ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

ποδηλατοδρομων συνεχεια

Οι ποδηλατόδρομοι ολοκληρώνονται σιγά-σιγά. Το έργο θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί σύμφωνα με τις εξαγγελίες της Δημοτικής αρχής. Το αποτέλεσμά τους είναι απογοητευτικό για τους Αλεξανδρουπολίτες. Είναι η πρώτη φορά που ένα ζήτημα σχολιάζεται τόσο αρνητικά σε οποιαδήποτε παρέα βρεθώ. Όλοι έχουν να πουν και κάτι κακό. Ειδικά η Καβύρη έχει στενέψει υπερβολικά με αποτέλεσμα η στάση σε οποιοδήποτε σημείο της να είναι απαγορευτική. Μετά βίας χωράει να περάσει ένα λεωφορείο, ενώ για ασθενοφόρο δεν γίνεται ούτε λόγος. Σε έναν δρόμο που πάντα υπήρχε ένα μποτιλιάρισμα, είναι αδύνατο να παραμερίσει ένα αυτοκίνητο για να περάσει ένα ασθενοφόρο. Πληροφορούμε ότι και τα μεγάλα πυροσβεστικά οχήματα δεν χωράνε. Οι ποδηλατόδρομοι σε αρκετά σημεία τους χρησιμοποιούνται κυρίως ως πεζοδρόμιο και η κίνηση των ποδηλάτων έχει αυξηθεί μεν όχι όμως εντυπωσιακά. Σε αυτό συνετέλεσε και η απαγόρευση της ελεύθερης στάθμευσης στο κέντρο της πόλης. Κάποιος που κατοικεί στις παρυφές του κέντρου αδυνατώντας να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του μπορεί να χρησιμοποιεί ευκολότερα το ποδήλατό του. Η κίνηση παρόλα αυτά παραμένει περιορισμένη. Ο ποδηλατόδρομος της Εθνικής Αντίστασης έχει γίνει όπως επισημάναμε και παλιότερα πάνω στην ευθεία που είναι τοποθετημένοι οι στύλοι της ΔΕΗ. Βεβαίως το θέμα αυτό έπαιξε και στα τοπικά δελτία ειδήσεων στην συνέχεια. Υποτίθεται ότι στον δρόμο αυτό θα έπρεπε να ξηλωθούν οι υπάρχοντες στύλοι και να τοποθετηθούν νέοι σε μεγαλύτερη απόσταση από τον δρόμο. Μόνο που υπήρχε τόση προσμονή για την κατασκευή του ποδηλατοδρόμου που ο Δήμος δεν μπορούσε να περιμένει την ΔΕΗ και τον εργολάβο που θα αναλάμβανε το έργο του φωτισμού. Παράλληλα χάθηκαν δεκάδες θέσεις στάθμευσης με αποτέλεσμα το παρκάρισμα να γίνεται δυσκολότερο σε δρόμους περιμετρικά της ζώνης ελεγχόμενης στάθμευσης. Η Αλεξανδρούπολη αρχίζει να αποκτά το πρόβλημα των μεγαλουπόλεων. Το κυκλοφοριακό…
Το δε κόστος του έργου είναι αρκετά μεγάλο, είναι μόνιμου χαρακτήρα και το λέω αυτό γιατί υπήρχαν προτάσεις να τοποθετηθούν κολονάκια που θα οριοθετούσαν τον ποδηλατόδρομο, μια λύση σαφέστατα οικονομικότερη και λύση που θα μπορούσε να λειτουργήσει πιλοτικά, θα έδειχνε τα αποτελέσματά της και στην συνέχεια θα μπορούσε να γίνει κάτι μονιμότερο. Ενώ δόθηκαν με ευκολία χρήματα για το έργο αυτό, οι πόροι για την επιδιόρθωση κατεστραμμένων οδοστρωμάτων είναι πενιχροί.
Το μόνο θετικό είναι ότι σε κάποια σημεία αφέθηκαν παρτεράκια με αποτέλεσμα ο ποδηλατόδρομος να έχει λουλούδια και όμορφα χρώματα από την μια του πλευρά. Θα έλεγα όμως ότι έτσι όπως διαμορφώνεται η κατάσταση στο κέντρο της πόλης, τα λουλούδια μας μάραναν..
http://apopseis-evros.blogspot.com/