Από αύριο, 14 Δεκεμβρίου, καταβάλλονται από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) στους επιδοτούμενους άνεργους τα δώρα Χριστουγέννων 2010 και προπληρώνονται τα επιδόματα ανεργίας, που θα καταβάλλονταν κανονικά από 14-12-2010 μέχρι και 02-01-2011.
Επίσης, από την ίδια ημερομηνία, προπληρώνονται τα επιδόματα μακροχρονίως ανέργων, που θα καταβάλλονται κανονικά μέχρι και 02-01-2011. Ακόμη, καταβάλλονται και τα δώρα Χριστουγέννων των δικαιούχων της ειδικής παροχής προστασίας μητρότητας. Στις περιπτώσεις των ανωτέρω παροχών 1 και 3 δεν απαιτείται η προσέλευση των δικαιούχων στις υπηρεσίες του Οργανισμού, καθόσον οι πιστώσεις θα γίνουν από τη Διεύθυνση Μηχανογράφησης του Οργανισμού. Ο έλεγχος της ταυτοπρόσωπης παρουσίας των ανέργων για την τακτική επιδότηση ανεργίας θα γίνει στην αμέσως επόμενη πληρωμή.
ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.