Με αφορμή την παρουσίαση « του οδικού χάρτη » από το Νομάρχη Έβρου και τον καταμερισμό ευθυνών στους αρμόδιους φορείς για τους δρόμους του Έβρου, η Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία Έβρου επισημαίνει τα παρακάτω:
Κάτω από το βάρος των διαμαρτυριών και της αγανάκτησης των Εβριτών, που καθημερινά ταλαιπωρούνται και κινδυνεύουν από το απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο του νομού μας, ο Νομάρχης Έβρου δημοσίευσε πρόσφατα « τον οδικό χάρτη » με τον οποίο προσπαθεί να μετατοπίσει τις ευθύνες από τις κυβερνήσεις του δικομματισμού και την παράταξή του, που βρίσκεται 15 χρόνια στο τιμόνι της Νομαρχίας, στα Δασαρχεία, στους Δήμους , στην « Εγνατία ΑΕ » κ.α
Θα το επαναλάβουμε για άλλη μια φορά . Η ανάπτυξη και η ποιότητα των υποδομών στις συγκοινωνίες και αλλού, που έχει μια χώρα, είναι πρόβλημα πολιτικό και η ευθύνη ανήκει στην Κεντρική εξουσία και όχι στις αρμόδιες υπηρεσίες . Ιδιαίτερα για τον νομό μας την κύρια ευθύνη για το έκτρωμα, που το ονόμασαν Κάθετο Άξονα και που ταλαιπωρεί τους Εβρίτες καθημερινά εδώ και δέκα χρόνια, φέρνουν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ . Αυτές ήταν που ενέκριναν το σχεδιασμό και χρηματοδότησαν την κατασκευή αυτού του έργου. Αυτές είναι που δίνουν τις πιστώσεις με το σταγονόμετρο, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η ολοκλήρωσή του.
Ιστορικές όμως είναι και οι ευθύνες της παράταξης του ΠΑΣΟΚ στη Νομαρχία Έβρου, γιατί μπροστά στα μάτια της, άφησε να προχωρήσει αυτή η αμαρτωλή ιστορία. Η Νομαρχία Έβρου , προστατεύοντας τα συμφέροντα των Εβριτών , είχε την πρώτη ευθύνη να παρακολουθεί από κοντά, να ελέγχει την κατασκευή του έργου από τον σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση, να παρακολουθεί τη ροή χρηματοδότησης και να διεκδικεί τις απαραίτητες βελτιώσεις. Δεν έγινε τίποτα από αυτά. Ένοχη σιωπή και πλήρη ταύτιση με τις επιλογές των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.
Ο κάθετος άξονας που τόσο ανάγκη έχουν οι κάτοικοι του Έβρου δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις. Χωρίς προστατευτικό διάζωμα στη μέση, χωρίς παράπλευρους δρόμους για την κίνηση των αγροτικών μηχανημάτων , χωρίς ανισόπεδους κόμβους στο Σουφλί και στην Ορεστιάδα, με εύκολη πρόσβαση των ζώων στο οδόστρωμα, με σημαντική επιβάρυνση από
τα τροχοφόρα γειτονικών χωρών, με διέλευση μέσα από κατοικημένες περιοχές ( Κορνοφωλιά Προβατώνα , Λύρα ) τελικά ΔΕΝ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας, ΔΕΝ είναι δρόμος ασφαλής.
διαβάστε: tomadakis.blogspot.com/2008/09/blog-post_3723.html