ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

ποδηλατοδρομοι

Υπέρ της ευρείας χρήσης του ποδηλάτου, κάτω από ένα διαφορετικό σχεδιασμό, για την καλύτερη λειτουργία της πόλης, τάσσεται η δημοτική παράταξη «Πορεία στο Μέλλον». Όπως τονίζει ο κ. Λασκαράκης, «η παράταξή μας πάντα υποστήριζε ότι το ποδήλατο είναι ένα αειφόρο, οικολογικό και υγιεινό μεταφορική μέσο, που είναι δεμένο και με την παράδοση της Αλεξανδρούπολης. Ωστόσο οι ποδηλατόδρομοι που κατασκευάζονται από τη δημοτική αρχή είναι χωρίς σχεδιασμό, λειτουργικότητα και ασφάλεια», ενώ υποστηρίζει ότι «θα έπρεπε οι ποδηλατόδρομοι να συνδυασθούν με ένα δίκτυο πεζόδρομων».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της παράταξης, «οι ποδηλατόδρομοι όμως που κατασκευάστηκαν από τη δημοτική αρχή είναι:
Χωρίς σχεδιασμό, διότι δεν προηγήθηκαν άλλα έργα υποδομής με τα οποία θα αποφορτίζονταν η πόλη από τη μεγάλη χρήση του αυτοκινήτου. Τέτοια έργα είναι ο περιφερειακός δρόμος, ο εσωτερικός συλλεκτήριος δακτύλιος, οι χώροι στάθμευσης περιφερειακά του κέντρου, τα αξιόπιστα και ακριβή μέσα μαζικής μεταφοράς (mini bus, τραμ, αστικά).
Χωρίς λειτουργικότητα, διότι δεν εξασφαλίζεται η συνεχής ροή των ποδηλάτων, λόγω της συχνής διασταύρωσής τους με την κίνηση των αυτοκινήτων, ενώ σε ορισμένους κόμβους η διάβασή τους θα είναι προβληματική.
Χωρίς ασφάλεια, διότι οι συχνές ,χωρίς σήμανση, διασταυρώσεις με δρόμους κίνησης των αυτοκινήτων, εγκυμονούν κινδύνους, ιδιαίτερα για τα παιδιά, ενώ η έλλειψη «διαδρόμου» ασφάλειας μεταξύ ποδηλάτη και αυτοκινήτου, δημιουργεί αίσθημα ανασφάλειας αλλά και πραγματικό κίνδυνο βίαιης επαφής ποδηλάτη και αυτοκινήτου, σε περίπτωση πτώσης του ή ανοίγματος μιας πόρτας αυτοκινήτου.
Χωρίς λογική, διότι ο ποδηλάτης δεν είναι δυνατόν να συμβιώσει με το αυτοκίνητο. Ούτε βέβαια τα αυτοκίνητα θα φύγουν από τους δρόμους της πόλης με την εμφάνιση του ποδήλατου. Το ποδήλατο αντίθετα συμβιώνει με τον πεζό. Με βάση λοιπόν αυτή την απλή λογική θα έπρεπε οι ποδηλατόδρομοι να συνδυασθούν με ένα δίκτυο πεζόδρομων. Τέτοιοι θα μπορούσαν να είναι δύο δευτερεύοντες κάθετοι δρόμοι από βορρά προς νότο και ένας οριζόντιος, αλλά και τμήμα της οδού Παπαναστασίου και της παραλιακής λεωφόρου, με κατάλληλη διαμόρφωση των πεζοδρομίων.
Επι πλέον το στένεμα της λεωφόρου Δημοκρατίας, χωρίς να εξασφαλισθεί εναλλακτική λύση για τη διαμπερή κυκλοφορία, είναι επιπόλαιη ενέργεια με μεγάλο κυκλοφοριακό κόστος, όπως επίσης και οι μειώσεις του πλάτους στις οδούς 14ης Μαΐου και Ιωακειμ Καβύρη, χωρίς να διασφαλισθούν εναλλακτικές προσβάσεις προς και από τις βόρειες συνοικίες και τον κόμβο της Εγνατίας οδού.
Η πόλη το καλοκαίρι θα κινδυνεύει από έμφραγμα και δεν θα υπάρχει δρόμος να έλθει ούτε το ασθενοφόρο».