Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

χριστουγεννιατικη γιορτη

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
Μουσικοχορευτική- Θεατρική Παράσταση
«ΟΔΥΣΣΕΙΑ» - «ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ»



Το Δημοτικό Ωδείο Αλεξανδρούπολης και ο τομέας της Μουσικής Προπαιδείας όπως κάθε χρόνο διοργανώνει για την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 8.00 μ.μ. στο Δημοτικό Θέατρο την παράσταση «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» «ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ».
Η θεματολογία της φετινής διοργάνωσης είναι η διασκευή μιας ηχοιστορίας για την περιπέτεια και τη διαδρομή ενός διαφορετικού Οδυσσέα στην συμβολική αναζήτηση του σπιτιού του ΄Αγιο Βασίλη.
Οι μικροί μαθητές του Ωδείου ηλικίας 4-7 χρονών θα ζωντανέψουν στη σκηνή, με χορό και τραγούδια υπό την καθοδήγηση των υπεύθυνων δασκάλων Μ. Χατζηκυριακίδου και Χ. Σοφιανοπούλου με ευρηματικά και αυτοσχέδια σκηνικά , πολύ επίκαιρες προσδοκίες γύρω από τον Άγιο Βασίλη και το όνειρο που αντιπροσωπεύει για όλους και πολύ περισσότερο γιατα παιδιά.
Στην εκδήλωση εμφανίζεται και η παιδική χορωδία του Ωδείου υπό τη διεύθυνση της Β. Φουλίδου.
Η ανταπόκριση και η παρουσία του κοινού της πόλης στις διοργανώσεις και συναυλίες του Ωδείου είναι πάντα τιμή μας.



Η Διευθύντρια του Ωδείου


Μερόπη Κολλάρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.