ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

ελληνες μαθητες στην αδριανουπολη

25 μαθητές από το 2ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, συνοδευόμενοι από τη Δ/ντρια του Σχολείου κ. Λαυκίδου Παπαϊωάννου Μάρθα, και τους καθηγητές την κ. Γεωργουσίδου Μαρία ως συντονίστρια, τον κ. Παπαναστασίου Παναγιώτη και την κ. Φουτσιτζή Μαρία, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αδριανούπολη της Τουρκίας την Τρίτη 10 Μαρτίου 2009.
Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε κατόπιν πρόσκλησης της Περιβαλλοντικής ομάδας του Σχολείου από το κολλέγιο BEYKENT της Αδριανούπολης στο πλαίσιο μιας συνεργασίας του κολλεγίου με το 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ της Ν. Ορεστιάδας
Στη εκδήλωση συμμετείχαν ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΕΓΙΟΥ BEYKENT ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΣΚΟΒΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ. Τα έξοδα μετακίνησης και διατροφής καλύφθηκαν από το κολέγιο.
Οι μαθητές και καθηγητές αρχικά ξεναγήθηκαν ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ(ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ TRAKYA ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗΣ), ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΩΖΑΝΗΣ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΕΚΔΟΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ), ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗΣ.
Οι μαθητές του 2Ου Γυμνασίου σε όλη τη διάρκεια των ξεναγήσεων ασκήθηκαν με φύλλα εργασίας, τα οποία αφορούσαν τα εκθέματα των μουσείων αλλά και τα αξιοθέατα της Αδριανούπολης και του Κάραγατς τα οποία έχουν σχέση με τους Έλληνες. Με τον τρόπο αυτό μπόρεσαν καλύτερα να γνωρίσουν τη Θράκη των προγόνων τους και να φαντασθούν τον τρόπο που ζούσαν εκεί.
Στην συνέχεια σε αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ 2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ν. ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ παρουσίασαν:
· ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ.
Οι μαθητές της ομάδας πραγματοποιούν πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο :<< Η ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ ΣΤΑΜΝΑ>> με ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ : Γεωργουσίδου Μαρία, Πούλιου Χριστίνα, Χατζηβασιλείου Σοφία. Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος παρακολουθούν μαθήματα κεραμικής στη ΔΕΠΑΟ με υπεύθυνη την κ. Βασιλειάδου Αγγελική, η οποία με μεγάλη χαρά βοήθησε την ομάδα τόσο για την οργάνωση της επίδειξης αλλά και στη δημιουργία των δώρων που δόθηκαν σε μαθητές και επισήμους της γειτονικής χώρας.
ΔΡΩΜΕΝΑ
ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ Οι μαθητές παρουσίασαν δρώμενο από την περιβαλλοντική ομάδα της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. Μέσα από το δρώμενο ήθελαν να δείξουν ότι πρώτα-πρώτα η ίδια η φύση μας διδάσκει ότι υπάρχουν στενές σχέσεις μεταξύ των βιοτικών (ζώα, φυτά, μικροοργανισμοί) και αβιοτικών παραγόντων(κλίμα, σύσταση εδάφους, νερό κ.λ.π) της, οι οποίες όμως, όταν για κάποιο λόγο διαταραχτούν, μπορούν να σταθούν μοιραίες και καταστροφικές για ολόκληρο το οικοσύστημα. Ομοίως και στη γη θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία μεταξύ όλων των παραγόντων της γης προκειμένου να επικρατήσει η ειρήνη στον κόσμο
· ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ
Παρουσίαση παραδοσιακών χορών από τους μαθητές των Σχολείων

ΠΑΝΤΟΜΙΜΑ έπαιξαν και οι μαθητές του ΚΟΛΕΓΙΟΥ Beykent και του Βουλγάρικου σχολείου του Χασκόβου.
Ακολούθησαν :
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ(ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΛΑΟΥΣ). Μαθητές και των δυο χωρών στη σκηνή τραγουδούν οι έλληνες στα ελληνικά και οι Τούρκοι στα Τούρκικα τραγούδια που αρέσουν και τραγουδιούνται και από τους δυο λαούς
ΚΟΙΝΗ ΡΥΘΜΙΚΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ( ΡΥΘΜΟΙ ΜΕ ΚΡΟΥΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ). Υπεύθυνες καθηγήτριες ήταν δυο μουσικοί από το σχολείο της Τουρκίας. Στην Επίδειξη συμμετείχαν και μαθητές του Γυμνασίου χωρίς προηγούμενη προετοιμασία και επαφή με τα κρουστά.
ΧΟΡΟΣ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Τα δώρα που πρόσφεραν οι Έλληνες μαθητές ήταν χειροποίητα , δημιουργήματα των μαθητών της Περιβαλλοντικής Ομάδας της Α΄ τάξης του σχολείου και είχαν ως θέμα αγγεία της αρχαίας Ελλάδας: αμφορείς, ληκύθους, υδρίες, κρατήρες κ.λ.π.,
Η εκδήλωση έκλεισε με ένα πανό που ανάρτησαν οι μαθητές της Περιβαλλοντικής ομάδας του Γυμνασίου που παρίστανε ένα κορμό από το δένδρο της ελιάς . Κατόπιν μοίρασαν αυτοκόλλητα φύλλα ελιάς και ελιές στους παρευρισκόμενους μαθητές και των τριών σχολείων και ζήτησαν από αυτούς να γράψουν μια ευχή. Επιλέχθηκε η ελιά γιατί είναι το σύμβολο της ειρήνης
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΑ ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ(ΠΥΡΓΟΣ ΤΣΙΜΙΣΚΗ, ΖΑΠΠΕΙΟ ΠΑΡΘΕΝΑΓΩΓΕΙΟ, ΦΙΛΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ Κ.Λ.Π.).

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν από Ελληνικής πλευράς
Ο προϊστάμενος του γραφείου της Ν. Ορεστιάδας της Δ/νσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Έβρου, κ. Ζιαγάκης Παναγιώτης., η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ν.Έβρου κ. Τσιροπούλου Σοφία, η Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Ν. Έβρου κ. Βούλγαρη Ρία, εκπρόσωπος του γραφείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου στην Αλεξανδρούπολη κ. Χαριτούδη Ιωάννα.
Υπάλληλοι του Ελληνικού Προξενείου της Αδριανούπολης.Η αντιπροσωπεία των μαθητών και καθηγητών του 2ου Γυμνασίου Ν. Ορεστιάδας ευχαριστούν όλους όσους βοήθησαν στο να πραγματοποιηθεί η εκπαιδευτική αυτή επίσκεψη.