Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

εκδηλωση με βυζαντινη μουσικη

Η Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου και ο Σύλλογος Ιεροψαλτών της Ιεράς Μητροπόλεως « Θρασύβουλος Στανίτσας», διοργανώνουν και σας προσκαλούν Χριστουγεννιάτικη μουσική εκδήλωση με βυζαντινούς ύμνους του Αγίου 12ημέρου.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην Ν. Ορεστιάδα την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου και ώρα 17:00 στον Ι. Ναό Αγ. Θεοδώρων και στο Διδυμότειχο την Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου και ώρα
17:00 στον Ι. Ναό Παναγίας Ελευθερώτριας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.