660 ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΩΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΔΗΜΟΤΗ.
Η Γραμμή Δημότη 2551 22222 στην υπηρεσία του πολίτη
Θετικός είναι ο απολογισμός από τον πρώτο μήνα λειτουργίας της Γραμμής Δημότη, αφού μέσω της υπηρεσίας αυτής ο Δήμος Αλεξανδρούπολης έχει ήδη ανταποκριθεί σε δεκάδες αιτήματα και ερωτήσεις πολιτών.
Από τις 15 Απριλίου που άρχισε η λειτουργία της, η Γραμμή Δημότη έχει δεχθεί 800 αιτήματα. Από αυτά, έχουν ήδη διεκπεραιωθεί τα 660, δηλαδή πάνω από το 82% του συνόλου των αιτημάτων.
Το μεγαλύτερο μέρος των κλήσεων στη Γραμμή Δημότη αφορά θέματα καθαριότητας, πρασίνου, ύδρευσης και αποχέτευσης, καθώς και τεχνικών υπηρεσιών (πολεοδομία, λάμπες, πεζοδρόμια, ζημιές). Επίσης, μια σημαντική κατηγορία αφορά την παροχή πληροφοριών, αλλά και οδηγιών για τη διευκόλυνση του δημότη, στις συναλλαγές του με τις υπηρεσίες του Δήμου. Πέρα από τον αριθμό των αιτημάτων, σημαντική είναι και η ταχύτητα ανταπόκρισης από πλευράς του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Είναι χαρακτηριστικό ότι κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της Γραμμής Δημότη, υποβλήθηκαν 50 αιτήματα στον τομέα της καθαριότητας, τα οποία επιλύθηκαν πριν το τέλος της εβδομάδας. Αντίστοιχα άμεση είναι η ανταπόκριση και στα αιτήματα που αφορούν άλλους τομείς.
Εάν η κλήση προς τη Γραμμή Δημότη αφορά την παροχή πληροφοριών, η απάντηση δίνεται άμεσα στον πολίτη. Ολα τα άλλα αιτήματα προωθούνται στις αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες τα διεκπεραιώνουν το αργότερο εντός μιας εβδομάδας. Επίσης, οι υπεύθυνοι της Γραμμής Δημότη επικοινωνούν με τον πολίτη, προκειμένου να τον ενημερώσουν για την πορεία επίλυσης του αιτήματός του.
Σημειώνεται, ότι για να εξυπηρετηθούν ταχύτερα και αποτελεσματικά μέσω της Γραμμής Δημότη, οι πολίτες θα πρέπει να καλούν επώνυμα και να διατυπώνουν συγκεκριμένα αιτήματα, στα οποία χρειάζεται η παρέμβαση του Δήμου.
www.radiomax.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου