ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

παμε εκπαιδευτικων για ειδικο σχολειο

Με κάθε τρόπο να αποφύγουμε την ιδρυματοποίηση
του Ειδικού Σχολείου Ορεστιάδας

Η μεταφορά και η λειτουργία του στο πρώην Γυμνάσιο Σοφικού δεν είναι η κατάλληλη λύση

Με αφορμή την έγκρισή των 5 εκατ. Ευρώ για τη στέγαση του ειδικού σχολείου Ορεστιάδας στο Σοφικό, 12 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και τα άλλα σχολεία της πόλης , το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών επισημαίνει τα παρακάτω:
Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι οι κυβερνήσεις της Ν.Δ και του ΠΑΣΟΚ με την πολιτική λιτότητας για την Παιδεία έχουν καταδικάσει το ειδικό σχολείο Ορεστιάδας να λειτουργεί σε ακατάλληλους χώρους. Ακόμα διαχρονικές και μεγάλες είναι οι ευθύνες της Νομαρχίας Έβρου, της ΤΕΔΚ , και του Δήμου Ορεστιάδας , που 20 χρόνια τώρα ανέχονται αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση.
Η απόφαση τώρα για τη μεταφορά και τη λειτουργία του Ειδικού Σχολείου Ορεστιάδας στο πρώην Γυμνάσιο Σοφικού, 12 χιλιόμετρα μακριά από την Ορεστιάδα και τα σχολεία της , «μυρίζει» , «γκετοποίηση» και «ιδρυματοποίηση» και έρχεται σε αντίθεση με την βασική αποστολή της Ειδικής Αγωγής που είναι να μορφώσει, και να προετοιμάσει τα παιδιά με τα ιδιαίτερα προβλήματα , να προσαρμοστούν , να ενταχθούν και να λειτουργήσουν μέσα στην κοινωνία. Να προετοιμάσει ακόμα τη νέα γενιά και γενικότερα ολόκληρη την κοινωνία, να αποδέχεται δίπλα της τη διαφορετικότητα αυτών των ανθρώπων.
Καλούμε τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, να πάρουν θέση , να μην αποδεχτούν τη λύση «Σοφικού» και να διεκδικήσουν ένα σύγχρονο κτίριο για τη στέγαση του Ειδικού Σχολείου, μέσα στην πόλη της Ορεστιάδας, δίπλα σ’ ένα από τα σχολεία της, για να διευκολύνεται η συνεργασία , η συναναστροφή και η επικοινωνία με τα παιδιά του κοινού σχολείου , έτσι ώστε να συνδιοργανώνουν από κοινού συλλογικές δραστηριότητες ( καλλιτεχνικές, αθλητικές, ψυχαγωγικές, κοινωνικές ) για να ενισχύεται η αλληλοαποδοχή και να διευρύνεται το πεδίο και η δυνατότητα κοινωνικής αναγνώρισης και εργασιακής αποκατάσταση