ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

αποψη

Πανελλήνιες εξετάσεις: Η επιτυχία και οι παράμετροί της
Της Άννας Δεληγιάννη-Τσιουλπά

Έφτασε πάλι η ώρα της κρίσης για χιλιάδες υποψήφιους ,για οικογένειες που ματώνουν ,προκειμένου το παιδί τους να περάσει την πόρτα μιας ανώτερης ή ανώτατης κατά προτίμηση σχολής.
Ήθελα νάξερα κανείς μα κανείς δε φιλοτιμείται να σκύψει πάνω στο τεράστιο πρόβλημα της βαθμολόγησης των γραπτών ;Και εδώ υστερούμε ή είμαστε πρωταγωνιστές στην προχειρότητα και τον ωχαδελφισμό;
Βαθμολόγηση με απόκλιση πέντε, δέκα, δεκαπέντε μορίων αλλά προσέξτε και τριάντα ένα δηλ. έξι περίπου βαθμοί. Καλά τι βλέπει ο …49άρης και τι ο… 80άρης .Ντρέπομαι ειλικρινά και μετά σου λένε για την παραπαιδεία! Αλλά ,τι να κάνει ο γονιός που το παιδί του θα πάει Β’ Λυκείου; Ψάχνει από την ημέρα της ανακοίνωσης της βαθμολογίας ψάχνει τον καλύτερο για ιδιαίτερο και καλά κάνει όταν το σχολείο απαξιώνεται έμμεσα ή και άμεσα .Το 2008 επικοινώνησα με κάποιον τηλεοπτικό σταθμό και εξέφρασα τον πόνο μου για τις πάμπολλες αναβαθμολογήσεις. Από την άλλη γραμμή μου είπαν ,κυρία μου, εξαιτίας της κακής βαθμολόγησης η κόρη μου βρέθηκε στην Κομοτηνή. ν λοιπόν για κάποιους η μη προσεγμένη βαθμολόγηση σημαίνει πάω σε άλλη πόλη ,για άλλους δυστυχώς σημαίνει μένω εκτός νυμφώνος. Μη βιαστείτε να μου πείτε ότι μπαίνει τρίτος ανα-βαθμολογητής γιατί σας λέω τι γίνεται όταν έχω βαθμολογίες π.χ 60 και 72 και κατά την άποψή μου έχει να κάνει με συγκεκριμένα βαθμολογικά κέντρα ή σε βαθμολόγηση 49,80,70 δεν αναρωτιέστε ποιος έβλεπε τι;Θα μου πείτε θεωρητικό το μάθημα κι εγώ θα σας πω δηλ οι της θεωρητικής κατεύθυνσης παθαίνουν της ψυχής τους τον τάραχο;
Με τούτα και με τάλλα φτάσαμε στο 2009 να μαζεύουμε τα κομμάτια μας από ένα σύστημα εξεταστικό που δυστυχώς μπάζει .
Ποιος βαθμολογεί ,σε πόσο χρόνο ,πόσα γραπτά επί πόσο το καθένα.Η αμοιβή του βαθμολογητή είναι χαμηλή ,αυτό όμως δε σημαίνει θα διορθώσω περισσότερα για να πάρω περισσότερα, γιατί ο η κούραση αποβαίνει μοιραία για τους ταλαιπωρημένους επιβάτες του πλοίου « παιδεία».Πολλοί θα σωθούν άλλοι θα πνιγούν κι ο θρήνος της οικονομικής καχεξίας συνδυασμένος με την αποτυχία θα φέρει γκρίνια στην οικογένεια και άσχημη συμπεριφορά στον έφηβο.
Ερωτήματα Γιατί δεν έχει βαθμολογικό κέντρο η Θράκη; Δεν ενδιαφέρει τους καθηγητές να δουν από κοντά πως εξελίσσεται μια διαδικασία που χάρη σ αυτούς έφτασε σε ένα αποτέλεσμα; Είχαμε και δεν έφταναν οι καθηγητές ;Μα για όνομα στα υπόλοιπα κέντρα τι γίνεται!.
Υπάρχουν κέντρα αυστηρά και άλλα όχι; Σαφέστατα ναι ,ελλείπει ο συντονισμός ως προς τη βαθμολόγηση .Να η διαφορά από κέντρο σε κέντρο.
Η κεντρική επιτροπή εξετάσεων δίνει και τις αναμενόμενες λύσεις στους βαθμολογητές; Πώς θα βαθμολογήσει ο έμπειρος και πώς ο άπειρος;
Ο χρόνος διόρθωσης ,η πληθώρα των γραπτών σε σχέση με την ημερομηνία ανακοίνωσης αποτελεσμάτων είναι αρκετός;
Φτάνει μόνο ο βαθμός Α για να γίνω βαθμολογητής;
Είναι τυχαίο ο αναβαθμολογητής να είναι πιο κοντά στο μεγαλύτερο βαθμό;
Επιμορφώνονται οι βαθμολογητές;
Θα μπορούσα να γράψω σελίδες για ένα θέμα που με αφορούσε όταν τα παιδιά μου ήταν υποψήφιοι αλλά με αφορά και ως εκπαιδευτικό.
Παράκληση στις επόμενες πανελλήνιες εξετάσεις να έχουμε βαθμολογικό κέντρο στη Θράκη, να επιμορφωθούν οι βαθμολογητές των κέντρων, να δίνονται οι λύσεις ,γιατί η αυθαιρεσία βλάπτει σοβαρά το μαθητή ,να καλούνται οι ικανοί και όχι οι αποβλέποντες στο οικονομικό μέρος μόνο.
Η επιτυχία έχει τελικά ,πολλές παραμέτρους. Ο θεσμός της προίκας επανήλθε, μόνο που πηγαίνει αφειδώλευτα στο κράτος!