Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

το "τελος" του δημου τριγωνου

Σε νέα φάση εισέρχεται η χώρα από το νέο έτος με την εφαρμογή του Καλλικράτη.

Ο Βορειότερος Δήμος της χώρας καταργείται. Στο Τρίγωνο υπάρχει . . .




η ελπίδα ότι δε θα εγκαταλείψουν την περιοχή και οι άνθρωποι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.