ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

αγωγος πετρελαιου

«Αδιαπραγμάτευτη θέση μας είναι η προστασία της τοπικής κοινωνίας και του περιβάλλοντος και στις αρχές μας αυτές δεν θα δεχθούμε καμία έκπτωση» επανέλαβε για άλλη μια φορά ο Νομάρχης Έβρου κ. Νικόλαος Ζαμπουνίδης και Πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Διαβούλευσης που έχει συσταθεί για τον αγωγό πετρελαίου Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης, στη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με τη Διεθνή Εταιρεία του εν λόγω έργου που έγινε χθες το απόγευμα στην Αλεξανδρούπολη.
Στη διάρκεια της συνάντησης συμμετείχαν όλα τα μέλη της Τοπικής Επιτροπής Διαβούλευσης, ο Πρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της εταιρίας Trans Balkan Company κ. Αλεξάντερ Ταρακάνοφ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της βουλγαρικής κοινοπραξίας κ. Plamen Rusev και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ελληνικής κοινοπραξίας κ. Χρήστος Δήμας
Τα μέλη της Τοπικής Επιτροπής ενημερώθηκαν από τους μελετητές του έργου και έγινε ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις εναλλακτικές επιλογές κατάληξης του αγωγού.
« Έγινε μία σημαντική ενημέρωση σε όλα τα επίπεδα, κατατέθηκαν οι προβληματισμοί στο τραπέζι από την πλευρά της εταιρείας και υπήρξε ένας πολύ γόνιμος διάλογος. Από την πλευρά μας τους τονίσαμε ότι όλα τα θέματα που αφορούν τον αγωγό θα τεθούν σε διαβούλευση με την τοπική κοινωνία και τους τοπικούς φορείς που θα πάρουν και την τελική απόφαση» δήλωσε ο Νομάρχης Έβρου.
Αναφερόμενος στις εναλλακτικές επιλογές που προτάθηκαν από την εταιρεία για τις θέσεις κατάληξης του αγωγού οκ. Ζαμπουνίδης είπε ότι δόθηκαν ουσιαστικά τρεις περιοχές, μία ανατολικά της Αλεξανδρούπολης, κοντά στο Δέλτα του Έβρου, μία απέναντι από τη Μάκρη και μία κοντά στα Δίκελλα καθώς και μία τέταρτη θέση στα όρια των νομών Έβρου -Ροδόπης. «Εμείς δεν δεσμευτήκαμε και βεβαίως ο κοινός νους λέει ότι δεν μπορεί να κάνεις έναν αγωγό σε μια ζώνη που είναι οικιστικού ελέγχου, οπότε αποκλείεται ουσιαστικά η δυτική πλευρά. Στο διάλογο που θα έχουμε με την τοπική κοινωνία και σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς φορείς και τις υπηρεσίες μας, θα καταθέσουμε τεκμηριωμένα την πρότασή μας για το σημείο κατάληξης του αγωγού.»
Ως ένα ιδιαίτερα σημαντικό θέμα χαρακτήρισε ο κ. Ζαμπουνίδης εκείνο που αφορά την πολιτική προστασία και τη διαχείριση κρίσεων.
« Μας περιμένει πολύς αγώνας και ειδικά στα θέματα πολιτικής προστασίας γιατί η διεθνής εταιρεία και η ελληνική πλευρά δεν έχουν ασχοληθεί με την παράμετρο αυτή του έργου. Η εταιρεία ασχολείται μέχρι ενός σημείου και από εκεί και πέρα είναι θέμα του κράτους για το πώς θα οργανώσει την πολιτική προστασία με ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης κρίσεων, με ένα ενιαίο σύστημα πολιτικής προστασίας. Υπάρχουν τα δεδομένα στην Αμερική, στην Ευρώπη και πιστεύω ότι από εταιρεία θα γίνει το καλύτερο, όσον αφορά το δικό της τμήμα. Εκείνο που απαιτούμε όμως είναι το κράτος να ανταποκριθεί στα θέματα πολιτικής προστασίας , γιατί διαθέτουμε ένα σύστημα πεπαλαιωμένο, αποδιοργανωμένο. Πρέπει να υπάρξει ένα σύγχρονο μοντέλο, βασισμένο στα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα, να λειτουργεί εδώ και να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά σε κάθε κρίση που τυχόν θα προκύψει από τη λειτουργία του αγωγού. Όλοι μαζί, τοπικοί φορείς και κοινωνία θα διεκδικήσουμε τη λειτουργία ενός σύγχρονου συστήματος πολιτικής προστασίας για να μπορέσουμε να δώσουμε μια αξιόπιστη λύση στη διαχείριση των κρίσεων»
Ο κ. Ζαμπουνίδης απέκλεισε τη δημιουργία διυλιστηρίου στην περιοχή, επισημαίνοντας ότι θα γίνεται μόνο μεταφορά πετρελαίου, ενώ για την περιοχή που θα κατασκευασθούν οι δεξαμενές είπε ότι αυτή έχει άμεση συνάρτηση με τη θέση που θα επιλεγεί για την κατάληξη του αγωγού.
« Η κατασκευή ενός διυλιστηρίου κοστίζει όσο η δημιουργία πέντε αγωγών ,συνεπώς δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει μια τέτοια τεράστια επένδυση, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν ήδη διυλιστήρια στην Ελλάδα , σε όλη την Ευρώπη, ενώ και εκείνα που υπάρχουν στη Μεσόγειο υπολειτουργούν.» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Νομάρχης Έβρου και πρόσθεσε:
«Όλοι μας και ειδικά η επιτροπή διαβούλευσης θα κριθεί από τη συμφωνία διέλευσης που θα υπογραφεί μέχρι το τέλος του χρόνου και θα γίνει νόμος του κράτους. Στη συμφωνία αυτή θα περιγράφονται όλα όσα έχουν σχέση με την κατασκευή και λειτουργία του αγωγού. Εκεί θα δώσουμε εξετάσεις, ώστε να μπορέσουμε να συμπεριληφθούν όλες οι προτάσεις που θα προκύψουν από το διάλογο με την τοπική κοινωνία. Και ταυτόχρονα να εγγυηθούμε ότι αυτά που θα συμφωνήσουμε τοπική κοινωνία ,διεθνής εταιρεία και κυβέρνηση θα εφαρμοσθούν και να διασφαλίζουν από κινδύνους τον τόπο και την κοινωνία»