟΣ» κ. Φώτη Μανούση από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, καθώς εδώ και μήνες, το έχουν μετατρέψει κυριολεκτικά σε «νεκροταφείο». Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, τα πλοία, τα οποία έχουν απαγόρευση απόπλου, πρόκειται να μεταφερθούν σε βάσεις διάλυσης, με την Εθνική Τράπεζα, από την οποία έχουν κατασχεθεί, να φαίνεται αρχικά, πως συμφωνεί με την πρόταση.
Όπως είναι γνωστό, εντελώς αυθαίρετα, ο κ. Μανούσης, προκαλώντας την τοπική κοινωνία, έδεσε τα παροπλισμένα πλοία του στις προβλήτες του λιμανιού, βλάπτοντας το τουριστικό προφίλ και την εικόνα του λιμανιού της πρωτεύουσας του Έβρου, και προκαλώντας την αγανάκτηση των κατοίκων.
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΑ κ Χρήστος Σκεύας μιλώντας για το θέμα στη Γνώμη, επισημαίνει τα εξής: «Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετωπίζει και ο κ. Ανωμερίτης του Οργανισμού Λιμένα του Πειραιά, καθώς έχει πλοία άλλων εταιρειών εγκαταλελειμμένα. Υπάρχει συνεργασία με τον Πειραιά και το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου, τον κ. Βλάχο, γιατί πρόκειται για μία δύσκολη περίπτωση. Τα πλοία έχουν απαγόρευση απόπλου εξ’ αιτίας των χρεών, ενώ το κόστος μεταφοράς είναι τεράστιο και δεν υπάρχει πρόταση για το πού θα μπορούσαν να πάνε. Για παράδειγμα, για να βγούνε τα πλοία από τον Πειραιά και να πάνε στο Πέραμα, θέλουν ένα εκατομμύριο ευρώ. Φανταστείτε ποιο θα είναι το κόστος στη δική μας περίπτωση».
Όσο για την τελευταία εξέλιξη, σημειώνει:
«Εμείς, επικοινωνήσαμε με τον κ. Μανούση, και

η υπόθεση πιστεύουμε πως έχει προχωρήσει. Μπορούμε να πούμε, πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο. Τις επόμενες ημέρες, θα έχουμε και τα σχετικά έγγραφα, που θα στηρίζουν την αισιοδοξία μας. Ο κ. Μανούσης, ήρθε στον ΟΛΑ και συζητήσαμε εκτενώς το πρόβλημα. Υπέβαλε αίτημα στην Εθνική Τράπεζα, να βγούνε τα πλοία από το λιμάνι, και να πάνε για σκραμπ, (διάλυση των πλοίων) προκειμένου, να πάρει τα χρήματα η Τράπεζα. Η πρόταση, έγινε μετά από σχετική έρευνα του κ. Μανούση σε βάσεις, στις οποίες διαλύονται πλοία, και τέτοιες υπάρχουν στην Ινδία, το Πακιστάν και την Τουρκία. Μόλις ολοκληρωθούν οι προσφορές τότε θα υπάρξει η σχετική απόφαση, καθώς όπως είπαμε, η τράπεζα απεδέχθη την πρόταση. Μετά από μήνες, όπου το θέμα έχει προκαλέσει την τοπική κοινωνία, θεωρώ πως η παραπάνω είναι μια θετική εξέλιξη Την ερχόμενη εβδομάδα για την υπόθεση αυτή θα επισκεφτώ το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου τον κ. Βλάχο, προκειμένου «να τρέξει» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η υπόθεση» καταλήγει.
Να σημειωθεί, πως τις προηγούμενες ημέρες ο πρόεδρος του ΟΛΑ κ. Τσέκης Παναγιώτης, είχε τονίσει σε συνεργάτες του στον ΟΛΑ, πως εάν δεν λυθεί το πρόβλημα τότε θα καλέσει τα θεσμικά όργανα, την κοινωνία, του νομού να συμμετέχουν σε μία κοινή προσπάθεια για την απομάκρυνση των πλοίων. Να πούμε, πως στις θετικές ειδήσεις που συνδέονται με το λιμάνι συμπεριλαμβάνονται οι εργασίες για την εκβάθυνσή του, που είχαν διακοπεί και άρχισαν και πάλι πριν από λίγες ημέρες, καθώς και το γεγονός πως για δύο φορές μέσα στο καλοκαίρι στο λιμάνι έρχεται το κυπριακό κρουαζιερόπλοιο «ΣΑΛΑΜΙΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ».

Συντάκτης: Ιωάννα Παρασχάκη
ΕΦ. "Η Γνώμη"