ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τρίτη 11 Μαΐου 2010

επαγγελματιες σαμοθρακης

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ 10/05/2010

ΠΡΟΣ:
ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ

Αρ. Πρωτοκ. : 04/2010
Έπειτα από μία συγκέντρωση επαγγελματιών που πραγματοποίησε ο Σύλλογος Επαγγελματιών Σαμοθράκης την Παρασκευή 7 Μαΐου αποφασίστηκε να ζητήσουμε την διοργάνωση μιας συζήτησης με την συμμετοχή του δημοτικού συμβουλίου και των λοιπών συλλόγων – φορέων του νησιού, ως ημέρα διεξαγωγής προτείνουμε το Σάββατο 15 Μαΐου. Τα θέματα που ζητούμε να συζητηθούν είναι τα παρακάτω:

1. Δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη
2. Σύνδεση της Σαμοθράκης με άλλους νησιωτικούς και χερσαίους προορισμούς
3. Διαχείριση απορριμμάτων
4. Διάφορα αιτήματα επαγγελματιών ενόψει της τουριστικής περιόδου
Όσον αφορά το θέμα του δρομολογίου Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη θα θέλαμε την από κοινού αντιμετώπιση κάποιων επιμέρους αλλά σοβαρών .προβλημάτων:
α. Βρισκόμαστε στα μέσα του Μάη και δεν υπάρχουν πουθενά αναρτημένα τα δρομολόγια του καλοκαιριού για να μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος που θέλει να επισκεφτεί το νησί να προγραμματίσει τις διακοπές του, όπως βεβαίως δεν μπορεί να δει από πού θα προμηθευτεί τα εισιτήρια του μετά την απομάκρυνση του πρακτορείου από το λιμάνι.
β. Θα πρέπει να μας διαβεβαιώσει η εταιρία πως δεν θα δημιουργηθούν και φέτος τα περσινά γνωστά προβλήματα μεταφοράς οχημάτων και κυρίως των φορτηγών που μεταφέρουν αγαθά πρώτης ανάγκης στο νησί.
γ. Άλλο σοβαρό πρόβλημα και μάλιστα επιβαρυντικό για κάθε επισκέπτη αλλά και κάτοικο της Σαμοθράκης είναι και οι τιμές των εισιτηρίων. Πάνω στο θέμα αυτό το Δ. Σ. του συλλόγου έκανε κάποιες έρευνες στο διαδίκτυο με τα στοιχεία που βρέθηκαν (τα οποία επισυνάπτουμε) αν βεβαίως αυτά ισχύουν να καταδεικνύουν μια ασύστολη κερδοσκοπία ακόμη δε και παράβαση υπουργικών αποφάσεων. Βρισκόμαστε ακόμη στο στάδιο της διερεύνησης, περιμένοντας απάντηση από το ΥΕΝ και από τον συνήγορο του πολίτη, πιστεύοντας πως μέχρι τη συνάντηση που ζητούμε με το παρόν έγγραφο θα έχουμε απαντήσεις.
Επίσης συζητήθηκε να επαναδιαπραγματευθούμε την σύνδεση της Σαμοθράκης με άλλα λιμάνια, νησιωτικά και χερσαία. Πλέον η Σαμοθράκη είναι αποκομμένη από την υπόλοιπη Ελλάδα, είναι δύσκολο ειδικότερα αυτήν την περίοδο της οικονομικής κρίσης να έρθει φέτος π.χ. ο Αθηναίος κάνοντας τον κύκλο της χώρας οδικώς για να φτάσει εδώ. Πρόταση λοιπόν του συλλόγου είναι: να μην απευθυνθούμε μόνο στους αρμόδιους (υπουργείο, περιφέρεια κλπ) αλλά να συνεργαστούμε και με την Λήμνο, από την οποία παιρνούν πολλές γραμμές καθώς επίσης και με τις εταιρίες που εκτελούν τα δρομολόγια αυτών των γραμμών. Το παρελθόν μας δείχνει πως η συνεργασία φέρνει καλύτερα αποτελέσματα, λέγοντας παρελθόν εννοούμε την διεκδίκηση του δρομολογίου της Καβάλας. Τότε μαζί μας συνεργάστηκαν φορείς της πόλης.
Άλλο σημαντικό θέμα που απασχολεί την Σαμοθράκη είναι αυτό των σκουπιδιών, θέλουμε να γνωρίζουμε τι θα γίνει το καλοκαίρι, θα παραμείνουν και θα καίγονται τα σκουπίδια επάνω στην καλύτερη παραλία της Καμαριώτισσας, μολύνοντας ανεπανόρθωτα την περιοχή ή θα λειτουργήσει ο ΣΜΑ και θα <<αποκατασταθεί>> η περιοχή του Ακρωτηρίου; Θα είναι δυνατή η τακτική μεταφορά των σκουπιδιών με τα κοντέινερ μιας κι ο όγκος τους θα είναι πολλαπλάσιος και θα χρειάζονται περισσότερα δρομολόγια; Όσον αφορά τα κοντέινερ ποιες είναι οι κινήσεις του Δήμου για την εύρεση τράκτορα; Σύμφωνα με άμεση πληροφόρηση γνωρίζουμε πως το τελωνείο διαθέτει τράκτορες και είναι διατιθέμενο να παραχωρήσει ένα ο στον Δήμο για την εξυπηρέτηση του. Ο Δήμος διατίθεται να το διαπραγματευθεί; Ο ΣΜΑ πότε θα λειτουργήσει; Σε δημοτικό συμβούλιο τον Μάρτιο ο κύριος Δήμαρχος μας είπε πως είχε την πληροφόρηση ότι χρειάζονταν τότε 35 εργάσιμες ημέρες.
Τέλος στην συνάντηση των επαγγελματιών τέθηκαν κάποια θέματα τα οποία όντως χρίζουν επίλυσης, αυτά είναι:
α. Απομάκρυνση των λεωφορείων μέσα από το κέντρο της Καμαριώτισσας διότι στα παρακείμενα καταστήματα κρύβεται η θέα του λιμανιού. Υπάρχουν λύσεις, θα μπορούσαν τουλάχιστον για την καλοκαιρινή περίοδο να μεταφερθούν είτε δίπλα στο πάρκιγκ στις λέυκες κάθετα είτε στο λιμανάκι.
β. Μία ακόμη απομάκρυνση που ζητήθηκε είναι αυτή των παροπλισμένων το καλοκαίρι ανεμότρατων. Διότι και αυτές κλείνουν την θέα αλλά εμποδίζουν τον κατάπλου τουριστικών σκαφών τα οποία πολλές φορές μπαίνουν στο λιμάνι, δεν βρίσκουν χώρο να αράξουν και φεύγουν. Αυτό βέβαια δεν αφορά τον Δήμο, θα μπορούσαμε όμως από κοινού να το ζητήσουμε από το λιμεναρχείο και το λιμενικό ταμείο.
γ. Τέλος θα θέλαμε να απαγορευθεί η στάθμευση των αυτοκινήτων στον κεντρικό δρόμο διότι παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταστημάτων.
Πιστεύουμε πως τα παραπάνω θέματα απασχολούν κι εσάς και πως θα προβείτε στη διεξαγωγή αυτής της συνάντησης του δημοτικού συμβουλίου και των συλλόγων – φορέων του νησιού.
Για το Δ. Σ.
ο γραμματέας ο πρόεδρος
Παπαντίδης Ειρηναίος Φωτεινός Φώτης



ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δευτέρα, 11 Μαΐου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Αναστάση Παπαληγούρα, παραμένουν σταθερές οι ανώτατες επιτρεπόμενες τιμές καθαρών ναύλων της οικονομικής ή ενιαίας θέσης για όλες τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις στις οποίες υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση (κρατικό ναυλολόγιο) .
Συγκεκριμένα, δεν θα αναπροσαρμοστούν οι τιμές των ναύλων για επιβάτες, Ι.Χ. μέχρι 4,25 μ. και ανά μέτρο μήκους φορτηγών οχημάτων.
Το μέτρο αφορά στο χρονικό διάστημα από Μάιο του τρέχοντος έτους έως και τον Απρίλιο του 2010.
Υπενθυμίζεται ότι το υφιστάμενο καθεστώς προβλέπει ετήσια αναπροσαρμογή των ναύλων κάθε Μάιο ίση με τον δείκτη τιμών καταναλωτή των μηνών Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου, του προηγούμενου έτους.

O κ. Παπαληγούρας αναφερθείς στην συγκεκριμένη απόφαση δήλωσε:
«Η απόφαση πάρθηκε προκειμένου να κρατήσουμε όσο χαμηλότερα γίνεται το ναύλο. Εξαντλούμε κάθε δυνατότητα, ώστε το φετινό καλοκαίρι, το καλοκαίρι της μεγάλης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, να διευκολυνθούν οι τουρίστες, οι κάτοικοι των νησιών αλλά και όσοι κατάγονται από αυτά, ώστε να πάνε στον τόπο τους κατά τι φθηνότερα.»

Τα θέματα που υπέβαλε ο σύλλογος θα συζητηθούν την Παρασκευή 14 Μαϊου στο Δημοτικό Συμβούλιο.