ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

κι εδω ειναι ελλαδα ρε @@@@@@!

Στη σύνταξη και αποστολή ψηφισμάτων διαμαρτυρίας προς τον Πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή και τον ΟΣΕ προχωρά το Νομαρχιακό Συμβούλιο Έβρου, μετά από την πρόσφατη απόφαση του Οργανισμού να διακόψει τα δρομολόγια των ιστορικών αμαξοστοιχιών 602, 603 από Αθήνα για Δίκαια και αντίστροφα. Ο Νομάρχης Έβρου, θέτοντας το θέμα στην προ ημερήσιας διάταξης συζήτηση, κατά την τελευταία συνεδρίαση του Σώματος, τόνισε ότι πρόκειται για μία απαράδεκτη ενέργεια, η οποία έρχεται να προστεθεί σε άλλες, επίσης δυσμενείς που έχει πάρει εδώ και μήνες ο ΟΣΕ για την περιοχή μας.
Ο κ. Ζαμπουνίδης ενημέρωσε τα μέλη του Νομαρχιακού Συμβουλίου για την απόφαση του ΟΣΕ να διακόψει το δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας Δίκαια – Αθήνα που δεκαετίες τώρα συνδέει το νομό μας με την πρωτεύουσα. Η επίσημη δικαιολογία του ΟΣΕ ήρθε πριν από λίγες ημέρες, με μία ανακοίνωση της θυγατρικής του ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην οποία αναφέρονταν ότι η αναστολή των δρομολογίων οφείλεται στη μείωση της διαθεσιμότητας κινητήριων μηχανών τρένων, η οποία έρχεται ως συνέπεια της έλλειψης τροχών. Η εταιρεία επισημαίνει ότι είχε κάνει εγκαίρως τις απαραίτητες ενέργειες για την προμήθεια των ανταλλακτικών και ρίχνει το μπαλάκι των ευθυνών στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Ο Νομάρχης Έβρου αναφέρθηκε και σε άλλες αποφάσεις του ΟΣΕ που δημιουργούν σοβαρό πρόβλημα στις μετακινήσεις των κατοίκων, αλλά και των επισκεπτών της περιοχής. Σημειώνεται ότι από τον Νοέμβριο, το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο πραγματοποιείται με λεωφορεία του ΟΣΕ. Η επίσημη δικαιολογία είναι τα έργα που εκτελούνται σε τμήμα της γραμμής, τα οποία όμως εκτελούνται εδώ και 3-4 χρόνια και μόνο για λίγες ώρες κάθε μέρα. Επίσης, από τις αρχές του χρόνου, ο ΟΣΕ διέκοψε και το δρομολόγιο του InterCity από Αλεξανδρούπολη προς Θεσσαλονίκη. Το τελειωτικό «χτύπημα» ήρθε με την (προσωρινή;) κατάργηση της αμαξοστοιχίας 602, 603.
«Σε ό,τι αφορά τις μεταφορές, σε μια περίοδο που η περιφέρεια έρχεται να παίξει ρόλο, να ενισχυθεί και να βγει από την απομόνωση γενικότερα, την ώρα που αυτή η περιοχή αποκτά μια δυναμική, είναι ό,τι χειρότερο να στερεί ο ΟΣΕ το πιο σημαντικό κομμάτι από τις μεταφορές», τόνισε ο κ. Ζαμπουνίδης. Και συνέχισε κάνοντας αναφορά στο θέμα των εργασιών ανακατασκευής των σιδηροδρομικών γραμμών κατά μήκος του νομού. «Ζητάμε να συνεχίσει να λειτουργεί η γραμμή από Αλεξανδρούπολη προς Ορμένιο. Οι πληροφορίες μας λένε ότι τεχνικά μπορεί να γίνει, όχι τις ώρες που κατασκευάζουν τις γραμμές, αλλά όλες τις υπόλοιπες.»
Ο κ. Ζαμπουνίδης κατήγγειλε, επίσης, την απόφαση των Ολυμπιακών Αερογραμμών να «κόψουν» τις πρωινές πτήσεις από Αθήνα προς Αλεξανδρούπολη και Αλεξανδρούπολη προς Αθήνα, κατά τις μέρες Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο.
«Σε μια περίοδο που ο τουρισμός πάει από το καλό στο καλύτερο, που ο κόσμος προσπαθεί να έρθει εδώ πέρα να κάνει τις διακοπές του, οι υπηρεσίες και τα ξενοδοχεία έχουν βελτιωθεί, εμείς κάνουμε μια τεράστια καμπάνια προβολής του νομού μας, τόσο στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, δεν είναι δυνατόν η Ολυμπιακή να κάνει τέτοια προβοκάτσια.» δήλωσε ο Νομάρχης Έβρου.
«Πραγματικά αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχει ένα μείζον θέμα στην περιοχή που αφορούν τα δρομολόγια, τα οποία καταργεί ο ΟΣΕ», ανέφερε ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης κ. Στέφανος Σπάσης. «Συμφωνήσαμε να υπάρξει ένα ψήφισμα διαμαρτυρίας και προς τη διοίκηση του ΟΣΕ και στα συναρμόδια Υπουργεία έτσι ώστε να δοθεί μια άμεση λύση στο πρόβλημα που αφορά την περιοχή μας».
Για τα δύο αυτά θέματα ομόφωνα το Νομαρχιακό Συμβούλιο θα εκδώσει ψήφισμα προς τον Πρωθυπουργό της χώρας, το οποίο θα κοινοποιηθεί στον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, αλλά και ψήφισμα προς τον ΟΣΕ και την Ολυμπιακή αντίστοιχα, ζητώντας να ισχύσουν και πάλι τα δρομολόγια που διεκόπησαν.
Κική Ηπειρώτου
εφημερίδα Η Γνώμη