ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

ασε με

Άσε με να σ' ακολουθώ, να πίνω απ' το νερό σου
Άσε με να' μαι στην ζωή εγώ ο σύντροφός σου
Άσε με αν χρειαστεί να πας μακριά στα ξένα
Άσε με να αισθάνομαι τον πόνο αντί για σένα
Άσε με να νοιάζομαι να είσαι πάντα εντάξει
Άσε με τ' ακατόρθωτο εγώ να κάνω πράξη
Άσε με τους φόβους σου να πάρω μακριά σου
Άσε με τους χτύπους σου ν' ακούω της καρδιάς σου
Άσε με μες στο σπίτι σου να έχω πάντα θέση
Άσε με να πραγματοποιώ κάθε τρελή σου σκέψη
Άσε με να επιθυμώ κι εγώ ότι η ψυχή σου...
Άσε με απλά να βρίσκομαι αγάπη μου μαζί σου
Κι αν δεν θα θέλεις κάποτε, άσε τις αναμνήσεις…
Μην μου τις πάρεις και αυτές.. αυτές να τις αφήσεις…

Δημιουργός: Αθηνά Λαγού από Αλεξανδρούπολη
email: athi.lag@gmail.com