Στείλτε μας τώρα τις αναρτήσεις και τα σχόλιά σας στη νέα μας διεύθυνση : thrakinea@gmail.com
Καλλικράτης με "πάρτι στα αναχώματα" ή άνευ ??
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.
Καλλικράτης με "πάρτι στα αναχώματα" ή άνευ ??
ΑπάντησηΔιαγραφή