Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ουδεν κακον αμμιγες καλου

Μπορεί το πολυδιαφημισμένο πάρκο "Αλτιναλμάζη" στο πρώην στρατόπεδο "Παρμενίων" να βρίσκεται στον "αέρα" εξαιτίας σοβαρών ολιγωριών της προηγούμενης δημοτικής αρχής. Μπορεί ο επικεφαλής της "Πορείας στο Μέλλον" κος Γιάννης Λασκαράκης να είχε αποκαλύψει από το 2008 ότι δεν θα προχωρήσει η αποδέσμευση των τριών στρατοπέδων λόγω μη τήρησης εκ μέρους του Δήμου των συμβατικών του υποχρεώσεων. Δίδεται, ωστόσο, μια ευκαιρία στο νέο Δήμαρχο κο Βαγγέλη Λαμπάκη να επιληφθεί του θέματος και να φροντίσει προκειμένου να διατηρηθεί η χρήση των 35 στρεμμάτων για σχολικές εγκαταστάσεις, που τόσο μεγάλη ανάγκη έχει η Αλεξανδρούπολη. Καλό το πράσινο, αλλά καλά και τα σχολεία-εκπαιδευτήρια. (Παιδικός Σταθμός - Νηπιαγωγείο - Δημοτικό - Γυμνάσιο - Λύκειο). Π.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.