ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

μαθητικος τουρισμος

Τους μαθητές και τους συνοδούς καθηγητές του 3ου Γυμνασίου Χαριλάου Ανατολικής Θεσσαλονίκης - Περιβαλλοντική Ομάδα, που πραγματοποιούν εκδρομή στο νομό Έβρου, υποδέχθηκε στο γραφείο του Νομάρχη ο Αντινομάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης-Πολιτισμού και Νεότητας κ. Παναγιώτης Ατζανός.
Ο κ. Ατζανός μετέφερε το θερμό καλωσόρισμα του Νομάρχη κ. Νικόλαου Ζαμπουνίδη, και αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες και τις προσπάθειες της Νομαρχίας για την προσέλκυση σχολικού τουριστικού ρεύματος στον Έβρο.
Τόνισε ότι ο Έβρος είναι ένας νομός με σπάνιες ομορφιές που αξίζει να τον επισκεφθούν οι μαθητές και ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερο περιβαλλοντικό ενδιαφέρον με τους δύο σπάνιους βιοτόπους που διαθέτει, το Δάσος της Δαδιάς και το Δέλτα του ποταμού Έβρου. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ατζανός οι μαθητές του εν λόγω σχολείου ενημερώθηκαν για το νομό από τον ενημερωτικό φάκελο που στέλνει κάθε χρόνο το Τμήμα Τουριστικής Προβολής του Νομαρχιακού Διαμερίσματος Έβρου σε όλα τα σχολεία της χώρας.
Η διευθύντρια του Γυμνασίου κ. Σοφία Ανδρεάδη ευχαρίστησε τον Νομάρχη Έβρου για το μεγάλο ενδιαφέρον που έδειξε καθώς και τις υπηρεσίες της Νομαρχίας για το πλούσιο ενημερωτικό υλικό που τους διέθεσε για το νομό.«Επισκεπτόμαστε τον Έβρο, για άλλη μια φορά, γιατί έχει πολύ σημαντική χλωρίδα και πανίδα. Οι μαθητές είναι κατενθουσιασμένοι με την περιοχή. Πιστεύω ότι πρέπει όλα τα παιδιά της χώρας μας να έρθουν στον Έβρο, να γνωρίσουν τις ομορφιές του, το Δάσος της Δαδιάς, το Δέλτα του ποταμού Έβρου, τα ποτάμια του, όλες τις περιοχές μέχρι τα σύνορα, γιατί πραγματικά το αξίζει» είπε η κ. Ανδρεάδη.