ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

απο didymoteicho.pblogs.gr

Αφορμή για το κείμενο αυτό μου έδωσε ένα δημοσίευμα στο blοg του Γιάννη του Τομαδάκη(tomadakis.blogspot.com), ανταπροκριτή του ΔΕΛΤΑ TV στο Βόρειο ¨Εβρο. Είναι αλήθεια ότι με το Γιάννη τον Τομαδάκη γνωριστήκαμε με κάπως ...επεισοδιακό τρόπο! Στην πορεία όμως εκτίμησα ιδιάίτερα τον επαγγελματικό τρόπο με τον οποίο ασκεί το επάγγελμά του και το ζήλο που δείχνει για την προβολή των προβλημάτων του βορείου Έβρου- και οχι μόνο- με στόχο την επίλυσή τους. Αποδεικνύεται έτσι ότι οι καλύτεροι φίλοι γίνονται μετά από ένα καυγά!
Αναφέρεται ο Γιάννης σε΄ένα δημοτικό σύμβουλο ο οποίος- εν έτει 2008!- αποκαλεί "ξένο" ένα πολίτη ο οποίος προέρχεται απλώς από άλλη περιοχή της Ελλάδος και αποφάσισε, εδώ και αρκετά χρόνια να γίνει μόνιμος κάτοικος Ορεστιάδος!... Σύμφωνα με αυτή τη λογική και εγώ είμαι ξένος στο Διδ/χο, ως προερχόμενος από ένα χωριό έξω από το Διδ/χο -και για το οποίο είμαι υπερήφανος- όπως είναι ο καθένας υπερήφανος για την ιδιαίτερη πατρίδα του- και περιπλανηθείς, λόγω επαγγέλματος "καθ' άπασα την Ελληνική Επικράτεια" και όχι μόνο. Τώρα όμως έχω εγκατασταθεί μονίμως στο Διδ/χο, τα συμφέροντά μου ταυτίζονται με τα του Διδ/χου, μια και η σύζυγος μου έχει εδώ κάποιο μαγαζί. Και δε νομίζω ότι έχει το δικαίωμα κανείς να υποστηρίζει ότι αγαπάει περισσότερο από μένα το Διδυμ'οτειχο (και φυσικά δεν ισχυρίζομαι και το αντίστροφο).
Είχα την εντύπωση ότι αυτά είναι πράγματα αυτονόητα, φαίνεται όμως ότι για ορισμένους δεν είναι... Ευτυχώς όμως -θέλω να πιστεύω τουλάχιστον- οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν μία μικρή μειοψηφία...

από γ.τ. αιτία για τον "καυγά" μας, ήταν οι λάθος πληροφορίες που είχατε ακούσει. Πλέον θεωρώ ότι η φιλία μας είναι δεδομένη. Με σεβασμό και εκτίμηση, στο πρόσωπό σας και στο υπέροχο Διδυμότειχο.