ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2009

προγραμματα λαικης επιμορφωσης

Η Ν.Ε.Λ.Ε. Έβρου, με την αρ. 2/2008 πράξη της που βασίζεται στο άρθρο 20 παρ.1 & 3 του Κανονισμού Λειτουργίας της Λαϊκής Επιμόρφωσης (περί επιλογής επιμορφωτών), προκηρύσσει θέσεις επιμορφωτών για την υλοποίηση των παρακάτω επιμορφωτικών τμημάτων ενηλίκων (έτους 2009):

Δήμος Αλεξανδρούπολης
Πληροφορική, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Βιολογική καλλιέργεια Ελιάς, Βιολογική Καλλιέργεια, Βουλγάρικη Γλώσσα, Εκμάθηση παραδοσιακού οργάνου (Λύρα), Εκμάθηση σημάτων κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.), Ζωγραφική, Θέατρο σκιών, Κατασκευή & Διακόσμηση χρηστικών αντικειμένων, Κηποτεχνία – Αρχιτεκτονική τοπίου, Κοπανέλι, Μαγειρική – Ζαχαροπλαστική, Μελισσοκομία, Ξυλογλυπτική, Παραδοσιακοί Χοροί, Ραφή παραδοσιακών στολών, Τμήμα πολιτιστικών Στελεχών, Τοπική Ιστορία, Χειροτεχνία – Οικοτεχνία, Χειροτεχνία ΑμεΑ, Χορωδία

Δήμος Σαμοθράκης
Βιολογική Γεωργία – Νέες καλλιέργειες, Χορωδία

Δήμος Τραϊανούπολης
Νέες καλλιέργειες & προοπτικές ανάπτυξης, Παραδοσιακοί χοροί, Φωτογραφία

Δήμος Φερών
Βιολογική καλλιέργεια – Αμπελουργία, Βιολογική γεωργία – Βιολογική κτηνοτροφία, Δημιουργία ομάδας & αποτελεσματικής συνεργασίας στην επιχείρηση, Διαιτολογία – Διατροφή, Κοπτική – Ραπτική, Παραγωγή αρωματικών και φροντίδα καλλωπιστικών φυτών, Φωτογραφία

Δήμος Τυχερού
Διαχείριση Δ’ Κ.Π.Σ., Ζωγραφική

Δήμος Σουφλίου
Αγωγή Υγείας, Αμπελουργία – Οινοποιία, Κατάρτιση οδηγών και ξεναγών, Κηροπλαστική, Παραγωγή αρωματικών και φροντίδα καλλωπιστικών φυτών, Σηροτροφία, Φροντίδα ηλικιωμένων & ΑμεΑ

Δήμος Ορφέα
Αναδιάρθρωση καλλιεργειών – Εναλλακτικές καλλιέργειες καπνού, Υγιεινή γεωργοκτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων – Διατροφή ζώων, Παραδοσιακοί χοροί, Ραφή Παραδοσιακών στολών


Δήμος Διδυμοτείχου
Αγιογραφία, Βυζαντινή μουσική, Διαιτολογία – Διατροφή, Εκμάθηση παραδοσιακού οργάνου (Γκάιντα), Κηροπλαστική, Παραγωγή και μεταποίηση αγροτικών προϊόντων , Υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων – Πιστοποίηση HACP – Ολοκληρωμένη διαχείριση – ΓΟΠ – Λογιστική διαχείριση, Χορωδία

Δήμος Μεταξάδων
Βουλγάρικη Γλώσσα, Ζωγραφική

Δήμος Ορεστιάδας
Αγιογραφία, Αμπελουργία, Βιολογική Γεωργία – Βιολογική Κτηνοτροφία, Βιολογική καλλιέργεια, Βουλγάρικη Γλώσσα, Διαχείριση κυνηγετικών πρακτικών, Εκμάθηση παραδοσιακού οργάνου (Λύρα), Ζωγραφική, Κατασκευή & Διακόσμηση χρηστικών αντικειμένων, Κηροπλαστική, Κοπτική – Ραπτική, Ξυλογλυπτική, Παραδοσιακοί χοροί, Προσωπική Ανάπτυξη & Επικοινωνία, Χειροτεχνία ΑμεΑ

Δήμος Ν. Βύσσας
Αγιογραφία, Βουλγάρικη Γλώσσα, Διαχείριση Δ’ Κ.Π.Σ, Ζωγραφική, Μαγειρική – Ζαχαροπλαστική, Οικοτεχνία – Χειροτεχνία, Παραδοσιακή Χορωδία

Δήμος Κυπρίνου
Αγιογραφία, Βουλγάρικη Γλώσσα II, Κηροπλαστική, Παραδοσιακοί χοροί

Δήμος Τριγώνου
Αγιογραφία, Βιολογική Καλλιέργεια, Βουλγάρικη Γλώσσα, Διαχείριση κυνηγετικών πρακτικών, Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, Ζωγραφική, Κατασκευή πέτρας, Κέντημα μηχανής – χειρός, Μαγειρική – Ζαχαροπλαστική, Νέες καλλιέργειες και προοπτικές ανάπτυξης, Οργάνωση Catering – Οργάνωση εκδηλώσεων, Οργάνωση συμμετοχής σε εκθέσεις προβολής – προώθησης τοπικών προϊόντων

***

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν στη Γραμματεία της Ν.Ε.Λ.Ε. Έβρου (Νομαρχία Έβρου, 2ος όροφος – Δ/νση: Καραολή & Δημητρίου 40, 68100 Αλεξ/πολη), έως και την Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009, τα εξής δικαιολογητικά:

1. Αίτηση
2. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας
3. Βιογραφικό σημείωμα
4. Αντίγραφο τίτλου σπουδών
5. Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας (εάν υπάρχουν)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 25510 28634 και στο e-mail: evrosnele@yahoo.gr, σε ημέρες και ώρες γραφείου
(Πληροφορίες: Πατλακίδης Κώστας, Καλύβα Ευαγγελή).

Τονίζεται ότι τα παραπάνω τμήματα θα υλοποιηθούν μόνον εφόσον εκδηλωθεί ενδιαφέρον από επιμορφωτές και εκπαιδευόμενους.