ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ερωτηση τσιαουση

Η Βουλευτής Νομού Έβρου του ΠΑΣΟΚ κα. Ελένη Τσιαούση κατέθεσε αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με θέμα την επίλυση του προβλήματος που προέκυψε με την μεταφορά των μουσουλμάνων μαθητών προς τα δημόσια δημοτικά σχολεία του Νομού Έβρου.
Στην αναφορά της η κα. Ε. Τσιαούση επισημαίνει ότι:
«Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αύξηση του αριθμού των μειονοτικών μαθητών που φοιτούν σε ελληνικά δημόσια δημοτικά σχολεία. Διαμορφώνοντας μια νέα πραγματικότητα για τη μειονότητα στο επίπεδο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Με την

ένταξη των μειονοτικών μαθητών στα δημόσια ελληνικά σχολεία εξασφαλίζεται μία καλύτερη προετοιμασία για το γυμνάσιο, καθώς και μία καλύτερη εκπαιδευτική σταδιοδρομία. Οι οικογένειες των μαθητών/τριων δηλώνουν πάντα πρόθυμοι να στερηθούν κάποια αγαθά προκειμένου να στείλουν τα παιδιά τους στα ελληνόγλωσσα σχολεία και να μορφωθούν.
Εδώ και 15 χρόνια οι μουσουλμάνοι μαθητές/τριες του Δήμου Αλεξανδρούπολης (στην περιοχή της οδού Άβαντος), μεταφέρονται με λεωφορεία προς το δημοτικό σχολείο που βρίσκεται στο Δ.Δ. της Μαΐστρου. Τη φετινή χρονιά δυστυχώς η μεταφορά των συγκεκριμένων μαθητών δεν θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί με συνέπεια οι οικογένειες τους να αντιμετωπίζουν σοβαρό πρόβλημα.
Αρκετοί είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που βρίσκονται στις δύο τελευταίες τάξεις του δημοτικού, όπου θα αναγκαστούν να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα να τους προβληματίζει το θέμα της προσαρμογής τους στο καινούργιο περιβάλλον. Πολλές οικογένειες οι οποίες δεν μπορούν να επωμιστούν τα έξοδα μετακίνησης των παιδιών προς το σχολείο τους, έχουν αποφασίσει να διακόψουν τις σπουδές των παιδιών τους.
Η διακοπή και η εγκατάλειψη του σχολείου πριν την ολοκλήρωση σπουδών, είναι ένα φαινόμενο που συνδέεται άμεσα με την οργάνωση και την ποιότητα της εκπαίδευσης και έχει κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες. Ιδιαίτερα όταν η εγκατάλειψη των σπουδών συμβαίνει κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης το κοινωνικό κόστος είναι πολύ μεγάλο. Με συνέπεια να υπάρχουν έντονες αμφισβητήσεις για το εκπαιδευτικό σύστημα, που παρουσιάζει ελλείψεις και αδυνατεί να εξασφαλίσει ένα ικανοποιητικό μορφωτικό επίπεδο, καθώς και εύκολη πρόσβαση προς αυτό για όλους τους πολίτες.
Η προσπάθεια του Υπουργείο για την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση των παιδιών της μουσουλμανικής μειονότητας δεν μπορεί να ολοκληρωθεί στη συγκεκριμένη περίπτωση εξαιτίας των γραφειοκρατικών αγκυλώσεων. Αναλογιζόμενος κανείς το γεγονός πως ολόκληρη η δομή που έχει διαμορφωθεί, για την εκπαιδευτική ενίσχυση των ανθρώπων αυτών, κινδυνεύει να αποτύχει κυρίως από τα προβλήματα που δημιουργούνται κατά τα πρώτα χρόνια της εκπαίδευσής τους, δεν είναι δυνατόν περιμένουμε την ένθερμη ανταπόκριση των μαθητών και των οικογενειών τους απέναντι στις συγκεκριμένες προσπάθειες».
Με την αναφορά της η κα. Ε. Τσιαούση ζητάει να ενημερωθεί από την κυρία Υπουργό, για τις προθέσεις της κυβέρνησης και τις περαιτέρω ενέργειες προκειμένου να επιλυθεί οριστικά το θέμα της μεταφοράς των μουσουλμάνων μαθητών/τριών προς το δημοτικό σχολείο του Δ.Δ. Μαϊστρου.