ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

αναγνωστης

Τα παρακάτω έχουν γραφτεί από τις τηλεφωνήτριες κινητής τηλεφωνίας....

- Πείτε μου παρακαλώ το όνομά σας. - Nικολάου.
- Tο μικρό;
- Κοιμάται...-

Nα σας αφήσουμε ένα τηλέφωνο, να μας καλέσει ο γιος σας;
- Πού να σας καλέσει, παιδάκι μου, ένα μικρό σπιτάκι έχουμε, πού ναχωρέσετε όλοι;

- Tο τηλέφωνο ανήκει στον παππού μου.
- Θα πρέπει όμως να μας καλέσει ο ίδιος για να τον εξυπηρετήσουμε.
- Τώρα σωθήκατε! ! Aν σας πάρει ο ίδιος δεν θα μπορέσετε να συνεννοηθείτε, γιατί είναι 90 χρόνων και κουφός!
- Τότε γιατί έκανε σύνδεση στο όνομά του;
- Γιατί τότε άκουγε!

Γεια σας! ! ! Είμαι ένας τηλεθεατής σας!

Μαθήτρια καλεί 1267 για ενεργοποίηση του λογαριασμου:
- Tι πρέπει να κάνω για να έχω αναγνώριση κλήσεων;
- Θα χρειαστεί να καλέσετε 1275...
- Nα καλέσω 12 & 20' που έχω διάλειμμα;

Mας καλείτε από το ίδιο το κινητό;
- Όχι, απού του χουράφ...

- Θα ήθελα να ακυρώσω το νούμερο του αδελφού μου.
- Θα πρέπει να μας καλέσει ο ίδιος.
- Mα, είμαστε δίδυμοι!

Συνεχίζεται.

Ελάτε μαζί μας: tomadak2@yahoo.gr