ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Σάββατο 6 Ιουνίου 2009

διευκρινιση

Επειδή το σχόλιο περί ανάμειξης στο blog "το κουτί της Πανδώρας" έγινε σε δικιά μου ανάρτηση, θα ήθελα να διευκρινίσω και εγω με τη σειρά 
μου οτι ουδεμία σχέση έχω με το συγκεκριμένο blog, και ότι τα μόνα 
ιστολόγια στα οποία αρθρογραφώ ειναι το "tomadakis" και το 
"orestiaditis", το οποίο πρός τα παρών παραμένει ανενεργό.
Ο ορεστιαδίτης

1 σχόλια:

Clio είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω πως δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση.. Κατ' αρχήν το blog "φωνάζει" ότι είναι θηλυκού γένους. Κατά δεύτερο το ύφος κάθε άλλο από δημοσιογραφικό είναι. Και εφόσον θεωρώ ότι είναι αξιοπρεπές και χωρίς ύβρεις, δεν υπάρχει λόγος να ψάχνουμε την ιδιοκτήτρια του, πέρα από τη φυσική περιέργεια. Όποιος θέλει να μάθει ταυτότητα και λεπτομέρειες μπορεί κάλλιστα να ρωτήσει εμένα μέσω του Blog. Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξανά αναφερθώ στο θέμα. Η απάντηση μου αφορά προσωπικά τους 'Τ' και "Ορεστιαδίτη". Στην κρίση των διαχειριστών αν θέλουν να δημοσιεύσουν το σχόλιο.