ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

πηγη δεβετζη

Η Πηγή Δεβετζή μίλησε στον «Sentra 103,3» και την εκπομπή «Spiro, spero, sport» με τους Τάσο Παπαχρήστου και Κώστα Ευθυμιάδη αναφερόμενη στην προετοιμασία της στη Σενεγάλη, στο νέο της προπονητή, Μπερνάρντο Σεντέγες και τους στόχους της μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012. Αναλυτικά όσα είπε...Για την προετοιμασία στη Σενεγάλη: «Ήταν καλά και δύσκολα συγχρόνως. Είναι μια νέα αρχή για μένα. Δυστυχώς ξεκίνησα 10 Ιανουαρίου και δεν έχω κάνει αρκετή προπόνηση για να είμαι σε υψηλό επίπεδο. Χρειαζόμουν όμως ξεκούραση μετά τους Ολυμπιακούς. Δεν γίνεται αλλιώς αν δεν ξεκουραστώ. Μπορεί να θέλει η ψυχή αλλά το σώμα δεν μπορεί. Πρέπει να προσέχουμε. Δεν χάνω την ελπίδα μου. Έχω μεγαλώσει, αλλά προσπαθώ ακόμη. Έχω αρκετό χρόνο ακόμη μέχρι τον Αύγουστο και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Βερολίνο».
Για τη ζωή στην αφρικανική χώρα: «Είναι δύσκολη η ζωή και υπάρχει πολύ φτώχεια. Είναι ακριβά όλα. Δεν θα πρότεινα σε κάποιον να πάει διακοπές εκεί. Ωστόσο διαθέτει πολύ καλές συνθήκες προπόνησης με καλά γήπεδα. Είδα πολλά παιδιά να οδηγούνται στον αθλητισμό για να εξασφαλίσουν τα προς το ζην. Πηγαίνουν στον αθλητισμό μήπως κερδίσουν κάτι από εκεί».
Για τους στόχους της στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και το μίτινγκ της Θεσσαλονίκης: «Στο Πανελλήνιο θα κατέβω για να βοηθήσω τον Ολυμπιακό. Δεν στοχεύω σε διάκριση. Αναφορικά με τη Θεσσαλονίκη θέλω να πιέσω τους αθλητές για να πάρουν μέρος όσο το δυνατόν περισσότεροι Έλληνες».Για τη διαφορά της προπόνησης με τον πρώην προπονητή της Θανάση Σούντρη και το νυν, Μπερνάρντο Σεντέγες: «Με τον Θανάση Σούντρη δουλέψαμε πολλά χρόνια με επιδόσεις και μετάλλια. Με τον Σεντέγες δουλεύω διαφορετικά. Έχω βάλει ασκήσεις ειδικές για το τριπλούν. Του αρέσει ο τρόπος που δουλεύω. Δεν είμαι δύσκολη στη συνεργασία. Την πρώτη εβδομάδα ήταν δύσκολη η προσαρμογή».
Για το πότε προγραμματίζει διάλειμμα λόγω μητρότητας: «Δύσκολα να πω αντίο τώρα γιατί έχω στόχο το Λονδίνο. Θα κάνω όμως μια διακοπή γιατί θεωρώ ότι να μπεις ξανά στον αθλητισμό μετά από ένα διάλειμμα είναι καλύτερο. Ο προορισμός της γυναίκας είναι να κάνει παιδιά. Οι άνθρωποι που έχουν στόχο στη ζωή τους και καριέρα αργούν να κάνουν παιδιά».

Εφ. "Η Γνώμη"