Το έργο της Εγνατίας και μαζί του και οι έλληνες φορολογούμενοι άρχισαν να πληρώνουν την αναίτια βιασύνη στο τέλος του 2008. Τμήματα που ολοκληρώθηκαν πρόωρα και στο πόδι αρχίζουν να ξηλώνονται αφού πλέον κρίνονται ως ακατάλληλα! Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτές τις μέρες στο τμήμα ανάμεσα στον κόμβο Αράχθου και τον κόμβο Μικρού Περιστερίου. Ο αυτοκινητόδρομος ανάμεσα στις δύο σήραγγες (Τ8 και Τ6) στο ρεύμα από Γιάννενα προς Γρεβενά ξηλώνεται και θα κατασκευαστεί εξ αρχής! Για το λόγο αυτό οι οδηγοί οδηγούν πλέον για δέκα περίπου χιλιόμετρα πάνω στην παλιά εθνική οδό εν μέσω μεγάλης ταλαιπωρίας και ανάμεσα σε φουρκέτες και νταλίκες…Για το συγκεκριμένο τμήμα είχαν γίνει καταγγελίες επανειλημμένα στα μέσα του Δεκέμβρη του 2008. Ήταν η εποχή που ο Γιώργος Σουφλιάς πίεζε αφόρητα τα εργοτάξια προκειμένου το έργο να τελειώσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2008 και έτσι ο ίδιος να είναι συνεπής με την εξαγγελία του. Φυσικά τα έργα δεν τελειώνουν με προφορικές πιέσεις ούτε με λαϊκίστικες γροθιές στο τραπέζι.Το αποτέλεσμα της ανευθυνότητας του υπουργείου, αλλά και της πειθήνιας στάσης της διοίκησης της εταιρίας στα «στοιχήματα Σουφλιά» ήταν τα συνεργεία να ολοκληρώσουν το έργο υπό ακατάλληλες συνθήκες και χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται για το αν συγκεκριμένα σημεία θα αντέξουν σε βάθος χρόνου. Δεν πέρασε ούτε ένας χρόνος και ένα κομμάτι κρίθηκε επικίνδυνο και ανεπαρκές και άρχισε να ξηλώνεται! Στο τμήμα ανάμεσα στις δύο σήραγγες ο δρόμος ανακατασκευάζεται. Σκάβεται δηλαδή από την αρχή, αφού στο συγκεκριμένο σημείο είχε σημειωθεί καθίζηση.
ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ
epirusgate.blogspot
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου