Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

απαραιτητη η χρηση αλυσιδων σε περιοχες του νομου ξανθης

Η Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης επιθυμεί να σας επιστήσει για άλλη μια φορά την προσο-χή σε θέματα οδικής συμπεριφοράς στις δύσκολες καιρικές συνθήκες που διανύουμε ό-που διαπιστώνονται προβλήματα παγετού, πολύ χαμηλών θερμοκρασιών και χιονόπτω-σης σε τμήματα του οδικού δικτύου της περιοχής μας αλλά και άλλων περιοχών.
Συγκεκριμένα η κυκλοφορία οχημάτων διεξάγεται με δυσκολία και μόνο με αντιολισθη-τικές αλυσίδες :

στην Ε. Ο Ξάνθης – Ε/Β συνόρων (από 31ο χλμ έως θέση Αγίου Κων/νου κοινότητας Θερμών Ξάνθης).
Από Υπηρεσία μας ενημερώθηκαν αρμόδιες Υπηρεσίες Ν. Α. Ξάνθης για δικές τους ενέρ-γειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.