ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

καταδικη για κατασκοπεια

Σε 4 χρόνια φυλάκιση καταδικάστηκε νεαρός μουσουλμάνος από το Σιδηροχώρι του Έβρου, γιατί συνελήφθηκε με φωτογραφίες στρατιωτικών εγκαταστάσεων στον Έβρο και στη Σαμοθράκη.
Ο μουσουλμανος πριν από έναν χρόνο είχε γίνει αντιληπτός από τον σκοπό ενός στρατοπέδου στη Σαμοθράκη να φωτογραφίζει απόρρητες εγκαταστάσεις.
Στη δίκη ισχυρίστηκε ότι τον στρατολόγησαν Τούρκοι πράκτορες, απειλώντας τον με πιστόλι, ενώ συχνά τον επισκέπτονταν στο φωτογραφείο του στη Μάκρη, για να παραλαμβάνουν το υλικό του.
«Ήξεραν όλη τη ζωή μου, τι έχω και τι δεν έχω. Ότι ήμουν σε μια φοιτητική παράταξη του κουμουνιστικού κόμματος σαν νεολαίος φοιτητής. Δεν ήθελα να μπλέξω σε τέτοια πράγματα, αλλά δεν μπορούσα να αρνηθώ» είπε στην απολογία του. «Ήξερα ότι θα με εύρισκαν, όπου κι αν πήγαινα. Δέχθηκα, μου έδωσαν μια κάρτα τουρκικού τηλεφώνου, για να γίνονται οι επικοινωνίες μας, ενώ με επισκεπτόταν και στο μαγαζί μου. Μου ζήτησαν να τραβήξω τα γύρω από την Αλεξανδρούπολη στρατόπεδα, όπου υπήρχαν κεραίες, να φαίνεται από τον χάρτη του google air η γωνία λήψης των φωτογραφιών για λόγους στρατηγικής, να φαίνεται τι έχουν μέσα και να περιγράφεται η θέση τους» είπε στο δικαστήριο ο Μεχμέτ Μοσταντζή.
Η επικοινωνία γινόταν και μέσω τουρκικού κινητού που του είχαν προμηθεύσει οι Τούρκοι πράκτορες. Η δράση του, όπως ομολόγησε, ήταν συστηματική από την περίοδο 20-11-2008 έως και 26-07-2009 που συνελήφθη.
zougla.gr