ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

ερωτηση δερμεντζοπουλου

Ο Βουλευτής Νομού Έβρου Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος κατέθεσε από κοινού με έντεκα (11) βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας επίκαιρη επερώτηση στην Υπουργό Οικονομίας , Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη και στον Υπουργό Υποδομών , Μεταφορών και Δικτύων για τη διάλυση και απαξίωση του Λιμενικού Σώματος.
Επισυνάπτεται το κείμενο της επίκαιρης επερώτησης :

Επίκαιρη επερώτηση
Προς Υπουργό:
- Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη.
- Προστασίας του Πολίτη, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
- Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα.


Θέμα: Διάλυση και απαξίωση Λιμενικού Σώματος.

Κύριοι Υπουργοί,

Από την πρώτη στιγμή ανάληψης της διακυβέρνησης της χώρας, η Κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ προχώρησε -παρ’ όλη την αντίθετη προεκλογική της δέσμευση- τόσο στη διάλυση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, όσο και στην τριχοτόμηση του Λιμενικού Σώματος (με τα προεδρικά διατάγματα υπ’ αρ. 184 και 185) ανάμεσα στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Μάλιστα αγνόησε επιδεικτικά την αντίθετη σύσταση όλων των εμπλεκόμενων με τη ναυτιλία φορέων (Λιμενικό Σώμα, Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος, Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, Greek Shipping Co-operation Committee), όσο και τη μετέπειτα δικαιολογημένη αντίδρασή τους.
Η ναυτιλία αποτελεί αναμφισβήτητα έναν από τους βασικότερους πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας –και μάλιστα σε χαλεπούς καιρούς, καθώς, επίσης, καίριο παράγοντα ενίσχυσης της διαπραγματευτικής δύναμης της πατρίδας μας. Αποτελεί τομέα με τον οποίο οφείλουμε να μην πειραματιζόμαστε. Τομέας ο οποίος για τη Νέα Δημοκρατία θεωρείται απόλυτη προτεραιότητα.
Το Λιμενικό Σώμα, συγκεκριμένα, αποτελεί το κατεξοχήν εξειδικευμένο διοικητικό φορέα της εμπορικής ναυτιλίας, που υπηρετεί εδώ και 90 χρόνια με απόλυτη επιτυχία (με ρόλο διεθνώς αναγνωρισμένο) επί καθημερινής και 24ώρου βάσεως, τις ιδιομορ-φίες και πολύπτυχες ανάγκες της ελληνικής ναυτιλίας.
Το σύνολο των επί μέρους τομέων της ναυτιλιακής δραστηριότητας (ναυτιλιακή πολιτική, ναυτιλιακή οικονομική, ναυτική εργασία, ναυτική εκπαίδευση, ασφάλεια ναυσιπλοΐας, προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος, αστυνόμευση θαλασσίου χώρου και προστασία θαλασσίων συνόρων, νηολογήσεις πλοίων, τεχνικά χαρακτηριστικά πλοίων, ναυτική ασφάλεια) αποτελούσαν –και πρέπει να αποτελούν- επί μέρους πυλώνες μιας ενιαίας προσέγγισης για τη διαμόρφωση μιας τεχνικά τεκμηριωμένης και εννοιολογικά άρτιας ναυτιλιακής πολιτικής σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Ένα πεδίο όπου το δοκιμασμένο και επιτυχημένο σχήμα «ΥΕΝ- Λιμενικό Σώμα» έχει συντελέσει αποφασιστικά στην ανάδειξη της ελληνικής ναυτιλίας σε παγκόσμια υπερδύναμη (άλλωστε το Λιμενικό Σώμα στελεχώνει σε ποσοστό πάνω από 80% τις υπηρεσίες του πρώην ΥΕΝ).
Ωστόσο μετά τη διάσπασή του εν λόγω Υπουργείου και του Λιμενικού Σώματος, είναι εμφανείς οι δυσλειτουργίες και το χάος που έχει προκληθεί σε επίπεδο νομοθετικής παρακολούθησης, επιχειρησιακής λειτουργίας, εξυπηρέτησης του Έλληνα ναυτικού, οι ανασφάλειες των στελεχών του Λιμενικού Σώματος, αλλά και του συνόλου της ελληνικής ναυτιλίας, εφόσον δεν υπάρχει ενιαίος διοικητικός τομέας για τη ναυτιλία. Μάλιστα είναι έντονη η ανησυχία ότι η υποστήριξη και τεχνογνωσία που έχει αναπτυχθεί από τα προσωπικό του Λιμενικού Σώματος, πρόκειται να χαθεί.
Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι συναρμόδιοι κ. Υπουργοί:
- Επιμένετε στην τριχοτόμηση του πρώην Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και στην απαξίωση του Λιμενικού Σώματος έπειτα από το σημερινό αδιέξοδο; Ποιος είναι ο σχεδιασμός σας για ένα τόσο ζωτικής σημασίας κεφάλαιο για τη ναυτιλία και συνακόλουθα τη χώρα μας;
- Πότε πρόκειται επιτέλους να διαμορφωθεί και ανακοινωθεί το νέο Προεδρικό Διάταγμα αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Λιμενικού Σώματος;
- Με ποιο τρόπο –ενδεικτικά- πρόκειται να γίνουν οι κρίσεις στο Λιμενικό Σώμα, τον ερχόμενο Μάρτιο και πως εξασφαλίζεται η λειτουργία του Σώματος χωρίς την ύπαρξη πάγιας προκαταβολής για την κάλυψη τρεχουσών αναγκών του;