ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

τουρισμος

«Φιλοδοξούμε ότι η περιοχή μας θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα γεωγραφία και τη νέα οικονομία που έχει διαμορφωθεί.» είπε χαρακτηριστικά ο Νομάρχης Έβρου κ. Νικόλαος Ζαμπουνίδης κατά τον χαιρετισμό του σήμερα στην 31η συνάντηση της Επιτροπής Πολιτιστικών, Μορφωτικών & Κοινωνικών Υποθέσεων της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης ΟΣΕΠ που πραγματοποιείται στην Αλεξανδρούπολη.
Ο κ. Ζαμπουνίδης έκανε λόγο για την ανάπτυξη του Έβρου, η οποία «στηρίζεται σε τρεις πυλώνες, σε τρεις αγωγούς. Τον ενεργειακό αγωγό πετρελαίου και φυσικού αερίου, τον πολιτιστικό και τουριστικό αγωγό, αλλά και ταυτόχρονα τον διατροφικό αγωγό που έρχεται να παίξει καθοριστικό ρόλο. Θεωρώ ότι πρέπει γρήγορα όλοι να τοποθετηθούμε έγκαιρα σε αυτή τη νέα γεωγραφία και νέα οικονομία που διαμορφώνεται. Όσο πιο γρήγορα προχωρήσουν οι υποδομές όλες, όπως είναι τα λιμάνια, οι δρόμοι, οι μεταφορές γενικότερα, τόσο πιο εύκολα μια περιοχή θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Όσοι δεν μπορούν να τοποθετηθούν έγκαιρα νομίζω ότι θα καθυστερήσουν και ο κίνδυνος να περιθωριοποιηθούν ή να παίξουν λιγότερο ρόλο είναι μπροστά.»
Ο Νομάρχης Έβρου εξήρε τα πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν την περιοχή μας και συμβάλλουν τα μέγιστα στην αύξηση της εμπορικής – επιχειρηματικής δραστηριότητας, λέγοντας «Η περιοχή μας είναι ένα κρίσιμο σταυροδρόμι μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Οι παραδοσιακές μας αγορές ήταν πάντοτε οι παρευξείνιες χώρες. Οι ευκαιρίες και οι συνεργασίες με τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας είναι πολύ πιο εύκολες, πιο προσιτές, κι αυτό επιδιώκουμε. Η Αλεξανδρούπολη απέχει από το Μπουργκάς 320 χλμ., που σημαίνει ότι άνθρωποι και εμπορεύματα μπορούν να είναι στη Μαύρη Θάλασσα σε πέντε με πεντέμισι ώρες. Και αν ολοκληρωθεί ο δρόμος από τα σύνορα της Ελλάδας με τη Βουλγαρία, Ορμένιο – Μπουργκάς, τότε θα μπορούν άνθρωποι και εμπορεύματα να βρίσκονται σε τέσσερις ώρες στη Μαύρη Θάλασσα. Κι από εκεί σε εννιά ώρες περίπου είμαστε στο Νοβόροσισκ και μπαίνουμε στις αγορές της Ρωσίας, της Ουκρανίας και παντού. Αυτό λοιπόν πρέπει να το εκμεταλλευτούμε. Εμείς θέλουμε και διεκδικούμε η Αλεξανδρούπολη να γίνει πύλη εισόδου και εξόδου όλων των χωρών. Υπάρχει ένα λιμάνι που ολοκληρώνεται με προδιαγραφές υψηλές. Θεωρείται ότι θα υποδεχθεί τρίτης γενιάς πλοία του χρόνου το καλοκαίρι. Υπάρχει ένα οδικό δίκτυο πάρα πολύ καλό, όπως η Εγνατία, που βγαίνει Ηγουμενίτσα, προς Ιταλία, ο κάθετος άξονας έχει ολοκληρωθεί, ο σιδηρόδρομος πρέπει να προχωρήσει, όπως και ο άξονας εννιά μέχρι το Ελσίνκι, και πρέπει να τον διεκδικήσουμε όλοι, ένα αεροδρόμιο σύγχρονο το οποίο ολοκληρώνεται και μπορεί να υποδεχτεί οποιοδήποτε τύπου αεροπλάνο.»