

Μετά από το αγκάλιασμα της πρώτης εκδήλωσής μας τόσο από τους φοιτητές του τμήματος όσο κ από τον Σεβασμιότατο κ.κ. Δαμασκηνό , το Τμήμα Νοσηλευτικής Διδυμοτείχου ,παράρτημα του ΑΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ διοργανώνει την 2η Εθελοντική Αιμοδοσία.
Προσκαλεί τους κατοίκουςτου Διδυμοτείχου να συμμετάσχουν την Τετάρτη 15/12/2001 από τις 9:00 μέχρι τις 13:00 στο χώρο του ΤΕΙ (πίσω από το αέροπλάνο).
Ας κάνουμε όλοι μαζί ένα δώρο ζωής στο συνάνθρωπό μας αυτές τις άγιες μέρες που έρχονται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στην Ελληνική γλώσσα, να μην περιλαμβάνουν ύβρεις – συκοφαντίες και να διατηρούν ανάλογο ύφος με το ύψος του ιστολογίου.