ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

διοδια στην εγνατια

Γιγάντιο έργο η Εγνατία Οδός και όπως ήταν επόμενο δεν ήταν λίγες οι φορές που τα τελευταία χρόνια συγκέντρωσε τα πυρά των πολιτικών, του τεχνικού κόσμου και των πολιτών.
Ενα από τα κύρια ζητήματα που το τελευταίο διάστημα απασχόλησαν την ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ αφορούσε τη λειτουργία του δρόμου: την απουσία χώρων στάθμευσης και σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ). «Τελικά κατασκευάστηκαν περίπου 10 πάρκινγκ ανά κατεύθυνση, ενώ υπό κατασκευή βρίσκονται τέσσερις ΣΕΑ στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη», εξηγεί στην «Κ» ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων κ. Δήμος Κατσιγιάννης. «Οι υπόλοιποι διαγωνισμοί για τα ΣΕΑ έχουν καθυστερήσει καθώς κηρύσσονται άγονοι, ελλείψει ενδιαφέροντος. Εκτιμούμε όμως ότι έως το τέλος του καλοκαιριού θα λειτουργήσουν τα πρώτα ΣΕΑ, ενώ έως το τέλος του έτους θα έχουν ανατεθεί και τα υπόλοιπα. Μέσα σε ένα έτος το πρόβλημα θα έχει λυθεί».
Βολές δέχθηκε πρόσφατα η Εγνατία ΑΕ από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ηπείρου για κακοτεχνίες στην κατασκευή του οδοστρώματος στο τμήμα Μπαλντούμας - Παναγιάς, τις οποίες υποχρεώθηκε να διορθώσει ο κατασκευαστής. Ανάλογες «διορθωτικές» κινήσεις έγιναν στο παρελθόν και στη Δωδώνη.
Κριτική έχει ασκηθεί (ιδίως από το ΠΑΣΟΚ) για καθυστερήσεις στην παράδοση του έργου, για ορισμένες κατασκευαστικές αστοχίες (λ.χ. απουσία φρέατος εκκαπνισμού στη σήραγγα Δρίσκου). Ο υπεύθυνος για θέματα δημοσίων έργων στο ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μαγκριώτης μάλιστα κατηγόρησε το ΥΠΕΧΩΔΕ για «λογιστικές αλχημείες», με αφορμή τη σύναψη ομολογιακού δανείου από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, ύψους 400 εκατ. ευρώ «με εγγύηση το χρέος του δημοσίου προς την Εγνατία Οδό ΑΕ».
Τέλος, κριτική έχει ασκηθεί και για την πρόθεση της Πολιτείας να λειτουργήσει τους 13 σταθμούς διοδίων που έχουν κατασκευαστεί κατά μήκος του άξονα. Τα πρώτα διόδια επρόκειτο να λειτουργήσουν στον Πολύμυλο Κοζάνης ήδη από τις αρχές του 2007. Το ΥΠΕΧΩΔΕ πάντως αποφεύγει ακόμα να τοποθετηθεί για το ύψος του κομίστρου και το πιθανότερο είναι να μην αλλάξει θέση, τουλάχιστον πριν από τις ευρωεκλογές.

Εφ. "Καθημερινή"