ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

α θεσσαλονικης

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Εφέτος που συμπληρώνω είκοσι χρόνια στη μάχιμη δημοσιογραφία από τότε που πρωτοακούστηκε η φωνή μου στο Ράδιο Παρατηρητής, αποφάσισα να αλλάξω στρατόπεδο και από την πλευρά της άσκησης κριτικής να περάσω σε αυτούς που την δέχονται.
Στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου είμαι υποψήφιος στην Α’ Θεσσαλονίκης με τους Οικολόγους –πράσινους.
Στα 20 αυτά χρόνια, πέρασα ευχάριστες και δύσκολες στιγμές και γνωρίστηκα με πολλούς ανθρώπους με τους οποίους με συνέδεσαν σχέσεις εμπιστοσύνης.
Θέλω να συνεχίσω να έχω την εμπιστοσύνη τους. Θέλω να συνεχίσω να μιλάω μαζί τους χωρίς να σκέφτομαι αν με ψηφίζουν ή όχι. Άλλωστε πριν από τις ψήφους και τους σταυρούς υπάρχουν πολλά πράγματα που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά.
Θα ήταν για μένα μεγάλη χαρά και τιμή οι άνθρωποι που θεωρώ φίλοι μου να είναι μαζί μου το βράδυ της Κυριακής 27 Σεπτεμβρίου (μετά τις 8), στο café Morgan (Παύλου Μελά 17). Για την επέτειο των 20 χρόνων μου στη δημοσιογραφία και το καινούργιο βήμα που κάνω στην πολιτική.
Γιατί η πολιτική είναι παντού ίδια. Οι άνθρωποι που την υπηρετούν μπορούν να είναι διαφορετικοί.

Χρήστος Μάτης
E-MAIL chmatis@vodafone.net.gr
chmatis@gmail.com