ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

αντωνης βαμβακερος

Δήλωση Ανεξαρτητοποίησης Αντώνη Βαμβακερού.
Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού ΣυμβουλίουΚύριε Δήμαρχε Συνάδελφοι,συναδέλφισσες

Αισθάνομαι την ανάγκη να εξηγήσω στο σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου τους λόγους που με οδήγησαν στην ανεξαρτητοποίησή μου, από το συνδυασμό ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ-ΠΟΛΗ. Η απόφασή μου πηγάζει από την μεγάλη μου αγωνία για την πόλη και τους δημότες της. Η υφιστάμενη δημοτική αρχή χειρίζεται τα θέματα της πόλης με μία αδυναμία και μία κόπωση η οποία προέρχεται από τη μακρόχρονη θητεία της στο τιμόνι του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Μεγάλες οι υποσχέσεις,μικρό το αποτέλεσμα,δεινές οι συνέπειες για τους συμπολίτες μας. Σύμμαχος της απραξίας είναι η αφωνία. Και όταν αυτή η αφωνία προέρχεται από την αντιπολίτευση γινόμαστε όλοι μέτοχοι του εμπαιγμού των ανθρώπων που μας επέλεξαν να τους εκπροσωπούμε μέσα σε αυτή την αίθουσα .Δεν μπορώ άλλο να γίνομαι θιασώτης της απραξίας και της αφωνίας. Ο τρόπος με τον οποίο αγωνίζομαι και παλεύω για το όφελος των πολιτών δε συνάδει με τον τρόπο με τον οποίο η συμπολίτευση αλλά και η μείζονος αντιπολίτευση χειρίζονται τα μεγάλα ζητήματα της πόλης. Το μεγάλο μου ενδιαφέρον λοιπόν αλλά και η αγωνία των συμπολιτών μου , με τους οποίους καθημερινά συνομιλώ με οδήγησαν στην απόφαση που σήμερα σας κοινοποιώ. Από τη θέση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου θα μπορώ να εκφράζω τις θέσεις και τις απόψεις μου για τον τρόπο με τον οποίο διοικεί η ήδη γηρασμένη πολιτικά δημοτική αρχή την πόλη , χωρίς τις αγκυλώσεις μιας παράταξης με την στάση της οποίας όπως γνωρίζετε όσοι βρίσκεστε στην αίθουσα αλλά και όπως είναι γραμμένα στα πρακτικά του δημοτικού συμβουλίου, πολλές φορές διαφώνησα. Δεν έχω τίποτα προσωπικό ούτε με τον επικεφαλή ούτε με τους συναδέλφους του συνδυασμού ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ-ΠΟΛΗ, με τους οποίους δώσαμε πολλούς αγώνες κατά το παρελθόν και ελπίζω να δώσουμε και στο μέλλον. Θέλω να τους διαβεβαιώσω ότι η απόφασή μου προέρχεται αποκλειστικά από το αίσθημα ευθύνης που με διακρίνει σαν πολιτικό αλλά και σαν φυσικό πρόσωπο.
Σας ευχαριστώ.
www.radiomax.gr