ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Σάββατο 9 Μαΐου 2009

αγωγη υγειας

Το Υπουργείο Παιδείας, συμβαδίζοντας με τους στόχους της UNESCO, των Ηνωμένων Εθνών και άλλων οργανισμών προτρέπει την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δράσεων για την δεκαετία 2005-2014 με σκοπό το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και την εκπαίδευση των μαθητών, ώστε να γίνουν αυριανοί ενεργοί πολίτες. Τα σχολικά έτη της Δεκαετίας 2005-2014, η οποία χαρακτηρίζεται Δεκαετία της Εκπαίδευσης για την Αειφορία, έχουν συγκεκριμένο θεματικό περιεχόμενο. Το τρέχον έτος είναι αφιερωμένο στη Γεωργία, Διατροφή και Ποιότητα Ζωής.
Στο πλαίσιο αυτό η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου, μέσω των Υπευθύνων Αγωγής Υγείας κ. Ρίας Βούλγαρη και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κ. Σοφίας Τσιροπούλου, έδωσε προτεραιότητα σε δραστηριότητες σχετικές με το θέμα.
Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2009 η Διεύθυνση Δ/βθμιας Εκπαίδευσης Εβρου σε συνεργασία με το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης και την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ροδόπης - Έβρου πραγματοποίησαν στο Κηποθέατρο του Πάρκου Εγνατία εκδήλωση με θέμα: «Συζητάμε για τη διατροφή μας-Οργανώνουμε το δικό μας κυλικείο».
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης 150 μαθητές και μαθήτριες από Γυμνάσια και Λύκεια του Νομού Έβρου, οι οποίοι υλοποίησαν προγράμματα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σχετικά με τη βιολογική γεωργία και την αξιοποίηση των βιολογικών προϊόντων στην διατροφή, παρουσίασαν τα αποτελέσματα των δράσεών τους. Οι παρουσιάσεις, που περιελάμβαναν θεατρικές παραστάσεις, παιχνίδια, μουσική και συνεντεύξεις, προκάλεσαν συναισθήματα ενθουσιασμού και θαυμασμού στους παρευρισκόμενους.
Ακολούθησε ο χωρισμός σε έξι ομάδες αποτελούμενες από μαθητές όλων των σχολείων με στόχο την γνωριμία, προσέγγιση και την μεταξύ τους συνεργασία.
Τρεις από τις ομάδες παρασκεύασαν χυμούς , milkshake, γλυκά και αλμυρά σάντουιτς χρησιμοποιώντας φρέσκα βιολογικά προϊόντα, φρούτα και λαχανικά και ψωμάκια που οι ίδιοι είχαν προηγουμένως ζυμώσει με διάφορα μυρωδικά για ιδιαίτερη γεύση κατά την επίσκεψή τους σε δύο αρτοποιία της Αλεξανδρούπολης, όπου ενημερώθηκαν για τη διαδικασία της παρασκευής ψωμιού.
Οι μαθητές όλων των ομάδων και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν πρωτόγνωρες και ιδιαίτερες γεύσεις. Βασική επιδίωξη της συγκεκριμένης δράσης ήταν η γνωριμία των νέων κυρίως, με διαφορετικές, πιο υγιεινές και παραδοσιακές γεύσεις εδεσμάτων και ποτών, τα οποία θα μπορούσαν κάλλιστα να διατίθενται στα κυλικεία των σχολείων. Εμπνευστής και αρωγός της όλης προσπάθειας παρασκευής των εδεσμάτων και των ποτών ήταν ο Μιχάλης Ζευγουλάς, ερευνητής και γευσιγνώστης, μόνιμος συνεργάτης του Εθνολογικού Μουσείου Θράκης.
Η Ομάδα διατροφής και κλιματικών αλλαγών, με την καθοδήγηση της κ. Σοφίας Τσιροπούλου, ασχολήθηκε με την σχέση τροφής και χιλιομέτρων (τροφοχιλιόμετρα) που διανύονται μέχρι την κατανάλωση και τις απορρέουσες επιπτώσεις στις κλιματικές αλλαγές.
Η Ομάδα Υποστήριξης βοήθησε ούτως ώστε οι δραστηριότητες των υπολοίπων ομάδων να ολοκληρωθούν με επιτυχία.
Τέλος η Δημοσιογραφική Ομάδα παρακολούθησε τις δραστηριότητες και παρουσίασε τις εντυπώσεις της και την αξιολόγηση της εκδήλωσης.