ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

μαθητες της ορεστιαδας στη δικαιοσυνη

ΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Οι πρωτοφανείς προσπάθειες τρομοκράτησης και εκφοβισμού 105 (!!!) μαθητών των σχολείων μας, σχετικά με τις καταλήψεις του Οκτωβρίου του 2009, συνεχίζονται.
Αρχές Ιανουαρίου η Εισαγγελέας Πρωτοδικών Ορεστιάδας διέταξε προανακριτική διαδικασία, η οποία υλοποιήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που πέρασε, χωρίς να διαπιστωθούν ποινικά κολάσιμα αδικήματα. Αντί η υπόθεση να μπει στο αρχείο, οι μαθητές δέχτηκαν κλητήριο θέσπισμα να παραστούν στο ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΑΝΗΛΙΚΩΝ στις 29/10/2010 (μια μέρα μετά τη σχολική παρέλαση!!), αφού όμως περάσουν πρώτα με τους γονείς τους από την Υπηρεσία Επιμελητών Ανη-λίκων για να συζητήσουν σχετικά με την πράξη που κατηγορούνται.
Ποιες είναι όμως οι πράξεις για τις οποίες κατηγορούνται; Παραθέτουμε το κλητήριο θέσπισμα της Εισαγγελέως για 15 μαθητές
(μέλη του 15μελούς Μαθητικού Συμβουλίου Γυμνασίου της Ορεστιάδας) αυτολεξεί και διατηρώντας τη στίξη του:
«ΠΡΑΞΗ
Παράβαση άρθρου μόνο της από 4-12-99 ΠΝΠ ως κυρώθηκε με άρθρο πρώτο Ν. 2811/00
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ:…………………
Κατηγορούνται ως υπαίτιοι για το ότι, στην Ορεστιάδα, κατά το χρονικό διάστημα από 12-10-2009 έως 16-10-2009:
Οι κατ/νοι, ανήλικοι τυγχάνοντας και δη έχοντας συμπληρώσει το 13ο και όχι το 18ο έτος της ηλικίας τους, από κοινού ενεργώντας κατόπιν συναπόφασης παρεμπόδισαν και διέκοψαν την ομαλή λειτουργία δη-μόσιου σχολείου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και παρέμειναν παράνομα στο χώρο λειτουργίας αυτού, και δη το ως άνω χρονικό διάστημα τυγχάνοντες μαθητές του 3ου Γυμνασίου Ορεστιάδας (μέλη του 15μελούς Συμβουλίου μαθητών) και νόμιμοι εκπρόσωποι των μαθητών του ως άνω σχολείου, ως εκλεγέντα μέλη του 15μελούς συμβουλίου του ως άνω σχολείου, συντόνισαν καταλήψεις του ως άνω σχολείου, το οποίο έκλεισε από μαθητές με αλυσίδες και λουκέτα που τοποθετήθηκαν στην κεντρική είσοδο του σχολείου, εμποδίζοντας την είσοδο των υπολοίπων μαθητών και καθηγητών στο σχολείο, και παρέμειναν παρά τη θέληση της δ/νσης του σχολείου, διακόπτοντας κατά το ως άνω χρονικό διάστημα έως και τις 16-10-2009 την ομαλή λειτουργία του 3ου Γυμνασίου Ορεστιάδας.»

Μπορεί ο καθένας να έχει τις όποιες επιφυλάξεις του για τις μορφές αγώνα που επιλέγουν οι μαθη-τές και για το αν προβάλλουν τα αιτήματά τους με τον πλέον πρόσφορο τρόπο. Αν όμως σαν μεγαλύτε-ροι και κυρίως σαν δάσκαλοι θέλουμε να τους βοηθήσουμε, αυτό μπορεί να γίνει μόνο με παιδαγω-γικό τρόπο.
Το μαθητικό κίνημα, στο πλαίσιο της αυτονομίας του, μπορεί να καθορίζει τα αιτήματά του καθώς και τους τρόπους ανάδειξης και διεκδίκησής τους. Οι μαθητές μπορούν να ασκούν ανεμπόδιστα τα δημο-κρατικά τους δικαιώματα, να λαμβάνουν αποφάσεις και να τις υλοποιούν μέσα από τα αντιπροσωπευτι-κά, συλλογικά τους όργανα, όπως ορίζεται άλλωστε και με το νόμο. Γιατί μέσα από τη διαδικασία αυτή οι μαθητές μας ασκούνται στη δημοκρατία και εξελίσσονται σε ενεργούς πολίτες με κριτική σκέψη.
Η παραπομπή σε δίκη των 105 μαθητών σηματοδοτεί μια ξεκάθαρη τρομοκράτηση όχι μόνο των ιδίων, αλλά ολόκληρης της κοινωνίας. Πρόκειται για τρομοκράτηση των γονιών, των εργαζομένων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών που αμφισβητούν την αντιεκπαιδευτική πολιτική που ακολουθείται αλ-λά και γενικότερα όλων των νέων μέτρων και του μνημονίου, ώστε χωρίς αντιδράσεις να αποδέχονται ότι αποφασίζεται στην ΕΕ και υλοποιείται από την κυβέρνηση, προς όφελος του κεφαλαίου.
Δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην ανάμειξη της εισαγγελίας των δικαστών και της αστυνο-μίας στη σχολική ζωή και δράση.
• Οι εισαγγελείς, οι δικαστές και η αστυνομία δεν έχουν καμιά θέση στα σχολεία μας.
• Να σταματήσει κάθε δίωξη των μαθητών.
• Να καταργηθεί ΤΩΡΑ «η πράξη νομοθετικού περιεχομένου», δηλαδή το «ιδιώ-νυμο» εναντίον των μαθητών.

Για το Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ ΚΙΚΗ




1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι μαθητές δεν έχουν δημοκρατικά δικαιώματα γιατί εκπαιδεύονται για να γίνουν πολίτες στο μέλλον. Ο σκοπός των 15μελών και 5μελών που ψηφίζουν είναι να τους μάθουν να λειτουργούν δημοκρατικά στο μέλλον.
Πως θα ασκήσουν την κριτική σκέψη οι μαθητές όταν κάνουν καταλήψεις αντί για διάλογο;

Ο εισαγγελέας έχει δίκαιο που τους παραπέμπει γιατί τα 13 χρονών παιδιά, που δυσκολεύονται να θυμηθούν 5 πράγματα στο μάθημα της ιστορίας, δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη δικαίωμα, ποιος τους έδωσε δικαιώματα και ποια είναι αυτά.
Πως μπορεί ένα παιδί 13 χρονών να μιλάει για εργαζόμενους και για το ΚΕΦΑΛΑΙΟ????? Έχει εργαστεί ποτέ στην ζωή του κάνοντας όρθιος 10 ώρες την ίδια βαρετή επαναλαμβανόμενη κίνηση;
Η μαθητική ζωή έχει τεράστια διαφορά από την ζωή του εργαζόμενου.

Υπεύθυνοι για τις καταλήψεις είναι οι γονείς που σπρώχνουν τα κομματικά τους κόμπλεξ στα παιδιά τους. Αυτούς έχει στόχο η εισαγγελέας και αυτούς προσπαθεί να συμμαζέψει ώστε να μην χρησιμοποιούν τα παιδιά τους ανεύθυνα.