ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

απαντηση σε ερωτηση τσιαουση

Απάντηση σε ερώτηση που είχε καταθέσει η Βουλευτής Νομού Έβρου του ΠΑΣΟΚ κα. Ελένη Τσιαούση προς την Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με αντικείμενο τη συνεχή και επικίνδυνη υποβάθμιση του Λιμένα Αλεξανδρούπολης, πιο συγκεκριμένα:
Ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κος Μαγκριώτης Γιάννης αναφέρει: “Η ΕΡΓΟΣΕ υλοποιεί τη ''Μελέτη αλλαγής της σιδηροδρομικής χάραξης στην ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης και σύνδεση με το νέο λιμένα Αλεξανδρούπολης και λοιπές εγκαταστάσεις'' ώστε να παρακάμπτεται ο αστικός ιστός και η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2011.
Από το 2011 αναμένεται να ξεκινήσει η εκπόνηση των σχετικών μελετών για την επιλογή των χώρων του εμπορευματικού κέντρου στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης, η οποία χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική λαμβάνοντας υπόψη τη στρατηγική χωροθέτηση της
πόλης και τη σημασία του λιμένα. Η ολοκλήρωση των έργων αυτών θα συμβάλει στην ανάπτυξη της περιοχής, ακόμα περισσότερο καθιστώντας το νομό ζώνη ευρύτερων οικονομικών συνεργασιών.''
Παράλληλα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Α. Α.Ε. Κος Σκεύας Χρήστος απαντώντας στην ίδια ερώτηση αναφέρει:«Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Α. Α.Ε. προχωρά άμεσα στην επικαιροποίηση του επιχειρηματικού στρατηγικού σχεδίου για να γίνει συμβατό με τα νέα οικονομικά -πολιτικά δεδομένα της χώρας και της ευρύτερης περιοχής. Τα άμεσα μέτρα που ήδη ξεκίνησαν είναι τα κάτωθι:
α. Σύνταξη τεχνικού δελτίου για την ασφάλεια του λιμένος, σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά πρότυπα.
β. Χρησιμοποίηση κάθε χρηματοδοτικού εργαλείου για την ανάπτυξη συγκεκριμένων στοιχείων του επιχειρησιακού – στρατηγικού σχεδίου:
1. ΠΕΠ ΑΜΘ.
2. Διάφορα προγράμματα όπως Κ.Τ.Π.
3. Το πρόγραμμα Jessika
4. Συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων
5. Σ.Δ.Ι.Τ.»
Τέλος ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Α. Α.Ε. δεσμεύτηκε πώς : ''όλα τα παραπάνω δίνουν τη δυνατότητα, πολύ σύντομα, να έχουμε ορατά αποτελέσματα. Ενώ έχει ήδη ξεκινήσει προγραμματισμένος κύκλος συνομιλιών με εταιρείες που ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το λιμάνι, ως ενδιάμεσο σταθμό προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και της Μαύρης Θάλασσας.''

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης που κατέθεσε η κα Τσιαούση Ελένη προς την Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μπορείτε να το βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο/link:
http://www.tsiaousieleni.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=149:2010-07-19-11-59-20&catid=11:2010-02-18-23-27-02&Itemid=14