ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

απο didymoteicho.pblogs.gr

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008
Προς το σύλλογο Αλληλεγγύης πολιτών "Ακρίτες"
Αγαπητοί συμπολίτες
¨Ελαβα το Δελτίο τύπου που συντάξατε σχετικά με τα γεγονότα που συνέβησαν στο Μεγάλο Δέρειο. Η συγκίνησή μου ήταν μεγάλη όταν διαπίστωσα πως στο πλευρό μου συντάσσονται ακρίτες Έλληνες του Έβρου.
Αν και τον αγώνα μου τον ξεκίνησα πριν 3 χρόνια μόνη μου, σήμερα διαπιστώνω πως υπάρχουν ¨Ελληνες, οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι, αυτοί που όταν θα χρειαστεί θα πολεμήσουν για τις αξίες και τα ιδανικά της πατρίδας μας. Δυστυχώς εδώ στο Μεγάλο Δέρειο μειονότητα είναι οι Έλληνες στη συνείδηση!!! Από την πρώτη στιγμή δεν άντεχα να ακούω κάποιους Μουσουλμάνους να μου λένε ευθαρσώς πως "εδώ είναι Τουρκία"!!
Θα το φωνάζω και θα το διδάσκω στα Ελληνόπουλα που μου εμπιστεύεται η πατρίδα μου: ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ
Ευχαριστώ θερμά για τη συμπαράσταση. ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ
Μετά τιμής
Νικοπούλου Χαρά
διδασκάλισσα
Υ.Γ. (του διαχειριστή του blog): Χαρά, μας συγκίνησεςκαι μας συγκλόνισες. Σ΄ ευχαριστούμε και πάλι για όλα και σου υποσχόμαστε να συνεχίσουμε το δρόμο που εσύ μας έδειξες. Το δρόμο του καθήκοντος και χρέους. Και χρέος μας είναι να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και να ενημερώνουμε τους συμπατριώτες μας. Είμαστε πολλοί, ενημερώνοντας τον κόσμο θα γίνουμε πολύ περισσότεροι. Και θα αναγκάσουμε την οργανωμένη Πολιτεία να προβεί στο αυτονόητο, να εφαρμόσει τους νόμους. Να μην επτρέπει σε κάποιους φανατικούς του Τουρκικού Προξενείου να τρομοκρατούν φιλήσυχους Μουσουλμάνους. Σε καμμία περίπτωση δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση με το Μουσουλμανικό στοιχείο. Δεν μπορώ ομως να δεχθώ να υποστηρίζει κάποιος ότι "εδώ είναι Τουρκία". Όποιος υποστηρίζει κάτι τέτοιο, μπορεί κάλλιστα να πάει να ζήσει στην Τουρκία...
Συνέχισε Χαρά. Θα είμαστε δίπλα σου.