ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

ιεκ αλεξανδρουπολης

Το Ι.Ε.Κ. Αλεξανδρούπολης ολοκλήρωσε με επιτυχία την υλοποίηση δύοΕυρωπαϊκών Προγραμμάτων Leonardo da Vinci στη Λεμεσό της Κύπρου, απότις 3 έως τις 23 Νοεμβρίου 2008. Στα προγράμματα πήραν μέρος 19καταρτιζόμενοι του τομέα Οικονομίας - Διοίκησης και 15 καταρτιζόμενοιτου τομέα Πληροφορικής. Τα προγράμματα με τίτλους αντίστοιχα«Λογιστική και Τουρισμός» και «Διαχείριση Δικτύων», χρηματοδοτήθηκανκατά 75% από την Ευρωπαϊκή Ένωση και κατά 25% από τον Ο.Ε.Ε.Κ.Κατά τη διαμονή τους στην Κύπρο, οι καταρτιζόμενοι του τομέαΟικονομίας- Διοίκησης ταυτόχρονα με την θεωρητική κατάρτιση και στοπλαίσιο της πρακτικής άσκησης, τοποθετήθηκαν σε ξενοδοχειακέςεπιχειρήσεις και τουριστικούς οργανισμούς και ασχολήθηκαν με θέματαπου αφορούσαν λογιστική και διαχείριση οικονομικών στοιχείων. Οικαταρτιζόμενοι του τομέα Πληροφορικής αντίστοιχα τοποθετήθηκαν σεεταιρείες για πρακτική άσκηση στο software, hardware και τηναρχιτεκτονική H/Y. Συγχρόνως ενημερώθηκαν για τον πολιτισμό και τηνιστορία της Κύπρου, από υπεύθυνους του εταίρου υποδοχής (RCI-Researchand Consultancy Institute).Στόχοι των σχεδίων είναι η ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης τηςαρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και η γνωριμία των δικαιούχων με τηνκουλτούρα και τη γλώσσα της χώρας υποδοχής. Στο πλαίσιο της συμμετοχήςτους στα προγράμματα οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν ΕυρωδιαβατήριοΚινητικότητας εμπλουτίζοντας το βιογραφικό τους. Επιδιώκεται επίσης,η ενίσχυση της δυνατότητας απασχόλησης των δικαιούχων και η αυτόνομηδράση και ευελιξία τους στα νέα επαγγελματικά τους πεδία. Τέλος, ηυλοποίηση προγραμμάτων στοχεύει στη διακρατική συνεργασία για τηνανάπτυξη ποιότητας και καινοτομίας στα συστήματα και στις πρακτικέςτης επαγγελματικής κατάρτισης.