ΑΙΣΧΟΣ

ΔΕΝ αφήνουν το Δημοτικό Σχολείο Δικαίων με πέντε Δασκάλους.
ΔΕΝ αφήνουν το Βορειότερο Σχολείο της χώρας με πέντε μεταλαμπαδευτές της γνώσης, επειδή σε μία τάξη υπάρχουν τρεις μαθητές.
Το σχολείο έγινε και πάλι εξαθέσιο.

Έκλεισε όμως της Πλάτης.
Τα συμπεράσματα δικά σας.

κατι νέο έρχεται σύντομα...

κάθε είδηση για μας, δεν είναι απλά μία ανάρτηση

thrakinea και tomadakis.blogspot.com
Follow thrakinea on Twitter

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

τα δακρυα της μικρης μαρινας και η τουρκικη προπαγανδα

Στον απόηχο της γενναίας συνέντευξης του Παναγιότατου Πατριάρχου Βαρθολομαίου στο CBS, περίληψη της οποίας δημοσιεύτηκε στο χθεσινό φύλο της Millıyet , στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τουρκικού καναλιού ATV, το οποίο αναπαραγάγει την προπαγάνδα της τουρκικής κυβέρνησης, παίχτηκε ένα κακόγουστο θέατρο με πρωταγωνίστρια ένα μικρό κοριτσάκι , ελληνόπουλο, ονόματι Μαρίνα, σκηνοθέτη την τουρκάλα υποδιευθύντρια του Ζαππείου Παρθεναγωγείου και θεατές τον ελληνισμό της Πόλης και τον δύστυχο ελληνικό λαό.
Σε μία άδεια αίθουσα του Ζαππείου (άραγε πόσες τέτοιες άδειες αίθουσες υπάρχουν και πότε θα κλείσει το Ζάππειο;) η Μαρίνα απήγγειλε, με ένα τεράστιο μικρόφωνο στο χέρι, τον τουρκικό εθνικό ύμνο με θεατρικές κινήσεις και τα δάκρυα να "τρέχουν ποτάμι". Μετά δε την "παράσταση" , δήλωσε μεταξύ των άλλων ότι πάντα συγκινείται, όταν απαγγέλει τον εθνικό ύμνο τον οποίο έχει αποστηθίσει εδώ και τρία χρόνια . Στο σημερινό πρωτοσέλιδο (20/12) της Milliyet υπάρχει σχετικό άρθρο με φωτογραφία του κοριτσιού κάτω από τη φωτογραφία του Παναγιότατου και επεξηγεί ότι η Μαρίνα κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό απαγγελίας του εθνικού ύμνου και την φέρνει ως παράδειγμα της καλής κατάστασης της ελληνικής κοινότητας , σε αντίθεση με τα λεγόμενα του Πατριάρχη. Εύλογα προκύπτουν τα παρακάτω ερωτηματικά:
• Ο EΈλληνας διευθυντής ή διευθύντρια του Ζαππείου, που αμείβεται πλουσιοπάροχα από το υστέρημα του ελληνικού λαού, συμφώνησε για το ρεπορτάζ;
• Το μικρό Eλληνόπουλο απαγγέλει με το ίδιο πάθος και δάκρυα το ελληνικό εθνικό ύμνο;
• Με αυτή την προπαγάνδα που στοχεύει η τουρκική κυβέρνηση;
Με την απλή λογική διαπιστώνεται ότι με το ρεπορτάζ αυτό (το οποίο σίγουρα δεν θα γινόταν πρωτοσέλιδο αν δεν είχε προηγηθεί η συνέντευξη του Παναγιότατου), προσπάθησε η τουρκική κυβέρνηση, μέσω του καναλιού, να επιτύχει τα παρακάτω:
1. Να απαντήσει στον Παναγιότατο σχετικά με τη δήλωση του ότι θα μείνουμε , "ποίοι θα μείνετε;" η νέα γενιά που έρχεται είναι σαν τη Μαρίνα αισθάνεται και πιστεύει ότι είναι "τουρκάλα". Εύκολα θα απαντήσει κανείς ότι είναι τούρκοι υπήκοοι , συμφωνώ αλλά άλλο υπηκοότητα και άλλο εθνικότητα .

2. Να επαναλάβει την πάγια θέση της ότι ο Πατριάρχης είναι επικεφαλής των ορθοδόξων της Τουρκίας και όχι οικουμενικός.
3. Να δώσει την εντύπωση , σε αντίθεση με τα λεγόμενα του Πατριάρχη περί σταυρώσεως , ότι η ελληνική μειονότητα στην Τουρκία είναι σε καλή κατάσταση .
Είναι όμως πασιφανές ότι, παράλληλα με τις παραπάνω στοχεύσεις, η τουρκική κυβέρνηση πέτυχε να δείξει περίτρανα ότι ανέκαθεν στη Τουρκία γίνεται προσπάθεια αφομοίωσης των μειονοτήτων, έξω από τις προβλέψεις των Διεθνών Συνθηκών και τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου.
Επιτέλους ο Παναγιότατος δήλωσε με θάρρος αυτό που έχει καταλάβει από μικρός ,ότι οι Έλληνες της Τουρκίας ή οι "Ρωμιοί" όπως τους αποκαλούν οι τούρκοι και όπως θέλουν να λέγονται μερικοί από αυτούς (έχοντας τη ψευδαίσθηση ότι είναι απόγονοι των Ρωμαίων) , είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Ο τούρκος ΥΠΕΞ για να μειώσει δε το κύρος του Παναγιότατου δήλωσε ότι έκανε "σαρδάμ".
Πέρα από αυτή καθεαυτή την είδηση , η ελληνική κυβέρνηση, που προσπαθεί με "νύχια και δόντια" να συμμαζέψει τα οικονομικά της χώρας να εξετάσει το θέμα των εκπαιδευτικών στη Κωνσταντινούπολη και ποιο είναι το έργο τους .
Να καταλάβει ο Παναγιότατος ότι είναι αδύνατο να λειτουργήσει η Χάλκη, με ισλαμική, έστω και μετριοπαθή, κυβέρνηση διότι είναι παράδοξο το Συνταγματικό Δικαστήριο να περιορίζει την εισαγωγή σπουδαστών στα Πανεπιστήμια από τα ισλαμικά Λύκεια και παράλληλα να λειτουργήσει, με το παλιό σύστημα, η Χάλκη. Ας μην εγκλωβίζουμε δε την στρατηγική μας στο πεδίο των ελληνοτουρκικών σχέσεων στο θέμα της Χάλκης, διότι έρχονται δύσκολες μέρες και η ελληνική εξωτερική πολιτική θα πρέπει να έχει ευελιξία και διορατικότητα στην επίτευξη του μεγίστου δυνατού των στόχων της.
Υ.Γ. Η μικρή Μαρίνα άθελα της και λόγω συγκυρίας έγινε όργανο της τουρκικής προπαγάνδας, πιστεύω όμως ότι υπάρχουν ακόμη εκπαιδευτικοί στη Πόλη με γενναιότητα ψυχής που θα της μάθουν έστω και κρυφά να απαγγέλει με το ίδιο πάθος και τον ύμνο των προγόνων της.

www.xronos.gr