Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

εβρος τωρα

Ξεκίνησε να χιονίζει εδώ και αρκετή ωρα σε πολλές περιοχές του νομού. Σιγά σιγά το στρώνει στα ορεινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.